- Katılım
- 11 May 2014
- Mesajlar
- 645
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
R25'in motor bloğu sağlam galiba.
MT25 ön amortisörünün yüksek hız viraj performansını şikayet eden gördüm. Herhalde aynı amortisör. Fakat virajda çigisini hiç bozmuyor. O kadar da kötü değil herhalde. Kazasız belasız güvenli sürüşler...
R25'in motor bloğu sağlam galiba.
MT25 ön amortisörünün yüksek hız viraj performansını şikayet eden gördüm. Herhalde aynı amortisör. Fakat virajda çigisini hiç bozmuyor. O kadar da kötü değil herhalde. Kazasız belasız güvenli sürüşler...
abi motorun canını çıkarmak için ne çok emek veriyorsun
sonra r25 blok kırdı cbr blok kırdı.... bajaj kol çıkardı
sırf bu sebepten scootercıyım
Güzel video olmuş eline sağlık. Güzel lastikle r25 iyi performans veriyor virajlarda, depoya monte edilmiş sanırım kamera görüntü hoş.
baya yatırmışsın motoru lastikler ne acaba
Selam, kamera etrafına bir kat sünger çekersen hem rüzgar sesi azalır hemde ses kaliteli olur. İyi sürüşler.
kyb marka amörtisörleri neden beğenmediğinizi anlayamadım yani.daha iyisi varmıdır yoktur derim 250 cc sınıfı için.rc390 da sürdüm ama o başka bir hikaye onu pek saymıyorum o seriyi çünkü yol için yaratılan bir motor değil.şikayet edenler kaç kilosunuz onuda bilelim bu fiyat skalasındaki maşalarda kilo farkı ciddi fark ettiriyor.ben 80 kilo michelin r25 ile hiç bir huzursuzluk veya şikayet anlatamam size.yollarda çok güzelmiş bu arada Antalya kemer arasına benzettim aynı tarz yollar güzel kamera ve sürüş
Mitas MC 50.
selam,
cbr250 motorumda bu lastikler vardı, çok memnundum.
sonra 15k'yı görünce michlen pilot street taktırdım. yaklaşık 3k km kullandıktan sonra motoru sattım.
iki lastiği kıyaslarsam michlen mitas'ın yanında leş. gerçekten her boka kayıyordu. 1000 tl para vermiştim ve neredeyse söküp mitas takacaktım, o derece.
siz böyle bir karşılaştırma yapabildiniz mi ?
ben sizin kadar yatamasam da mitas gayet iyiydi.
ayrıca 8. saniyedeki o hareketi yapmasaydınız daha iyiydi sanki.
tekeriniz düz bassın.
ben de böyle yatarak motor sürebilir miyim acaba ya![]()
bana çok büyük cesaretmiş gibi geliyor.
Bu yaz tatile giderken içim gitmişti arabayla o yollarda.İyi sürmüşsün valla:thumleft: