Müthiş Bir Dolandiricilik..

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
İnternet üzerinden yapılan bir dolandırıcılık hikayesidir.Okuyun ve siz de aynı hataya düşmeyin.
Türkiye çapında tanınmış,binlerce üyesi bulunan xxxxxxx.com adlı site (yeni adıyla xxxxxx.com )
binlerce ürünü piyasa fiyatından daha düşük ve cazip kredi kartı taksitleriyle internet üzerinden pazarlıyor.
Buraya kadar her şey normal.Aldığınız ürün kesinlikle arızalı çıkıyor ve sistem yöneticisi size mail atarak
arızalı ürünün fatura ve garanti belgesiyle birlikte kendilerine gönderilmesini söylüyor.
Tabi siz aynı adrese arızalı ürünü fatura ve garanti belgesiyle gönderiyorsunuz.
Bunu özellikle cep telefonları için yapıyorlar.Günler geçiyor ve ürün tamir edilip gönderilmiyor.
Aradığınız firma numarası kesinlikle meşgul çalıyor ve ulaşamıyorsunuz.
Aylar geçiyor aynı siteye mail atıyorsunuz ama size otomatik bir yanıt geliyor ;
"ürününüz tamir ve bakım için yetkili servise gönderilmiştir,en kısa zamanda tarafınıza gönderilecektir."
Elinizden fatura ve garanti belgesi de alındığı için herhangi bir hak talebiniz kalmıyor.
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti bu kişileri bulup da tebligat yapamıyor.
Size ise önünüzdeki bilmem kaç ay boyunca ödenmesi gereken kredi kartı taksitleri kalıyor.



Burcu TANIK

Vestel Müşteri Hizmetleri

0800 219 01 12

DOĞRU OLMAYABİLİR AMA TEMKİNLİ OLMAKTA FAYDA VAR!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
ALLAH'a çok şükür bana geçmedi arkadaşım, başkalarınada geçmesin diye açtım topiçi...
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
bahsettiğiniz siteden değişik zamanlarda, iki adet dizüstü bilgisayar, bir adet fotoğraf makinesi, hafıza kartı v.s. olmak üzere çok sayıda elektronik eşya aldım. Aldığım ürünlerden biri hatalı çıktı. Ben eskisini daha gönderemeden yenisini bana gönderdiler.
Bu yukarıdaki şikayetin yalan olduğu anlamına gelmiyor. Çünkü firma el değiştirdi. yeni yönetimle birlikte bazı sorunlar yaşanıyor olabilir...
Ama ben gayet menunum aldığım hizmetten.
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
43
internet üzerinden kitaptan başka bir şey almadım bu güne kadar. Elektronik yada mekanik herhangi bir cihaz almak içinde elime alıp adam akıllı evirip çevirmem gerekir. cep telefonu gibi bir cihaz neden internetten sipariş edilir ki? Her taraf telefoncu zaten; git istedigin yerde, istedigin telefonu evire çevire saatlerce inceleyerek, telefoncuyla kavganı ederek, istedigin bütün programları yükletmek şartıyla en sağlam yoldan elde et...alacak olsam bile baya sağlam bi firma olması
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
grave' Alıntı:
ALLAH'a çok şükür bana geçmedi arkadaşım, başkalarınada geçmesin diye açtım topiçi...
seni duyarlılığından dolayı kutluyorum.çok iyi etmişsin .zaten bu ülke nemelazımcılıktan bu hale geldi ve gidiyor ya.bu konuya bir kişi bile olsa duyarlı olan oda yeter dimi.en azından sen kendi vijdani rahatsızlığını üzerinden attın :)
Fransa ermeni soykırımı ile ilgili tr.suçladı vs vs adanada bulunan carreforsa biliyosunuz %60 fransızlarındı ve benim duyarsız insanlarım hiç birşey omamış gibi hala ordan alış veriş yapmaya devam ettiler yazık hemde çok yazık.benim evim 50 metre mesafede ama ben bitek çöp bile almıyorum .burda adananın insanlarından kurulmuş birsürü market varken(yonca market 15 şb.)neden benim param o soysuz lara gitsin ben alış verişlerimi burdaki yerel marketlerden yapmayı tercih ettim.en azından ben milliyetçiliğimi yaptım vijdanım rahat :)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
bende seni kutluyorum kılıçbalığı ne kadar güzel örnek oldun yazınla.
market örneklerine bir tanede ben ekleyeyim izmir'liler iyi bilirler ''kipa''yı. kipanın anlamı yahubilerin başına taktığı fes tarzı şapkanın adıdır. alışveriş kazançları nereye gidiyor siz düşünün.
ancak konunun bir başka boyutuda bu tip tüketim mallarının ülkemizin etrafını sarmış olması, nereye dönsek onlara çarpıyoruz. bence bunun önüne geçecek tek yok ''MİLLİ DEVLET'' politikasıdır. yani bunlara halktan önce devlet karşı çıkacak, engel olacaktır. ama bu başımızdaki american emperyalizmi yandaşlarıyla ne mümkün!!!
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İnternetten alışveriş özellikle taksit konusunda çok avantajlı. Telefoncuda yapılmayan taksitleri yaptırabiliyorsunuz. Ancak nakit alımlarda çok gereksiz bir şey. Daha önce dijital fotoğraf makinası almıştım hepsiburada.com'dan gayet memnun kaldım hizmetten. Ancak şikayet edeni de çoktu sitenin. Bence en iyisi IDEFIXE, arkasında ODTÜ kuruluşu olan EBİ var çünkü.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Faturanın aslını gönderirsen ortada kalırsın tabiii :p fotokopisini göndericen :wiinkk:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
grave' Alıntı:
bende seni kutluyorum kılıçbalığı ne kadar güzel örnek oldun yazınla.
market örneklerine bir tanede ben ekleyeyim izmir'liler iyi bilirler ''kipa''yı. kipanın anlamı yahubilerin başına taktığı fes tarzı şapkanın adıdır. alışveriş kazançları nereye gidiyor siz düşünün.
ancak konunun bir başka boyutuda bu tip tüketim mallarının ülkemizin etrafını sarmış olması, nereye dönsek onlara çarpıyoruz. bence bunun önüne geçecek tek yok ''MİLLİ DEVLET'' politikasıdır. yani bunlara halktan önce devlet karşı çıkacak, engel olacaktır. ama bu başımızdaki american emperyalizmi yandaşlarıyla ne mümkün!!!

grave kardeş,

Bugün açtığın başlıklarda olay "konu dışı" olmanın ötesinde ilerliyor, bilmem farkındamısın ?

Bir tanesi zaten silindi gitti.

Tamam forumda konudışı konularda konuşuruz ancak politik ve/veya ırkçı öğeler içerdiği zaman, kanaatimce bu foruma ait olmayan ve olmaması da gereken noktalara gidiyor olay.

Burası ismi motosiklet.net olan bir site, ne alakası var "Amerikan emperyalizmi"nin, Fransızlar kastedilerek "soysuz" ifadesinin veya "yahudilerin şapkalarının" burada ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Millet olarak pek çoğumuz fazlasıyle meraklıyızdır her şeyi devlete millete mal etmeye vede hemen politik, siyasal yorumlar yapmaya..
Düşünmeyiz üstümüze düşenleri toplum olarak, birey olarak yapıyormuyuz die..Ondan sonra ahkam keseriz..
Burası motorsiklet sitesi Ledo nun dediği gibi. Tabiki bir çok başlığın altında bazen konu dağılır ama mümkün olduğunca bu tip yaklaşımlardan uzak durmaya çalışırız ki zaten günlük hayatta hep vardır dediğim gibi çevremizde çoook böle örnek ve bıkmışızdır zaten onlardan...
Bu nedenle yorumlarımızı yaparken 36 kere düşünüp öle yapalım.. Tıpkı nefes borumuzdaki nefesin girerkende çıkarkende 36 kez boğumdan geçtiği gibi..:bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
arkadaşlar açıkcası e-ticaret sitesi yönetici ve patronlarından tanıdığım kişiler var burada bahsedilen durum 1-özerk bir durum olabilir....2-böyle bir şey hiç yaşanmamış olabilir...4-siteyi kötülemek amacı ile çıkmış olabilir..... bunun haricinde hiçbir e-ticaret sitesi bu kadar vurdum duymaz çalışamaz yoksa 1 ay içerisinde iflas eder zaten o yüzden çok dikkatli davranıyorlar...ve bir noktaya daha aklım takıldı o da dolandırıcılık diye geçiyor bankaya bu alışverişi iptal edin paramı geri istiyorum talimatı verdiğiniz anda kredi kartı işlemi iptal olur ve banka geri tahsil eder bu parayı ayrıca tüketici hakları dernekleri bu gibi durumlarda yürütmeyi durdurma kararını 1 günde nöbetçi mahkemelerden çıkartıyor bence bu yazı gerçek değil....
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ledo' Alıntı:
grave kardeş,

Bugün açtığın başlıklarda olay "konu dışı" olmanın ötesinde ilerliyor, bilmem farkındamısın ?

Bir tanesi zaten silindi gitti.

Tamam forumda konudışı konularda konuşuruz ancak politik ve/veya ırkçı öğeler içerdiği zaman, kanaatimce bu foruma ait olmayan ve olmaması da gereken noktalara gidiyor olay.

Burası ismi motosiklet.net olan bir site, ne alakası var "Amerikan emperyalizmi"nin, Fransızlar kastedilerek "soysuz" ifadesinin veya "yahudilerin şapkalarının" burada ?
selam ledo senide kuluyorum yazından dolayı ama hayatta notordan daaha önemli şeylerde var sakın unutma .bu memelekeet sahip çıkmadığımız zaman ne bu site olur nede motora binebilicegin memleket
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
ledo kardeş motorlarla ilgili konuşmaları moto sohbette, marka model kıyaslamada yada yeni modeller kısmında yapıyoruz zaten. adı üstünde konu dışı.
açtığım konuları okumak zorunda değilsin yada cvp vermek zorunda da değilsin fakat sende bi rahatsızlık uyandırdığı kesin.
ben burda kimseye hakaret etmiyorum, kimsenin hassas duygularıyla oynamıyorum. sadece elime geçen bilgileri paylaşmak istiyorum ilgilenenlerle.
bence bizler biraz daha böyle konular açmalıyız. en azından kanaatimce ''kim hangi takımı tutuyordan, kim hangi duvar kağıdını kullanıyordan'', daha yararlı olur.
hııı insanların bunlarada ihtiyacı var gülmek eğlenmek vakit geçirmek ama emin ol benim yazdıklarıma da ihtiyacı var.

ledo kardeşim muhabbetle öpüyorum gözlerinden....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
arkadaşlar özellikle elde kesin deliler olmadan biri bişi dedi veya bana şöle bir mail geldi diye yapılan karalamalar yeni çıkan kanunlar dolayısıyla suç teşkil eder ben şunu hatırlatayım..

9. Forumda yazilan mesajlardan tamamen yazan forum üyesi sorumludur. Bilinmesi gereken bir husus da, gönderilecek mesajlarin, veya forum alanlarinda belirtilecek fikirlerin hiçbiri, olumlu veya olumsuz, forum yönetimini ve www.motosiklet.net sitesini baglamaz ve forum yönetimi herhangi bir kanun yaptiriminda üyenin savunuculugunu üstlenmez, üyeler kendi sorumluluklari ile basbasadir. Forum yönetimi hiçbir sekilde bu tür durumlarda üyeye destek olacagi vaadinde de bulunmaz.

11. Herhangi bir alanda kisileri,kurumlari,kuruluslari veya devlet'i küçük düsürecek resim,yazi,alinti vb. seyler kesinlikle yasaktir.Bu gibi durumlarda uyari yapmadan üyeyi forumdan silme hakkimiz saklidir
.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst