Mutlu Son :)

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Merhaba arkadaşlar.Uzun bir bekleyişin ardından artık yeni motosikletime kavuşmanın mutluluğunu yaşıyorum.Dün itibariyle GT250R sahibi oldum.Bugün yasal işlemlerin ardından motosikletimi kullanmaya başlayacağım.Umarım herkes, birgün istediği ve hayalini kurduğu motosiklete kavuşur.Yakın bir zamanda motosikletimin resimlerinide eklerim...GT250R-Kırmızı :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hadi hayırlı olsun... güle güle,kazasız belasız günlerde binmen dileğiyle... lastiğine taş değmesin... resimleri de kısa zamanda ekle ama...:cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Şu an ki idealim olan motoru almışsın. Fotoları da bekleriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun :) ALLAH Kaza Bela Vermesin İnş :)

Güle Güle Kullannn :cat: Hemide Kırmızı Hee :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayalini gerçekleştirmen çok güzel senin adına sevindim güle güle kullan
yolun açık olsun allah kazalardan korusun.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
hayırlıs olsun kardeşim

Unutma kazalar genellikle motorsikletin ilk günlerinde olur kulağına küpe olsun:cat:,önce motorla tanışın sonra akar koparsınız yavaş yavaş kazasız belasız
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun
umarım tüm korumalarını da almışsındır.
kazasız belasız günlerde kullanman dileği ile...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
hayırlı olsun güle güle kullan arkadasım
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsuuunnnn :rendeer: ben de yeni aldım cbr 125 resmini birazdan koyacağım :cherry: bugün süslüyolar tırtılımı:rendeer: yarın inşallah kavuşacağım :wiinkk: darısı olmayanlaraa :bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Valla bu aralar mutlu sonalra hasteriz yaw:pale:
Çooook hayırlı olsun resimleri bekliyoruz:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun dostum...demek bu yüzdendi uzun zamandır CBF250'yi karalamanın ve 0-100 km hızlanmalarını sorman...:p neyse umarım yeni motoruna ağız tadını kaçıracak bi sorun yaşamadan mutlu bi şekilde binersin...:wiinkk:

deneyimlerini bu topik altında bizimle paylaşırsan seviniriz...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hayırlı olsun dostum...demek bu yüzdendi uzun zamandır CBF250'yi karalamanın ve 0-100 km hızlanmalarını sorman...:p neyse umarım yeni motoruna ağız tadını kaçıracak bi sorun yaşamadan mutlu bi şekilde binersin...:wiinkk:

deneyimlerini bu topik altında bizimle paylaşırsan seviniriz...

::144::::tartis::::cekic:::p:p:p
dostum hayırlı uğurlu olsun ,kazasız belasız
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, sağolsun :rendeer:

demek bu yüzdendi uzun zamandır CBF250'yi karalamanın ve 0-100 km hızlanmalarını sorman...:p

Emin ol sorduğum sorular, CBF250'yi beğendiğim ve ilgilendiğim bir makina olduğu içindi.CBF250'yi karalamadım, sadece düşüncelerimi belirttim.Ama sen çok ayıp ediyorsun çünkü hala söylemedin 0-100 km hızlanmayı bana :p :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst