- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
maalesef, motoru kış uykusuna yatırdım artık
birsüreliğine offline olcam
en kısa zamanda görüşmek üzre
ale:
birsüreliğine offline olcam
en kısa zamanda görüşmek üzre
phynx kardeş hayırdır?
senide endurocu yapak :cat:
phynx gt250 var bende de siyah bilen bilir motoru uyarsa takas edelim
ne dersin
motorunun fotolarını gördüm sen satışa çıkardınmı? yani kaç model kaç km.de falan fiyat ne biçiyosun onuda öğrenirsem olabilir tabii.
