mutlu yıllar EXTREMA

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun
nice mutlu yıllara sevdiğin insanlarla beraber inş. :rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
doğum günü kutlu olsum emrah birlikte nice yıllara iki tekerli:rendeer:

Gökhan hazırmı bekliyodun annem tam 00:00 da açmışsın konuyu:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mutlu yıllar Extrema :cat: Bu yaşının ve bundan sonraki yaşlarının sana şans ve istediklerini getirmesi dileğiyle..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Günün Anlam Ve önemini Belirten Konuşma...

HER NE KADAR BURDAKİ ARKADAŞLAR YAZILARIYLA FALAN BİLSELERDE.. EMRAH KARDEŞİMİN BENDE AYRI BİR YERİ VAR ... KÜÇÜKTK BÜYÜDÜK KÜÇÜKKEN İÇ GEÇİRİRDİK BURUN ÇEKERDİK GEÇEN MOTORLARA.. DERKEN BİZİM Bİ ÖZGÜR DİE Bİ ARKADAŞIMIZ VARDI KULAKLARI ÇINLASIN O PUCH MARKA Bİ MOTOR ALDI :)
ARDINDAN EMRAHLA BİZİM MOTORSİKLET HAYALLERİ BİR ALEVLENDİ Kİ SORMAYIN :) NE ÜDÜĞÜNÜ BİLMEDİĞİM KAHVERENGİ BİR PUCH EMRAHA NASİP OLMUŞTU BİR GÜN GÖRDÜM :d NE OLDUYSA ZATEN O İKİ TEKERE SAHİP OLDUGUNDAN SONRA OLDU.. GEZMELER BAŞLADI.. DERKEN ZİNCİR ATMALAR ARIZALAR TAMİRLER... SONRA BİR DE BAKTIM Kİ MOTOR SÖKÜYORUZ MOTOR İNDİRİYORUZ HEP BERABER :)
YAPIYORUZ ONU Bİ GÜZEL SONRA ÇIKARTIYORUZ PİYASAYA O ZAMANLAR YAMAHALAR SUZUKİLER YOK :) PUCH VAR :d DERKEN PUCH LA KROS ENDURO DENEYİMLERİ BAŞLIYOR GÜNDÖNDÜ TARLALARINDA .. SONRA SUZUKİ ER 80 MARKA GAYET BÜYÜK Bİ KROS GEÇİYOR EMRAHIN ELİNE... İLK KROS DENEYİMİM DE ONUN SAYESİNDE OLUYOR...
SONRASINDA GEZİYORUZ DERKEN BENDE Bİ PİAGGİO ALIYORUM CİAO MARKA :d TABİ O ZAMAN İKİS 9 LAR YOK :d MOBİLET TİPİ İLE İDARE EDİYORUZ :) ARASIRA HARARETE KALKMALAR OLUYOR ŞİŞME OLUYOR MAKİNEDE :d EMRAHA YETİŞMEYE ÇALIŞIRKEN :d

SONRA Bİ GÜN Bİ BAKIYORUM NERDEN GELDİĞİ BELLİ OLMAYAN TİZ Bİ MOTOR SESİ GELİYOR UZAKLARDAN KULAKLARI DİKİYORUM ATLIYORUM DÜKKANIN ÖNÜNE HARBİ Bİ RACİNG.. AMA FARKLI BİRAZ SESİ TİZ GİBİ O ANA KADAR 2 ZAMANLI RACE MOTOR OLDUGUNU BİLMİYORDUM... EMRAHIN SAYESİNDE ÖĞRENDİM.. APRİLİA RS 50;"GÖKTEN YER YÜZÜNE İNEN SON DEHA" aDETA ÇILDIRIYORUM :d O NASIL BİR MAKİNE DİYE :? :)

HER ŞEY Bİ KENARA SON ZAMANDA YAMAHA SINIDA KAPMIŞ BİZİMKİSİ.. HAYAT BİZİ İNTERNETTE DE BU SİTEDE KARŞILAŞTIRDI :) İYİ DOĞDUN CANIM KARDEŞİM... NİCE YILLARA HEP BERABER MUTLU YARINLARA :d:d: ŞİŞŞŞ BAK BU ADAMIN KIYMETİNİ BİLİN BEA :) (ŞEKLİMİDE YAPTIM YANİ) :)


:rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
tekrar tekrar sağolun arkadaşlar :)
Özer olm Rs50 den önce honda kroslar (Şuan özgür aldı )
suzuki ts125 ler var sen onları görmedin :)
Garajda 3 tane daha hurda var :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
::):):)

tekrar tekrar sağolun arkadaşlar :)
Özer olm Rs50 den önce honda kroslar (Şuan özgür aldı )
suzuki ts125 ler var sen onları görmedin :)
Garajda 3 tane daha hurda var :queen:


biliom bea Episini Gördümde Unutmuşum Heycandan :D Böyle Elalemin önünde nutku tutuluyor adamın bea :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Senın nutkun tutuluyo dogum günü kızanı benim ben ne yapayım o zaman olm :)
Utanırım ben böle herkezin önünde :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=FEO7_3d0y1E[/YT]

olüm al sana doom günü hedayesi
2 zamanlı 500lük
100 km de 15 litre benzin 20 litre yağ:queen:
bi tur verirsin artıkın:cherry:

http://www.youtube.com/watch?v=FEO7_3d0y1E
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst