Mutlu yullar Loft :p

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mutlu yıllarrrr sedaatttt... mutlu yılll llarrr sedaattttt
heppii börttt deyyy heppii börtt deyy...
iiki doğduunn sedattt :p

 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
iyiki dogdun sedatım benim..
Allah nice hayırlı uzun seneler nasip etsin omrune..
Seni cok seviyoruz.. :rendeer::rendeer::rendeer:
iyiki varsın .....
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
vayyy izmitin hızlı sürücüsü:mrgreen: iyiki doğdun
bu arada etiketlere bakın gnk döktürmüş raskele saplamış:cherry: Etiketler: ban, conevar, dogum gunu, hediye, loft, sedat, taklaya geldi, yesil
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
SedaaaaT Doğum Günün Kutlu OLSUNN Pastam Yok aMa Yorumum Var İNŞALLAH Kabul Buyurmuşsundur Tekerin HEP DÜZZZZZZZZZ Bassın iYi Doğdun İNŞALLAH Nice Seneler Hep Beraber Oluruz Ve Doğum Günlerimizi Hep Beraber Kutlarız Biz Bir AİLEYİZZZ iYiKi Doğdun :rendeer: Dur Bide İngilizce Diyim Happy Ber Kutyi :queen: öYLeMiYDi Yaw İngilizcesi Unuttum :S :DDDDDDDDDD
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sedatım d.günün kutlu ola :) pasta gönder bize nice mutlu senelere beraberce
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bir daha iyi ki doğdun Sedat..:rendeer:
2,4,6,8 ve katları:p tekerlek üzerinde uzun mutlu yıllar dilerim...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
yuppiiiiiiii Loft un doğumgünüsü kutlu mutlu olsun :mrgreen: bu da hediyesi;


helyumunu da kendi doldursun artık :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Nice yıllara Sedat, doğum günün kutlu olsun.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst