Muğla Sakar Geçidi Yamaha R25

Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
R25'in motor bloğu sağlam galiba. :)
MT25 ön amortisörünün yüksek hız viraj performansını şikayet eden gördüm. Herhalde aynı amortisör. Fakat virajda çigisini hiç bozmuyor. O kadar da kötü değil herhalde. Kazasız belasız güvenli sürüşler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi motorun canını çıkarmak için ne çok emek veriyorsun

sonra r25 blok kırdı cbr blok kırdı.... bajaj kol çıkardı

sırf bu sebepten scootercıyım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel video olmuş eline sağlık. Güzel lastikle r25 iyi performans veriyor virajlarda, depoya monte edilmiş sanırım kamera görüntü hoş.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
R25'in motor bloğu sağlam galiba. :)
MT25 ön amortisörünün yüksek hız viraj performansını şikayet eden gördüm. Herhalde aynı amortisör. Fakat virajda çigisini hiç bozmuyor. O kadar da kötü değil herhalde. Kazasız belasız güvenli sürüşler...

Ön amortisörü leş zaten. Mt-25 sahibiyim. Düz yolda bozmuyor. Ufak bir çukur gelsin bir daha tutunamıyor. Daha pzar günü yoldan çıktı motor ki akıllara zarar. Sırf amortisörü yüzünden satmaya niyetleniyorum ara ara...
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Selam, kamera etrafına bir kat sünger çekersen hem rüzgar sesi azalır hemde ses kaliteli olur. İyi sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kyb marka amörtisörleri neden beğenmediğinizi anlayamadım yani.daha iyisi varmıdır yoktur derim 250 cc sınıfı için.rc390 da sürdüm ama o başka bir hikaye onu pek saymıyorum o seriyi çünkü yol için yaratılan bir motor değil.şikayet edenler kaç kilosunuz onuda bilelim bu fiyat skalasındaki maşalarda kilo farkı ciddi fark ettiriyor.ben 80 kilo michelin r25 ile hiç bir huzursuzluk veya şikayet anlatamam size.yollarda çok güzelmiş bu arada Antalya kemer arasına benzettim aynı tarz yollar güzel kamera ve sürüş
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
R25'in motor bloğu sağlam galiba. :)
MT25 ön amortisörünün yüksek hız viraj performansını şikayet eden gördüm. Herhalde aynı amortisör. Fakat virajda çigisini hiç bozmuyor. O kadar da kötü değil herhalde. Kazasız belasız güvenli sürüşler...

Sağlam sağlam, iyi bakıyor motosikletine arkadaşım. Bildiğim kadarıyla aynı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

abi motorun canını çıkarmak için ne çok emek veriyorsun

sonra r25 blok kırdı cbr blok kırdı.... bajaj kol çıkardı

sırf bu sebepten scootercıyım

Elektronik aletler bunlar, sınırları zorlamanıza izin vermez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

Güzel video olmuş eline sağlık. Güzel lastikle r25 iyi performans veriyor virajlarda, depoya monte edilmiş sanırım kamera görüntü hoş.

Teşekkür ederim, kamera gimbal ile birlikte depoya monte edildi ancak istediğim görüntüyü maalesef alamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

baya yatırmışsın motoru lastikler ne acaba

Mitas MC 50.

Selam, kamera etrafına bir kat sünger çekersen hem rüzgar sesi azalır hemde ses kaliteli olur. İyi sürüşler.

Merhaba, deneyeceğim. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

kyb marka amörtisörleri neden beğenmediğinizi anlayamadım yani.daha iyisi varmıdır yoktur derim 250 cc sınıfı için.rc390 da sürdüm ama o başka bir hikaye onu pek saymıyorum o seriyi çünkü yol için yaratılan bir motor değil.şikayet edenler kaç kilosunuz onuda bilelim bu fiyat skalasındaki maşalarda kilo farkı ciddi fark ettiriyor.ben 80 kilo michelin r25 ile hiç bir huzursuzluk veya şikayet anlatamam size.yollarda çok güzelmiş bu arada Antalya kemer arasına benzettim aynı tarz yollar güzel kamera ve sürüş

97 kg, 187 cm ebatlarındayım ben. :queen: Evet, Antalya-Kaş yoluna benziyor.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878

selam,

cbr250 motorumda bu lastikler vardı, çok memnundum.
sonra 15k'yı görünce michlen pilot street taktırdım. yaklaşık 3k km kullandıktan sonra motoru sattım.
iki lastiği kıyaslarsam michlen mitas'ın yanında leş. gerçekten her boka kayıyordu. 1000 tl para vermiştim ve neredeyse söküp mitas takacaktım, o derece.

siz böyle bir karşılaştırma yapabildiniz mi ?
ben sizin kadar yatamasam da mitas gayet iyiydi.

ayrıca 8. saniyedeki o hareketi yapmasaydınız daha iyiydi sanki.

tekeriniz düz bassın.

ben de böyle yatarak motor sürebilir miyim acaba ya :)
bana çok büyük cesaretmiş gibi geliyor.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Sakar geçidinde ne yiğitler gördüm ben hatta göremedim varlıkları ile yoklukları bir an sürdü :D Bazen sırf canım sıkıldığı için gidiyorum oraya :D
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam,

cbr250 motorumda bu lastikler vardı, çok memnundum.
sonra 15k'yı görünce michlen pilot street taktırdım. yaklaşık 3k km kullandıktan sonra motoru sattım.
iki lastiği kıyaslarsam michlen mitas'ın yanında leş. gerçekten her boka kayıyordu. 1000 tl para vermiştim ve neredeyse söküp mitas takacaktım, o derece.

siz böyle bir karşılaştırma yapabildiniz mi ?
ben sizin kadar yatamasam da mitas gayet iyiydi.

ayrıca 8. saniyedeki o hareketi yapmasaydınız daha iyiydi sanki.

tekeriniz düz bassın.

ben de böyle yatarak motor sürebilir miyim acaba ya :)
bana çok büyük cesaretmiş gibi geliyor.

Merhaba, piyasada ki çoğu lastiği kullandım, denedim.

Michelin Pilot Street'de iyi bir lastik ancak MC 50 ile kıyasladığımda Mitas öne geçiyor. Mitas'ın ıslak zemin performansına da hayranım.

2017 model CBR 250 ile 27.000 KM yol yaptım, 2 set MC 50 eskittim.

Uzun lafın kısası Mitas'a puanım tam!
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Bu yaz tatile giderken içim gitmişti arabayla o yollarda.İyi sürmüşsün valla:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst