MZ 251 Boğulma ve Hız Sorunu YARDIM

Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
12
merhabalar arkadaşlar...

Kullandıgım Mz 251 Motorum var...

Yanlız şöyle bir sorunumda var... Mesela 1. Vitese attığımda Motor Tam gaz yemiyor kalkışta hantal..

2-3. vitese attığımda motor gitmiyor... Ses çok ama gitmiyor motor...

4. Vitese attığımda motor bayılıyor...En fazla 60 km yapıyor 4.viteste..

Platin değiştim Buji değiştim.

Sorun ne olabilir..
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
104
7 yıl mz 251 kullandım tık demedi ama senin sorun karbüratörle ilğili geldi bana aynı dediğin olay arabamda başıma geldi istanbuldan geliyorum araba 50 km geçmiyor gaz yemek gibi bir niyeti yok karbüratörünü temizlediler sorun düzeldi bi karbüratör temizliği yaptırırsan sorun düzelir tahminimce şimdi 150 cc seyhan kullanıyorum 251 mz özledim süper aletti yakıttan dolayı değiştirdim 1 lt 18 km yol gidiyordu şimdi ise 38 km yol gidiyor teşekkürler
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
12
karbüratörden olsa hız aldıktan sonra motor tekleme yapmazmı... hazne doluncaya dek sonra tekrar gidersin.. ama bunda 1 vitesde 3. vitestede aynı...

Ekzos olabilirmi diye düşünüyorum ama :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst