Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selamlar Muğla MT............
Sevgiyle ,
Umutla ,
Neşeyle ,
Saygıyla ,
Huzurla ,
Başarıyla ve Dünyanın tüm güzellikleriyle KURBAN bayramınız kutlu olsun.:rendeer:
Selamlar arkadaşlar.
Muğla MT topıcı galiba bundan böyle sadece kutlama topıcı olacak galibaale:
Bende Geleneği bozmayayım ........ YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.:queen: 2008 yılında herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle. Mutlu Yıllar.:rendeer:
Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin. Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dileğiyle.
Kahramanmaraş MT:rendeer:
tüm MUĞLA Lİ motorsever dost ve arkadaşlarımın yeni yıllarını kutlar,2008'in hepinize sağlık,huzur ve gönlünüzdeki motorları getirmesi dileklerimle.sevgilerimle.
Evet sevgili arkadaşlar acısı ile tatlısı bir yılı geride bıraktık. Yeni yılda herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle.
Sevgili arkadaşımız Banro nun da dediği gibi 6/01/2008 tarihinde yeni yıla hoşgeldin demek için bir gezi planlayalım. Hava tahminine göre 6 Ocak Parçalı bulutlu gözüküyor. Geziye katılmak isteyenler ve ya daha değişik fikirleri olan arkadaşlar yazarsa güzel bir buluşma organizasyonu yapalım. Şimdiden herkese mutlu yıllar. Hadi Bakalım Muğla MT gösterin kendinizi şöyle bir silkinelim. Motorlar pas tutmaya başladı..............
Evet arkadaşlar Bende bayadır girmiyorum siteye öncelikle Merhaba
Girmiyoz diyede motor kullanmıyoz sanmayın. Herkezin yeni yılını kutlamak istiyorum.
2008 in ilk gezisini yapmak istiyorum sizlerle
6 ocakta hava güzel olursa bi buluşma yapabiliriz. tabiki ben bi sorun çıkmaz ise katılabilirim. gelişmeleri bildirin buluşma noktası falan.
Arkadaşlar Gökova'da tostumuzu yiyelim oradanda nereye gideceğimize karar verelim,ne dersiniz? (bu arada biraz grip olmuşum.İnşallah pazara kadar iyileşirimale
Teşekkür ederim lord.İnşallah pazara kadar iyileşirim. Motorun yatmaktan isyan etti galiba kaç zamandır ortada yoksun. Of'luda epeydir yok,onada haber verebilirmisin.Üye olmayan iki kişi daha gelebilir,yarın onlarıda ararım.
slm muğla mt
ben pazara uygun gibiyim ama şu an motorumun parçalarını bekliyorum bayramda hiç iyi geçmedi motorum için,motorum un bazı parçalarını çalmışlar da...
yarın bayiye gitcem parçalar gelmişse bende varım gelmemişse kusra bakmayın
bu ardaçok özledim gezileride sizi de...