mutlu yıllar smirnouf =))

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
canım benim, fatiihin torunu osman paşanın sol tarafındaki :p
batlacı mehmet in öz be öz oğlu..
moldova daki gururumuz...
sinan erel kardeşmiz, nice mutlu senelere yavrım benim :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gökhan terbiyesizsin bunun farkındasın değil mi? :)

Ulen ben açacaktım ya tüh neyse.

Sinan doğumgünün kutlu olsun paşam! :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Gökhan terbiyesizsin bunun farkındasın değil mi? :)

Ulen ben açacaktım ya tüh neyse.

Sinan doğumgünün kutlu olsun paşam! :)

tebiyesi derken, seni terbiyemle terbiye ederim:cherry:

sinan ın topaanı ben açmasan küsetdi bana:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yavrum sinanım d.günün kutlu ve mutlu olsun :) en iyi dileklerimle kardeşim benim
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Doğum günün kutlu olsun doğum günü çocuğu. Sinan nerelerdesin? sesin soluğun çıkmıyor bu aralar...!
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Çok uzun seneler yaşa kardesim..
Allah nice uzun, huzurlu, mutlu seneler nasip etsin ömrüne..
İyiki senin gibi bir kardesim var iyiki varsın sinanım... :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
dogum günün kutlu olsun canımcım :rendeer:
Allah sana umdugundan fazlasını nasip etsin hayal ettiklerinin yanında hayal bile edemediğin güzellikler nasip etsin inşallah....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sana karşı her zaman büyük sempati duyduğumu bilmeni isterim.
Nedeni şu olabilir.:)
smirnoff_wodka.jpg


Yani yukarıda yazdıklarımda çok ciddiyim.:cat:

Allah sana istediğin gibi bir ömür nasip etsin canım kardeşim...
Nice Yıllara....:rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
kardeşim iyiki doğdun memleketi güzel insan sana siparişi unutma bir şişe votka bir tanede rus abla:queen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
tebiyesi derken, seni terbiyemle terbiye ederim:cherry:

sinan ın topaanı ben açmasan küsetdi bana:p

yawru bu sinan çok adi bi insan

banada dediki benim doum günü topaaamı sen aç şöle allı pullu olsun dedi

herkese aynı şeyi söylemiş heralde

neyse bana kalmaya geldiği zaman ben intikamımı alırım sinandan

doğum günün kutlu olsun yawrucum nice mutlu yıllara:rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
canım benim, fatiihin torunu osman paşanın sol tarafındaki :p
batlacı mehmet in öz be öz oğlu..
moldova daki gururumuz...
sinan erel kardeşmiz, nice mutlu senelere yavrım benim :mrgreen:
gokhanim , konu icin cok saol . beni fena ovmu$un , pis havalara girdim hee :p
Gökhan terbiyesizsin bunun farkındasın değil mi? :)

Ulen ben açacaktım ya tüh neyse.

Sinan doğumgünün kutlu olsun paşam! :)
cok saol abi :wiinkk:
Smirr yaşıyomuydu yaa :queen:
smir derslerden fazla kafasini kaldiramiyo sadece :p
İyi ki doğdun yavrum :rendeer::rendeer:
saol yavrum :p
yavrum sinanım d.günün kutlu ve mutlu olsun :) en iyi dileklerimle kardeşim benim
cok saol cem , insallah nice mutlu dogumgunleri kutlariz birlikte :)
Doğum günün kutlu olsun o zaman...
cok saol usta :wiinkk:
Doğum günün kutlu olsun doğum günü çocuğu. Sinan nerelerdesin? sesin soluğun çıkmıyor bu aralar...!
univ. son sene telasindan nete fazla kacamiyom,kismetse bu sene son , sonra hep aranizdayim :cherry:
Çok uzun seneler yaşa kardesim..
Allah nice uzun, huzurlu, mutlu seneler nasip etsin ömrüne..
İyiki senin gibi bir kardesim var iyiki varsın sinanım... :rendeer:
cok saol erhan abim :)iyiki benimde sizin gibi dostlarim var :)
dogum günün kutlu olsun canımcım :rendeer:
Allah sana umdugundan fazlasını nasip etsin hayal ettiklerinin yanında hayal bile edemediğin güzellikler nasip etsin inşallah....
cok saol abla ,
Sana karşı her zaman büyük sempati duyduğumu bilmeni isterim.
Nedeni şu olabilir.:)
smirnoff_wodka.jpg


Yani yukarıda yazdıklarımda çok ciddiyim.:cat:

Allah sana istediğin gibi bir ömür nasip etsin canım kardeşim...
Nice Yıllara....:rendeer:
cok saol abi , birgun smirnoff'u beraber icmek nasip olur insallah deycem ama 2 senedir tovbeliyim :p bende yaninizda zemzem'le idare ederim :p
kardeşim iyiki doğdun memleketi güzel insan sana siparişi unutma bir şişe votka bir tanede rus abla:queen:
eywallah buragim , vodka kolayda abla kismi sakat , ama istanbuldan 1 haftaligina siyrilip yanima kacarsan eflak-bogdan'i bi daha fethederiz seninle :p
yawru bu sinan çok adi bi insan

banada dediki benim doum günü topaaamı sen aç şöle allı pullu olsun dedi

herkese aynı şeyi söylemiş heralde

neyse bana kalmaya geldiği zaman ben intikamımı alırım sinandan

doğum günün kutlu olsun yawrucum nice mutlu yıllara:rendeer:

yusufum cok saol ama $erefsizim ben ac demedim senden baskasina , sen gec kalinca gokhan olaya el atmis saolsun . yani dusundugun gibi adi biri degilim :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
doğum gunun kutlu olsun... atiye söleyinde ilgilensin arkadaşla...
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu mutlu umutlu olsun istediğin herşeyi yeni yaşında gerçekleştirmen dileği ile
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
avatarı yüzünden alışveriş merkezinde alkol reyonunda gezinirken şişeleri teker yaparken canlandırdığım mt dostu..

nice (u)mutlu yıllara ;)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
nice senelere kardeşim
doğum günün kutlu olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst