- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.Uzun bir bekleyişin ardından artık yeni motosikletime kavuşmanın mutluluğunu yaşıyorum.Dün itibariyle GT250R sahibi oldum.Bugün yasal işlemlerin ardından motosikletimi kullanmaya başlayacağım.Umarım herkes, birgün istediği ve hayalini kurduğu motosiklete kavuşur.Yakın bir zamanda motosikletimin resimlerinide eklerim...GT250R-Kırmızı 