Mulhacen Cafe 125 ve Terra Adventure 125

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
normalderbiterraadventuhj3.jpg


Derbi 125cc ‘de 2 yeni model ile karşımızda. İlk model Mulhacén Café 125 oldukça genç, kentsel tasarımlı, çekici ve modern bir çıplak. İkincisi ise Terra Adventure 125, geleneklere uymayan, maceracı, isyankar bir trail modeli.

Her iki motosiklette Derbi ‘nin 125cc motosiklet konsept modelleriydi, daha evvel duyurularını yapmıştık, geçtiğimiz hafta bu modeller Katalonya’ da basına tanıtıldı. Yol ve off-road için en fazla sürüş zevkini sağlamak üzere tasarlanan bu iki ayrı model son teknoloji 125 cc 15 bg @ 9250 rpm güç ünitesine sahip ve EURO3 normlarına uygun.


TERRA ADVENTURE 125
terraadventure125wh4webha9.jpg


Yeni Terra Adventure 125 macera tutkunları için birebir. 125cc klasmanında oldukça büyük bir süpriz yapan Derbi, markasına bu klasmanda oldukça sağlam bir yer edinecek gibi duruyor.

Şehir içi ve off-road sürüşleri için dizayn edilen araç, tamamen yeni teknoloji olarak üretilen süspansiyon sistemine sahip.

MULHACÉN CAFÉ 125
90009017bk5.jpg


Modern çizgileri ile ön plana çıkan Mulhacen oldukça çekici. 125cc kategorisinde günün trendlerini yakalamayı başaran Mulhacen şasinin kırmızı rengiyle ve Cafe Racer yarış motorlarına özgü saf stiliyle, boylamasına çekilmiş ateş kırmızı bandı ve buna kontrast sağlayan parlak siyah rengi ile karakterize edilmiş.

Kaynak:http://www.motoaktuel.com/blog/index.php/mulhacen-cafe-125-ve-terra-adventure-125/bolumler/yeni-urun
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hmm bu muchacen cafe hiç fena değil :) hafif ducati çizgileri mevcut güzelmiş :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde 500 cc den aşağısına motor gözüyle bakılmadığı için beğenilmez, ama bence dizaydı çok güzel ben beğendim özellikle 125 adventure yi.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Şaşkın ELINT, Terra başlığı zaten var ya; bilmem kaçıncı sayfaya ulaştı hatta :p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orada sadece terra vardı sanırsam.
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
MULHACÉN CAFÉ 125 güzelmis ötekisi gibi deil MULHACÉN CAFÉ 125 nın sase durumu renkli olması far takımının farklı olması çok hoşuma gitti.
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
terra adventurenin motor koruma muhafazası hiç yakışmamış ve vida yokmuş, yapıştırılmış gibi duruyo. ama mulhacen cafe nin ki çok güzel bence
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
17
TERRA ADVENTURE 125 çok şık, güzel görünümlü bir motor. Satılmaya başlanmış, 8.750 YTL gibi bir fiyatı var (Sahibinden.com - Terra 125). Yalnız, İstanbul dışındaki servis durumları insanın kafasını kurcalıyor.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Her ikiside sınıfına göre güzel tasarlanmış ve 125cc 15bg hiç fena değil.
Ben MULHACÉN CAFÉ 125'i beğendim.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mulhacen sanki biras Gsr600'e benzemiş :)
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
Terra adventura 15 BG diyor fakat 125 cc nasıl oluyor bu yanı maksımum yapabılcegı hız kactır cok begendım motoru bıde sıvı sogutmalı buna acıklık getırebılırmı herhangı bır arkadas
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
İlginç.... Terra güzel olmuş emme bize gelişi, satışı, fiyatı.....

Neyse....

yanına bir motor daha ekleyip yeni başlık aç o zaman sen de :p "Orda sadece Mulhacen ve Terra vardı" dersin sonra :cherry:

:queen::queen::queen::queen::queen::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
Terra adventura 15 BG diyor fakat 125 cc nasıl oluyor bu yanı maksımum yapabılcegı hız kactır cok begendım motoru bıde sıvı sogutmalı buna acıklık getırebılırmı herhangı bır arkadas
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst