cok saolDoğum günün kutlu olsun smirnouf
cok saol abim , nice birlikte senelere :wiinkk:sinancım nice senelere :rendeer:
kiril alfabesiyle çok şükür böyle mi yazılıyo![]()
чок шюкюр - kirilde direk olarak bir 'ü' harfi olmadigi icin bu durumlarda yerine ''yu'' soylenisine sahip ''ю'' harfi kullanilirpauahjahahhahhha bende de öle çıktı bi yazılar alla alal ben böle yazmadım kidedim aptal oldum bi an![]()
cok saol ablacigimayyy sevimli suratın doğumgünüşüymüş))))
mutlu yıllarrrrrr
iyi dileklerin icin tesekkurler dostumdğm günün kutlu olsun sinan abi:rendeer: çok yaşa emi yeni yılın seni gönlündeki arzularına eriştirsin![]()
cok tesekkurler tuci :wiinkk:Şiiii Sinan!
Naber
Nice mutlu , sağlıklı yıllar dilerim!
Her şey gönlünce olsun..
Doğumgünün kutlu olsun.
:thumleft:::haapppy:::fool::::cheeeeer::151::::wish::
cok saol dostum ama her sene 3-4 kaza yapmazsam rahat edemiyomyeni yaşın hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullan:cat::rendeer:
cok tesekkurler :wiinkk:doğum günün kutlu olsun sinan sağlıklı mutlu nice yıllara :rendeer:
iyi dileklerin icin cok tesekkurler abisinan doğumgünün kutlu olsun.bundan sonraki hayatında başarılar dilerim.
cok saol dostumnice yıllara smrnf.:cat:
cok tesekkurlerNice sağlıklı mutlu senelere inşallah.:rendeer:
eywallah :wiinkk:hepyy bör dayiiki dogdun arkadaşım nice saglıklı happylere
![]()
tesekkurler .nice mutlu,sağlıklı yıllara.
en guzel temenni moderatorumuzden gelmisİyi ki doğdun Sinan...:rendeer:
Mutlu, sağlıklı ve kah sadece ön, kah sadece arka lastiküzerinde geçecek güzel bir yaş dilerim...
Sinanım nice bol rüzgarlı, km'li yollara ve yıllara paşam..:rendeer:
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer: