mutlu yıllar görkeM hoca..

Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
cbr 125 in ustasına sağlıklı,mutlu ve motor üzerinde cokkkk uzun yıllar dilerim..:rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ahh be , tam ben açacaktım , herşey hazırdı , sadece gönder butonuna bascaktım ama benden önce açmışlar :p
iyiki doğdun görkem , nice mutlu birlikte 2 tekerli yıllara :rendeer:

С Днем Рождения
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Bende bu Görkem kim dedim bir an :p Mutlu yıllar Görkem 'cim..

С Днем Рождения

Спосибо сладкий

 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Просьба писать только на турецком языке. Если вы будете продолжать письменной форме на русском языке, я вынужден запретить вам.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
o denenlerden 2 kilo:))
cbr 125 le başlayan dostlugumuz canakkalede yolda kalmamızla ıyıce pekıstı..
daha ne yollar yapıcaz senle:))

dogum gunun kutlu olsun gorkemcan:))
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Просьба писать только на турецком языке. Если вы будете продолжать письменной форме на русском языке, я вынужден запретить вам.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın

ясно :wiinkk::wiinkk:
komtan aşka geldi :queen::queen: ama google translate ürünü olduğu çok açık , 1-2 grammer hatası var :p:p

Ek : ahanda SkullHunter okuyo , şimdi zıçtık :p
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Кто заботит о Gürkan… Я желаю самые лучшие леты с щастие, здоровьем и сериями ветров к вам Görkem...:rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice sağlıklı, mutlu senelere Görkem.
Doğum günün kutlu olsun.
:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Кто заботит о Gürkan… Я желаю самые лучшие леты с щастие, здоровьем и сериями ветров к вам Görkem...:rendeer:

Bu kadar resmi olmaya gerek yok olcanım... vam mam olmuyo :p
Çok teşekkür ederim.

Nice sağlıklı, mutlu senelere Görkem.
Doğum günün kutlu olsun.
:rendeer:

Çok teşekkür ederim Erhan abi. Hepimize nice mutlu sağlıklı senelere... :rendeer:

Bende bu Görkem kim dedim bir an :p Mutlu yıllar Görkem 'cim..

Zamanında sen bana cevap vermemiştin şimdi ben de sana cevap vermemiş gibi yapıyorum ::miiz::

:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Doğum günün kutlu olsun Görkem.Nice mutlu senelere!:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
praetorian

Özgür'üm pram... Çok teşekkür ederim yol arkadaşım benim. Daha nice yollara :)

Marv
Teşekkür ederim , herşey dilediğimizce olsun :)
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
151
nice kazasız belasız senelere.

konuya bak mod ve admin kaynıo yanlış bişe yazsak direk uyarı alcaz çok tehlikeli çoook:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O babelfish'in samimiyetsizliği:p, yapacak bir şey yok:p
Kalkıp Rusça klavye aramaya, sonra bir de anne/baba oturtup bilgisayar başına mektup yazdırtmaya üşenince, kolay yola başvurdum, okuyup kontrol ettirdim sözde ama, yine tongaya gelmişiz:p

Neyse, tekrar bol eğlence, bol keyif, bol gezi-tozu, çok viraj, mümkün oldukça az teker:p dileyerek kutlayayım doğum gününü...

Fonda kendi sesinden "Bas Gaza":pyla kırmızı veya mavi haptan birini seç, sürpriz hediyene kavuş:p

 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
nice kazasız belasız senelere.

Teşekkür ederim , cümleten :)

olcan138
Sakın bas gaza videosu falan koyayım deme yoksa bu konu kendini 10 saniye sonra imha eder ::pokey:: :p
Ne hapı bunlar? ::eek:uestion
q8079289559_3236.jpg
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
doğum günün kutlu olsun nice senelere ukraynanın gülü :p

ben anlamaman ondan bundan kievde aşklar yalan :p

bana bak yazın gidiyoruz alanyaya verdiğin sözü unutma oyarım walla :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
GorkeM' Alıntı:
olcan138
Sakın bas gaza videosu falan koyayım deme yoksa bu konu kendini 10 saniye sonra imha eder ::pokey:: :p
Şuraya bir senin sesinden Bas Gaza, bir de kanat yeme fotoğrafı koymak isterdim ama teknik imkansızlık işte:p olmayınca olmuyor...::fool::
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
onuray
Çok teşekkür ederim. :)

RoLa
Sağolasın rölecim... Tamam sözüm söz ::winkwink

olcan138
Kendi sesimden bas gaza mı :sunny: Ben öyle birşey hatırlamıyorum, nayır nolamaz şantaj bu ::shutup::
Kanat hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim... sadece... sakın! ::whip:: :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst