Müjdemi isterim benzine indirim :)

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hadi canım hi hi hi hi.

Kemal Sunal'ın replikleri geldi aklıma. Yapma gıııız hi hi hi.
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Artık herkes alışmalı. Benzin indirimi yapıldığında sevinmemeli, aksine üzülmeli. Bir değil iki değil her seferinde indirim arkasına zam geliyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Halbuki ne güzel sevinmiştik,sevindiğimizi göstermek için iki takla bile atacaktık.
Olmadı,taklamız yarım kaldı.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lütfen arkadaşlar benzine zam gelmedi, yanlış yerden bakmayın olaya. 20 kuruş indirim oldu. zam gelen vergiler :)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bu ne ya hakkatten komedi 10 koy 1 al baktın ses soluk yok 30 koy 1 al baktın gene ses yok yeni kazıklar hazırlıyorlar biz itiraz etmedikçe bu iş böyle devam edecek bekleyim görelim:pl:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
125 cc piyasadaki en ekonomik motorum. 4- 5 sene öncesinin 1.8 audi a3 ü kadar yakıyor. gelirim hala aynı. biz bu koşullarda biniyorsak başka açıklaması yok en motorcu biziz dünyada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

125 cc piyasadaki en ekonomik motorum. 4- 5 sene öncesinin 1.8 audi a3 ü kadar yakıyor. gelirim hala aynı.
biz bu koşullarda biniyorsak başka açıklaması yok en motorcu biziz dünyada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst