MV Agusta F4 Special Edition (Resimler)

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Mv Agusta efsanesi yaptığı jestlerle hava kuvvetlerine de yansımaktadır, genlerinde uçak üretimini taşıyan firma; italyan ve fransız hava kuvvetlerine sayılı ve özel seride motosikletler üretmektedir.

mvagustaf41000rralphaje.jpg
brandası bile özel...
mvagustaf41000rralphaje.jpg
airforce france amblemi...
mvagustaf41000rralphaje.jpg

mvagustaf41000rralphaje.jpg
sağdan 2. Giacomo Agostini (mv agusta yarış pilotu, sidi marka bisiklet ayakkabı üreticisi italyan kunduracı ilk motosiklet ayakkabısını agostiniye vermiş ve denettirmiştir. Agostini, motosikletinde AGO yazı amblemi isminin kısaltılmışı olmuştur büyük efsanedir.)
mvagustaf4rralphajetbas.jpg

mvagustaf4rralphajetbas.jpg
magnezyum kaplamalar...
mvagustaf4rralphajetbas.jpg

mvagustaf4rralphajetbas.jpg

mvf4rralphajetgiacomoag.jpg

mvf4rralphajetgiacomoag.jpg
motosikletin üzerinde Agostini...
2010mvagustaf4cc.jpg
bu motosiklet (komple karbon ve titanyum) Y09 F4 CC modeli Mv Agusta firmasının sahibi olan Claudio Castiglioni ismini taşımaktadır. Castiglioni ticari zekasından dolayı motosiklet camiasında lakabı şeytan olarak bilinir. (Türkiye'de F4 CC Korlas tarafından getirilmiştir 1 adet olmak üzere, fiyatı: 120.000eu)
2011mvagustaf4freccetrit.jpg
bu model airforce italia için üretilmiş özel seri sayılı üretim modeli F4R modeli üzerine çalışılmış, frecce tricolori.
2011mvagustaf4freccetri.jpg
tankpad çok hoş :)
2011mvagustaf4freccetri.jpg
airforce italia gösteri timi amblemi
2011mvagustaf4freccetri.jpg
bu da benimkiyle aynı kasa, aynı paddock ama benim arka teker miline zor giriyo...
2011mvagustaf4freccetri.jpg


keyifli seyirler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

mv agusta F4 corse, mamba, corsacorta, ago, spr, r312c, senna, tamburini, gibi modellerde var... onlarıda ilave ederim daha sonra :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hyosung taklidi gibi duruyor ama yine de güzel.:p
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ayna yapıyorsan böyle yapacaksın ya. motorda boynuz gibi durmayacak.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
ayna yapıyorsan böyle yapacaksın ya. motorda boynuz gibi durmayacak.

katılıyorum, aynalar gerçekten güzel rüzgar tünelinde test edildi ve hava giriş-çıkış kapağı sayesinde ayrodinami oluşturuyo fakat görüş açısı çok zayıf...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Hee yaa Hyosung'tan çalmışlar resmen :) Resimler ve bilgilendirme için çok teşekkürler.İnsanın şöyle bir motoru olsa daha ne ister.Sürmeye kıyamazsın.

rica ederim :) ben teşekkür ediyorum keyif alanlara...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
arap emirliklerinden bir kraldı yanlış hatırlamıyosam, f4 1078 modelini altın plakalardan yaptırmıştı aurum diye bi firmaya...
Y10-11-12 kasalarda full mat karbonfiber yaptırılabiliyo, komple set yaklaşık 4-5 bin euroya maal olur minimum, full titanyum karbon eksoz kitide 3-4 bin hemen hemen...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
:cherry::cherry::cherry::cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

aklıma gelmişken söyleyeyim, pagani ve ferrari gibi markalar için özel serileride var.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
:) güzel espiriydi, coq da fena değil. :) görüşmek üzere.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hangi şehrin içi hangi şehirlerin arası üstad.....
Hangi sehiriçi dersen,
Bir oldugumuz,biz oldugumuz sehiriçi hocam.
Hangi sehirlerin arasi dersen,
Hep gitmek istedigimiz uzaklarda bir sehir varya hani,
hani insanlar mutlu,
hani insanlar tok,
hani insanlar seviyor ya birbirlerini!
Iste o sehir.
Yeterki varabilelim.....:cat:
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
Hangi sehiriçi dersen,
Bir oldugumuz,biz oldugumuz sehiriçi hocam.
Hangi sehirlerin arasi dersen,
Hep gitmek istedigimiz uzaklarda bir sehir varya hani,
hani insanlar mutlu,
hani insanlar tok,
hani insanlar seviyor ya birbirlerini!
Iste o sehir.
Yeterki varabilelim.....:cat:
Hocam Sakin Olun ya :)
Deniz Abi Sen alacam diyordun bu makinayı naptın :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Hangi sehiriçi dersen,
Bir oldugumuz,biz oldugumuz sehiriçi hocam.
Hangi sehirlerin arasi dersen,
Hep gitmek istedigimiz uzaklarda bir sehir varya hani,
hani insanlar mutlu,
hani insanlar tok,
hani insanlar seviyor ya birbirlerini!
Iste o sehir.
Yeterki varabilelim.....:cat:

Üstad sen şimdi mutluluğun resminide çizersin .....


http://www.youtube.com/watch?v=9zpcBIbyxMY
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
arkadaşlar tadında bırakalım.
Ulem tam da Müslüm babadan klip koyacaktim.:p
Neyse bir yanlisi düzelteyim.
Altin kaplama agusta arap seyhi için yapilmadi.
Ama galiba sonuç itibariyle bir arap seyhi aldi o agustayi.
Model 312RR modeliydi.(F4)
Oldukça iddiali bir modeldi.
Biz gôremedik ama fabrikasi 312 km/h hizi gôrdüklerini ve modelin adini bu hizdan aldigini israrla iddia ettiler.
Sonuçta da tarihin derinliklerinde kayboldu gitti.
Her ne kadar beklenen sonucu getirmediyse de çiktigi yilin en hizi standart motosikletiydi.
Ben 303km/h hiza ulasmistim.
307 km/h hizi bulan oldu ama daha fazlasi olmadi.
O siralar normal binliklerde 295 civari bir hiz gôrebiliyorduk.
Yani bu bile takdir etmemiz için yeterli bir donedir.
Ama iste sport dünyasinda isler böyle yürümûyor.:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:25 ----------

Ulem fiyatini yazmayi unutmusum.
312 nin buradaki satis fiyati 114bin euro idi.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
312r dedikleri 1078 modeli aslında fiyatı o kadar olamaz, F4CC modeli 120 bin euro...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
312r dedikleri 1078 modeli aslında fiyatı o kadar olamaz, F4CC modeli 120 bin euro...
Ben eksik yazmisim haklisin.
spesyali konusuyoruz diye aklim oraya gitmis.
Normal modelin satis fiyati 47bin euro civarindaydi.
Aslinda hepsinin haberini ben yaptim.
Forumda da haberin orjinallerinin olmasi lazim.
Buraya asmistim diye hatirliyorum.
Hatta 312 RR için hiz testimizi de paylasmistim ama arada bul isin yoksa.:silent::)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
2008 yıllarında fln dergide test edilmişti sanırım o zamanlar farklı bir şirket getiriyordu...
hız testine gelince mv agusta forumunda 312rr 312km yapar mı? yapmaz mı? anketi yapılmış, çoğunluk yapar yanıtı vermiş...
güncel kasada 310km yi geçenler var.
f4cc çok farklı, yakından incelemiştim gidonda kaç adet üretildiği ve kaçıncı motosiklet olduğu yazılı bütün parçalar karbonfiber ve eksoz sistemi titanyum 200 bg civarıydı, resimde eklediğim gibi (siyah olan)

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:05 ----------

1078 ve f4cc çok daha sert ve boyutları daha büyük,
yalnız f4cc daha hafif 1078 e göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst