[Muğla - MT]

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
şahin kardeşim , yarıladın artık
en yakın zamanda görüşmek üzre :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Muğla MT............
Sevgiyle ,
Umutla ,
Neşeyle ,
Saygıyla ,
Huzurla ,
Başarıyla ve Dünyanın tüm güzellikleriyle KURBAN bayramınız kutlu olsun.:rendeer:
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
Tüm Muğla Mt nin ve Mt gurubunun Mutlu Huzurlu Kazasız Belasız Tüm Sevdikleri ile beraber Güzel bir Kurban Bayramı geçirmeniz Dileklerimle...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Tüm Muğla lı arkadaşların Kurban bayamını kutlar huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar arkadaşlar.
Muğla MT topıcı galiba bundan böyle sadece kutlama topıcı olacak galiba:pale:
Bende Geleneği bozmayayım ........ YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.:queen: 2008 yılında herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle. Mutlu Yıllar.:rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
slm tüm muğla mt uzun bir süreden sonra öncelikle herkeze geçmiş bayramını kutluyorum..
ve yeni yılını da kutluyorum ,
seneye görüşmek dileğiyle
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
bütün MUĞLA MT nin yeni yılını şimdiden kutlar ve yeni yılın huzur sağlık ve mutluk getirmesini temenni ederim :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Tüm motosiklet camiası hepinize mutlu yıllar. Yeni yılda nice gezilere. Yağmur olmazsa 6 ocak 2008'de ilk gezimizi planlayalım.
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin. Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dileğiyle.
Kahramanmaraş MT:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
tüm MUĞLA Lİ motorsever dost ve arkadaşlarımın yeni yıllarını kutlar,2008'in hepinize sağlık,huzur ve gönlünüzdeki motorları getirmesi dileklerimle.sevgilerimle.

GAZİANTEP MT
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tüm MT MUĞLA ailesinin yeni yılı kutlu olsun..Sağlık ve mutluluklar dilerim..:rendeer:
.
Saygılar...
========= muratgergerli=======
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Muğla Mt.

Evet sevgili arkadaşlar acısı ile tatlısı bir yılı geride bıraktık. Yeni yılda herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle.
Sevgili arkadaşımız Banro nun da dediği gibi 6/01/2008 tarihinde yeni yıla hoşgeldin demek için bir gezi planlayalım. Hava tahminine göre 6 Ocak Parçalı bulutlu gözüküyor. Geziye katılmak isteyenler ve ya daha değişik fikirleri olan arkadaşlar yazarsa güzel bir buluşma organizasyonu yapalım. Şimdiden herkese mutlu yıllar. Hadi Bakalım Muğla MT gösterin kendinizi şöyle bir silkinelim. Motorlar pas tutmaya başladı..............
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Evet arkadaşlar Bende bayadır girmiyorum siteye öncelikle Merhaba
Girmiyoz diyede motor kullanmıyoz sanmayın. Herkezin yeni yılını kutlamak istiyorum.

2008 in ilk gezisini yapmak istiyorum sizlerle
6 ocakta hava güzel olursa bi buluşma yapabiliriz. tabiki ben bi sorun çıkmaz ise katılabilirim. gelişmeleri bildirin buluşma noktası falan.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar Gökova'da tostumuzu yiyelim oradanda nereye gideceğimize karar verelim,ne dersiniz? (bu arada biraz grip olmuşum.İnşallah pazara kadar iyileşirim:pale:)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
can abim geçmiş olsun :rendeer:
tekrar merhaba muğla mt
herkesin yeni yılını bayramını ...... kutlarım havalar fena değil gibi
pazar bende boşum :cat:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Teşekkür ederim lord.İnşallah pazara kadar iyileşirim. Motorun yatmaktan isyan etti galiba kaç zamandır ortada yoksun. Of'luda epeydir yok,onada haber verebilirmisin.Üye olmayan iki kişi daha gelebilir,yarın onlarıda ararım.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
slm muğla mt
ben pazara uygun gibiyim ama şu an motorumun parçalarını bekliyorum bayramda hiç iyi geçmedi motorum için,motorum un bazı parçalarını çalmışlar da...
yarın bayiye gitcem parçalar gelmişse bende varım gelmemişse kusra bakmayın
bu ardaçok özledim gezileride sizi de...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst