Mutlu yullar Loft :p

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
sedaaaaat mutlu yıllar... eee kaç oldun söylede ona göre pastaya mum dikelim
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllara doğum günün kutlu mutlu ve umutlu olsun
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
sedatcım dogum günün kutlu olsun nice senelere inşallah.
hayat sana her zaman umdugundan fazlasını sunsun.. rüzgarın bol yolun açık olsun :rendeer:

emin o balanlarla napcaksınız? helyum partisimi var :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
sedatım kardeşim nice senelere
allah sevdiklerinle beraber sağlıklı,huzurlu ve mutlu bir yaşam nasip etsin
tekerin düz bassın :rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN SEVGİLİ SEDAT :bounce:
Nice saglıklı mutlu senelere sevdiklerinle beraber girersin inşallah...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun..:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Sedat nice senelere iyi ki doğdun iyi ki aramızdasın doğum günün kutlu olsun.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi ki doğdun Sedat abi :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
sedatcımm doğum günün kutlu olsun bebeqimm :rendeer:
bana niye hiç böyle şeyler demiyon len alındım valla :mrgreen:
sedatcım dogum günün kutlu olsun nice senelere inşallah.
hayat sana her zaman umdugundan fazlasını sunsun.. rüzgarın bol yolun açık olsun :rendeer:

emin o balanlarla napcaksınız? helyum partisimi var :p

evet o helyum partilerini yapanlar kendilerini iyi biliyolar :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst