Gökhan terbiyesizsin bunun farkındasın değil mi?
Ulen ben açacaktım ya tüh neyse.
Sinan doğumgünün kutlu olsun paşam!![]()
tebiyesi derken, seni terbiyemle terbiye ederim:cherry:
sinan ın topaanı ben açmasan küsetdi bana![]()
gokhanim , konu icin cok saol . beni fena ovmu$un , pis havalara girdim heecanım benim, fatiihin torunu osman paşanın sol tarafındaki
batlacı mehmet in öz be öz oğlu..
moldova daki gururumuz...
sinan erel kardeşmiz, nice mutlu senelere yavrım benim :mrgreen:
cok saol abi :wiinkk:Gökhan terbiyesizsin bunun farkındasın değil mi?
Ulen ben açacaktım ya tüh neyse.
Sinan doğumgünün kutlu olsun paşam!![]()
smir derslerden fazla kafasini kaldiramiyo sadeceSmirr yaşıyomuydu yaa :queen:
saol yavrumİyi ki doğdun yavrum :rendeer::rendeer:
cok saol cem , insallah nice mutlu dogumgunleri kutlariz birlikteyavrum sinanım d.günün kutlu ve mutlu olsunen iyi dileklerimle kardeşim benim
cok saol usta :wiinkk:Doğum günün kutlu olsun o zaman...
univ. son sene telasindan nete fazla kacamiyom,kismetse bu sene son , sonra hep aranizdayim :cherry:Doğum günün kutlu olsun doğum günü çocuğu. Sinan nerelerdesin? sesin soluğun çıkmıyor bu aralar...!
cok saol erhan abimÇok uzun seneler yaşa kardesim..
Allah nice uzun, huzurlu, mutlu seneler nasip etsin ömrüne..
İyiki senin gibi bir kardesim var iyiki varsın sinanım... :rendeer:
cok saol abla ,dogum günün kutlu olsun canımcım :rendeer:
Allah sana umdugundan fazlasını nasip etsin hayal ettiklerinin yanında hayal bile edemediğin güzellikler nasip etsin inşallah....
cok saol abi , birgun smirnoff'u beraber icmek nasip olur insallah deycem ama 2 senedir tovbeliyimSana karşı her zaman büyük sempati duyduğumu bilmeni isterim.
Nedeni şu olabilir.
![]()
Yani yukarıda yazdıklarımda çok ciddiyim.:cat:
Allah sana istediğin gibi bir ömür nasip etsin canım kardeşim...
Nice Yıllara....:rendeer:
eywallah buragim , vodka kolayda abla kismi sakat , ama istanbuldan 1 haftaligina siyrilip yanima kacarsan eflak-bogdan'i bi daha fethederiz seninlekardeşim iyiki doğdun memleketi güzel insan sana siparişi unutma bir şişe votka bir tanede rus abla:queen:
yawru bu sinan çok adi bi insan
banada dediki benim doum günü topaaamı sen aç şöle allı pullu olsun dedi
herkese aynı şeyi söylemiş heralde
neyse bana kalmaya geldiği zaman ben intikamımı alırım sinandan
doğum günün kutlu olsun yawrucum nice mutlu yıllara:rendeer: