- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
Doğrusunu yanlışını bilmemde,inişi düşünmeyip düştü sonucu bir özlü söz getirdi aklıma;"Bir işe Türk gibi başlayıp,Alman gibi bitirmek lazım!" derlermiş.Bir işe başlarken sonu hiç aklımıza gelmez vesselam!
Süper yaaaa Gacet Dursun![]()
Türk'ün adı ondan sonra tabi hırsıza çıkar, dediğim gibi çift pervane yaptıysa aşırmacılık yani intihalden başka birşey değildir.. ama tabi onca master doktora öğrencisi hatta öğretim görevlisi profesörün bu intihale başvurduğunu düşünürsek yurdum köylüsünün çalması ya da mucitim diye dolaşması ne ki.. helal olsun değil mi.. taklitçilikten öteye gidemeyen sığıntılar olarak anılırız ne güzel..