pusuya yatmışsın GKN 1 geçe açılmış topic :mrgreen:
iyi ki doğdun:rendeer:
GKN nnaaaannnn taaa kac sene öncesinden tanısıyoruz tesadüfen cıktı ortayabak benimde dogum günümde topic acmassan oyarım seni kabak gibi
![]()
GKN nnaaaannnn taaa kac sene öncesinden tanısıyoruz tesadüfen cıktı ortayabak benimde dogum günümde topic acmassan oyarım seni kabak gibi
![]()