- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 528
ewt guzel olur sen bu işin peşini bırakma bende destekcinim varım ben valla dreksiyonuma guvenırım bılırsın ...
ozaman saat 12:00 de g?oda bulu?rkada?elecek olanlarda listeye isimlerini eklettirebilir. ben boray?liyorum.
bakarız özgenin dogum günü bu günden kutlu olsun. ben sizi ararım gelicek olursam!
bana uyar abi. bu hafta sonu olmaması daha iyi oldu aslında çünkü eşim rahatsız. ozaman ben bu işi haftaya ayarlayayım ve katılım daha çok olur inş.
alper aldınız başınızı gidiyorsunuz helal olsun gelince türkiye turunu unutma ben 4 haftalık planımı yaptım haberin olsun.
phynx' Alıntı:alper geçmişolsun üşüttümü elçin selam söyle
hmmm güzelgenelde burda 1 2 gün önceden yapılacak tam plan söylenir. bunda bi değişiklik yapılsa bile burdan takip edebilirsiniz arkadaşlar. bu arada datçadan yeni arkadaşların olması sevindirdi beni
en kısa zamanda buluşup tanışmak umuduyla kib :wiinkk: