- Katılım
- 26 Haz 2011
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaş lar bun dan 3 gün önce bi köye giderken mz 301 le 8 km yol katettik biraz daha ileri gideyim motoru dinlendireyim dedim demeye kalmadı motor kendini dinlenmeye aldı kafadan gıcırt diye ses geldi motor durdu ve eve getirdiğimde buji yerinden 4 çay bardağı 30 numara yağ döktüm iki gün hiç değmedim motora bastım kitlenmeyi bırakmış çalıştı ama yağladı tekrar istop etti bu arıza piston şişmesimi yoksa kırang bilyası dağıtmasımı gırank bilyası ve kırang kolu 1 ay olmadı bile eğer piston şişmesi ise bu çalıştıkca düzelme yaparmı ilk çalışmasında ses yaptı marş kolu yumuşadı biraz şimdi o 8 km yi motoru sıkıştırdım onuda ekleyim allah ne vedi bastım
Son düzenleme: