mutlu yıllar smirnouf =))

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun Sinan...:rendeer:
Mutlu, sağlıklı ve kah sadece ön, kah sadece arka lastik:p üzerinde geçecek güzel bir yaş dilerim...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sinanım nice bol rüzgarlı, km'li yollara ve yıllara paşam..:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Doğum günün kutlu olsun smirnouf
cok saol :)

sinancım nice senelere :rendeer:
cok saol abim , nice birlikte senelere :wiinkk:
kiril alfabesiyle çok şükür böyle mi yazılıyo :p
pauahjahahhahhha bende de öle çıktı bi yazılar alla alal ben böle yazmadım kidedim aptal oldum bi an :D
чок шюкюр - kirilde direk olarak bir 'ü' harfi olmadigi icin bu durumlarda yerine ''yu'' soylenisine sahip ''ю'' harfi kullanilir :p
ayyy sevimli suratın doğumgünüşüymüş :)))))

mutlu yıllarrrrrr
cok saol ablacigim :p
dğm günün kutlu olsun sinan abi:rendeer: çok yaşa emi yeni yılın seni gönlündeki arzularına eriştirsin:)
iyi dileklerin icin tesekkurler dostum :)
Şiiii Sinan!
Naber:)
Nice mutlu , sağlıklı yıllar dilerim!
Her şey gönlünce olsun..
Doğumgünün kutlu olsun.
:thumleft:::haapppy:::fool::::cheeeeer::151::::wish::
cok tesekkurler tuci :wiinkk:
yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullan:p:cat::rendeer:
cok saol dostum ama her sene 3-4 kaza yapmazsam rahat edemiyom :p
doğum günün kutlu olsun sinan sağlıklı mutlu nice yıllara :rendeer:
cok tesekkurler :wiinkk:
sinan doğumgünün kutlu olsun.bundan sonraki hayatında başarılar dilerim.
iyi dileklerin icin cok tesekkurler abi :)
nice yıllara smrnf.:cat:
cok saol dostum :)
Nice sağlıklı mutlu senelere inşallah.:rendeer:
cok tesekkurler :)
hepyy bör day:p iiki dogdun arkadaşım nice saglıklı happylere:)
eywallah :wiinkk:
nice mutlu,sağlıklı yıllara.
tesekkurler .
İyi ki doğdun Sinan...:rendeer:
Mutlu, sağlıklı ve kah sadece ön, kah sadece arka lastik:p üzerinde geçecek güzel bir yaş dilerim...
en guzel temenni moderatorumuzden gelmis :) tesekkurler olcan :cat:
Sinanım nice bol rüzgarlı, km'li yollara ve yıllara paşam..:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:

temennin icin cok tesekkurler murat abim , insallah hep birlikte nice yillara :)
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
126
he ya sen kadar kocaman olmuşsunda büyümüşsün beyaaaa nice yıllara çiçem kendine iyi bak.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
sinan iyki doğdun:rendeer::rendeer: sana batuhan içki sofrasından apsınthıon yeşil peri:wiinkk: bendn :rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili sinan doğum günün kutlu olsun nice senelere sevdiklerinle sevenlerinle beraber.hoşca kalın:rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice kazasız belasız yıllar yollar. . :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst