Müşteri Memnuniyetidir...

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Uzun süre nette süren kask araştırmasının ardından akşamLArı bir türLü yetişemediğim sadece camından bakarak hımm güzeLmiş feLan evet bu daha iyiymiş diye kız ark.La heyecan içinde baktığımız bir kaç kask modeLi dışında her hangi bir aktivitemiz oLmamıştı yeni bir kask aLmaya dair.

Dün öğLen yemeğine müteakip iki firma beLirLedim ve erkenden çıkıp bu aLış verişi sonuçLandırma noktasına bağLamak istedik :) bunda haberi oLmasada mete_handronun buyuk gazı oLdu zira marushin asLında pek de düşündüğüm bir marka değiL di daha cok shoei ve shark üzerinde duruyor noLan ı ise pahaLi buLuyordum :) tekaymoto dan marushin aLdım camı bugu yapmıyor ve süper confor :D ahaa işte anahtar keLime diyerek bakırkoy sahiL yoLundan yeni kapı İDO ya kadar sağa bakmaktan boynumuz ağrıyarak iLErLedik idonun onunde ki adadan hemen kücük bi manevra hooop suzuki tekaymoto nun onundeyiz :) park yeri sorun oLdu zira yanında gazinoLar var hehe hüop nereye tarzında kücük bi atraktif durumdan sonra kapıya geLdişş...
( parasını odeyene kadar 10 sayfa yazıcam sanırım )
hep geç kaLırdık her mağazaya ya kepenk çekiLiyo yada içerde tam makara varken biz giriyoruz gapaLıyızz arkadaş yiyoduk..( başka yerLerden yani ) bu sefer kapı açıLdı girdik wooowww motosikLet mağazasııı etkisinden 10 sn sonra .. eray geLdi ( uLtra mega süper hiper satıcı arkadaş ) :) üst kata geçeLim isterseniz dediğinde depoya feLan çekiLiyoruz sandık hehe hiçte oyLe değiLmiş
bi yandan biz modellere renklere markalara kapıLırken aLdı sazı eLine
incee incee anLAtmaya başLadı ne sorsak üşenmeden ornekLiyor uzun uzun anLAtıyor ve yaptığı işten son derece keyif aLdığı beLLi oLuyordu
( onemLi ayrıntı saat : 18:57 ve 19 da mağaza kapanıyor ) mağaza kapanışına 5 dakika kaLa bir satıcının bu denLi içten ve samimi oLması görüLmüş şey değiL
bize kask dışında da bir cok aksesuar konusunda fikirler oneriLer seçenekLer sundu ( satıştan cok biLgiLendirme ve tanıtım maksatLı oLması insanı cok gevşetiyor inan ) son dakikaya kadar kararsızLığımıza aLdırmadan süper sunumunu bitirdi ve son dakika da peşin aLıyorsunuz siz o zaman şu kadar da indirimi ver demesiyLE bizi mest etti efendim :)

Kendisine YardımLarından Ötürü Sonsuz TeşekkürLEr :)
HayırLı işLer ve birçok kez daha karşıLaşmak diLeğiyLe..


21 şubat akşamı geLen uzun boyLu çift :p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Dün öğLen yemeğine müteakip iki firma beLirLedim ve erkenden çıkıp bu aLış verişi sonuçLandırma noktasına bağLamak istedik bunda haberi oLmasada mete_handronun buyuk gazı oLdu :queen:

Sonuç olarak kask alındı mı ? Alınmadı mı?
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
aLdIm aLdIm :)))

pardon yaaa baktım ki konudaki yazı uzadıkça uzuyo :)
dedim kestirmeden bitireyim yoksa cok detay var mest eden..

Marushin 777 Samura aLdIm


bu arada pardon demişimde :D kasada odeme sırasında indirimden bahsetmişim zaten yahu demek ki ALmışım abicim ben kaskı :p okumamışsın sen yahu bende okumamışım oda ayrı tabe
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
aLdIm aLdIm :)))

pardon yaaa baktım ki konudaki yazı uzadıkça uzuyo :)
dedim kestirmeden bitireyim yoksa cok detay var mest eden..

Marushin 777 Samurai aLdIm

Bir fotoğrafını eklersen iyi olur kanımca bende düşünüyorum...Ve almayı düşünen arkadaşlar için....
:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende marushin alıcam şansa bak :) nasıl memnunmusun şuan ? benim alıcağım tt1100 olanmı ne o desenlı kask
 
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
1
kalyonun 21 şubat akşamı kask alırken yanında olan kız ark.:) olarak derim ki eray bir satış görevlisi olarak inanılmaz yardımcı oldu. kafasında ne alacağını tam belirlememiş ya da kararsız kalanlar varsa fikir almak için bile gidip konuşabilirsiniz. Marushin kask düşünenler için oldukça fazla seçenek bulabileceğiniz bir yer :) kask çok güzel bende ilerde Tiger ını alırım belki:)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Eray iyi hoş adamda adamın kafasına bi giriyo alacağın yoksa da bişiler alıp çıkıyosun :) Şaka bi yana iyi hoş adamdır yakında ziyaret edecem zaten kendisini :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Uzun süre nette süren kask araştırmasının ardından akşamLArı bir türLü yetişemediğim sadece camından bakarak hımm güzeLmiş feLan evet bu daha iyiymiş diye kız ark.La heyecan içinde baktığımız bir kaç kask modeLi dışında her hangi bir aktivitemiz oLmamıştı yeni bir kask aLmaya dair.

Dün öğLen yemeğine müteakip iki firma beLirLedim ve erkenden çıkıp bu aLış verişi sonuçLandırma noktasına bağLamak istedik :) bunda haberi oLmasada mete_handronun buyuk gazı oLdu zira marushin asLında pek de düşündüğüm bir marka değiL di daha cok shoei ve shark üzerinde duruyor noLan ı ise pahaLi buLuyordum :)



tekaymoto dan marushin aLdım camı bugu yapmıyor ve süper confor :D ahaa işte anahtar keLime diyerek bakırkoy sahiL yoLundan yeni kapı İDO ya kadar sağa bakmaktan boynumuz ağrıyarak iLErLedik idonun onunde ki adadan hemen kücük bi manevra hooop suzuki tekaymoto nun onundeyiz :) park yeri sorun oLdu zira yanında gazinoLar var hehe hüop nereye tarzında kücük bi atraktif durumdan sonra kapıya geLdişş...



( parasını odeyene kadar 10 sayfa yazıcam sanırım )
hep geç kaLırdık her mağazaya ya kepenk çekiLiyo yada içerde tam makara varken biz giriyoruz gapaLıyızz arkadaş yiyoduk..( başka yerLerden yani ) bu sefer kapı açıLdı girdik wooowww motosikLet mağazasııı etkisinden 10 sn sonra .. eray geLdi ( uLtra mega süper hiper satıcı arkadaş ) :) üst kata geçeLim isterseniz dediğinde depoya feLan çekiLiyoruz sandık hehe hiçte oyLe değiLmiş
bi yandan biz modellere renklere markalara kapıLırken aLdı sazı eLine
incee incee anLAtmaya başLadı ne sorsak üşenmeden ornekLiyor uzun uzun anLAtıyor ve yaptığı işten son derece keyif aLdığı beLLi oLuyordu
( onemLi ayrıntı saat : 18:57 ve 19 da mağaza kapanıyor ) mağaza kapanışına 5 dakika kaLa bir satıcının bu denLi içten ve samimi oLması görüLmüş şey değiL
bize kask dışında da bir cok aksesuar konusunda fikirler oneriLer seçenekLer sundu ( satıştan cok biLgiLendirme ve tanıtım maksatLı oLması insanı cok gevşetiyor inan ) son dakikaya kadar kararsızLığımıza aLdırmadan süper sunumunu bitirdi ve son dakika da peşin aLıyorsunuz siz o zaman şu kadar da indirimi ver demesiyLE bizi mest etti efendim :)

Kendisine YardımLarından Ötürü Sonsuz TeşekkürLEr :)
HayırLı işLer ve birçok kez daha karşıLaşmak diLeğiyLe..


21 şubat akşamı geLen uzun boyLu çift :p


doğru seçim dostum...tebrikler...hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...

Suzukı Tekay ve MARUSHİN doğru sçeim...

Tekay Motonun sahibi Eray benim için Japonyadan özel kask getirdi ..:cat:ne diyim artık...duygulanıyo insan...30 yıldır heyvan muamelesi gör hayattan...:queen:bide bakmışız insanlar gibi hissettim kendimi...:p

kafa büyük abi suçum ne...:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Buram buram reklam kokuyor ama bilemeyeceğim.. :silent:

çok üzüLdüm okuyunca...

zira şu var ki seneLerce hayaLini kurduğum motosikLetim hakkında 10LArce kez kötüLendiği konusunda bir sürü mesaj okumuşumdur modeL ismi vermiim ama karga tüyünden bi motoru iLah yapıLdığını okudum yani kötü oLduğunda eLeştiri arkasında duran 10Larca insan ve diyorum ki nerdeyse 30 yaşındayım hayatımda karşıLaştığım en iyi satıcıydı ve yaptığım en keyifLi aLışverişti.. bence bıraksınLAr insanLArI yermeyi insanLArın takdir e de ihtiyaçLArI var
kabaLık oLmayacağını biLsem 10 mesaj yazardIm bu işini bu kadar güzeL yapan insan için...
fikriniz üzücü cok üzücü hemde ve hiçte naif geLmedi
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bende ayak padlerınden arıyorum kendisini bilmez arkadaşın birisi canım rs50 min ayak padlerini araklamışta :) Artık ne iş görecekse onlarla :p
Bikaç model denedim ama olmadı..
Kalyo seninde kask çalınmıştı sanırım ama aldığın kaskta güzel he :)
güle güle kullan artık yanından ayırmazsın sanırım kaskı :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla bende aynı memnunıyetı ılgıyı Honda Özen de görmüştüm kaskımı alırken :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok üzüLdüm okuyunca...

zira şu var ki seneLerce hayaLini kurduğum motosikLetim hakkında 10LArce kez kötüLendiği konusunda bir sürü mesaj okumuşumdur modeL ismi vermiim ama karga tüyünden bi motoru iLah yapıLdığını okudum yani kötü oLduğunda eLeştiri arkasında duran 10Larca insan ve diyorum ki nerdeyse 30 yaşındayım hayatımda karşıLaştığım en iyi satıcıydı ve yaptığım en keyifLi aLışverişti.. bence bıraksınLAr insanLArI yermeyi insanLArın takdir e de ihtiyaçLArI var
kabaLık oLmayacağını biLsem 10 mesaj yazardIm bu işini bu kadar güzeL yapan insan için...
fikriniz üzücü cok üzücü hemde ve hiçte naif geLmedi

Bizim Serhat arada bazen böyle dangıl dungul yazar..boşver ...:cat:

bugün bir arkadaşımı (aargh-Tamer)daha Eraya gönderdim...kask mont sizlik tüm teşkilatı ordan aldı...memnun kalmış...çünkü piyasada Tilki çok dürüst satıcı az...az kazan hep kazan...müşteri sana gelsin...

Eray babamızın oğlu değil ama işini 4/4 lük yapar...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
hımmm uzun suredır goremedıgımız muameleyı gormussun arıyoz ama bulamıyoz bır motoru servıse goturdugun zamanda benı cınlılere mı sıkayet edıcek sekılde muamele goruyoz
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
zira şu var ki seneLerce hayaLini kurduğum motosikLetim hakkında 10LArce kez kötüLendiği konusunda bir sürü mesaj okumuşumdur modeL ismi vermiim ama karga tüyünden bi motoru iLah yapıLdığını okudum yani kötü oLduğunda eLeştiri arkasında duran 10Larca insan ve diyorum ki nerdeyse 30 yaşındayım hayatımda karşıLaştığım en iyi satıcıydı ve yaptığım en keyifLi aLışverişti.. bence bıraksınLAr insanLArI yermeyi insanLArın takdir e de ihtiyaçLArI var
kabaLık oLmayacağını biLsem 10 mesaj yazardIm bu işini bu kadar güzeL yapan insan için...
fikriniz üzücü cok üzücü hemde ve hiçte naif geLmedi

Arkadaşım ben anladım senin demek istediğini ama ne yapıyorum artık biliyormusun sadece gülüp geçiyorum. Piyasada o kadar kara cahil varki daha dün bisikletten başka araç kullanamayan adam motosiklet alıp gelip çok bilmişlik taslıyor.. Bu durum düzelmez motorun illaki kötülenecektir bende aynı durumu yaşıyorum ama işin en zevkli tarafı ne biliyomusun o senin tabirinle karga tüyü olan motosikletlerden herkeste var ama benim o kötülenen o motosikletim heryerde ilgi odağı oluyor :p
eee ne diyorum hep türkiyenin tek yürüyen Rs50 si bende :queen:
Birgün seninle karşılaşalımda su Rs250 yi de bir test edelim :p
Takma kafana sen motoruna bak bildiğini yap :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst