mütiş bir kask!!

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
14
galiba kask la kovayı karıstırmıs yada kovanın daha koruyucu oldugunu düşünüyordur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok yakişmiş kerataya , önceleri (3 yaşindayken) yogurt bitince bende kullanirdim kardeşim turşununkini tercih ederdi . Kaza yaptik beraber benimki iyi korumuştu hey gidi günler..
:)) gülüyoruzda aslinda acinacak bir durum adamlar neleri kafalarina takiyor emniyet için biz ise gerçek kask oldugu halde takmiyoruz.... dünyanin işi işte..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acaba bu tarz kaskı denesem trafik ceza keser mi :silent:, geçen balık yemi alırken kestiler cezayı :mrgreen:, hem de yakaladığım balığı koyacağım içine:cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
arkadakininde kullandığı inşaatlarda takılan baret :queen:

Ona göre bir nazi kask :queen:
KURU-KAFA-NAZI-KASKI__18810891_0.jpg


Teknolojide gelişti..!!
kask4ir.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
80
super yakında su damacanasını kesıp de ıkı kışılık kask da görürsek sasmayalım:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst