mutlu yıllar karakız..

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bugün burcu un doğum günü şu an izmirde sanırım
bilmem topici görürmü ama feysbukta görünce siteyede açim dedim:)
yazın buluşmada kimse benne ilgilenmedi diyodu bi doğum günümü kutlamadılar demesin:mrgreen:

yaşın kadar mum koyayım dedim ama biraz fazla kaçtı sanırsam:p
2300ec73b9.jpg
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Doğum günün kutlu olsun Burcu...:rendeer:

Her ne kadar sıkıcı olsak da:p vefasız damgası yemeyelim bari:p

Bu arada İstanbul'a gelen İzmir grubunun içinde mi acaba şu anda? -ya da zaten İstanbul'da mıydı bu aralar?-
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Her ne kadar tanismasakta dogum guun kutlu olsun, nice senelere.

Elfler kadar uzun olsun omrun. :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
doğum günün kutlu olsun...nice nice senelere..bol yağmurlu havalarda bolca motora binmen dileğiyle....:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yeniyaşın sana mutluluk,sağlık,huzur ve başarı getirsin burcu kardeşim
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
nice senelere kardeş mutlu yıllar yeni yaşın senin için umarım mutluluklar getirir :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
msn de görüşürdük ara sıra, umarım okur mutlu olur .... Nice yıllara canımmm :rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Sağlık,mutluluk ve başarı dolu nice yıllara burcu kardeşim :rendeer:
İzmir yada Istanbul her neredeysen memleketinide unutma..arada yaz bizim sayfayada :wiinkk:
Hatırlamışken halen izmir tekne buluşmasında çektiğin resimleri göremedim :) ..dur bi araştırıyım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst