[Muğla - MT]

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ewt guzel olur sen bu işin peşini bırakma bende destekcinim varım ben valla dreksiyonuma guvenırım bılırsın ...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
Evet ArkadaŞlar 1 Ay Aradan Sonra Tekrar Motolandim Gezİlerde Bende Varim Artik.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
eyer kimsenin bu pazar için bir planı yok ise ben derim ki mugladaki carting e gidelim ve kendi aramızda bi turnuva düzenliyelim. ücretlendirme şöyle 5 dk 7 ytk 10 dk 12 ytl.

ozaman su anda

1- oflualper+1
2- phynx+1
3- lord+1
4- illegal+?
5- Sacrosanct+1
6-
7-
8-
9-


hadi mugla MT katılımları bekliyoruz. çok eylenecegimize inanıyorum!
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ozaman saat 12:00 de gökovoda buluşalım arkadaşlar. gelecek olanlarda listeye isimlerini eklettirebilir. ben borayıda ekliyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
ozaman saat 12:00 de g?oda bulu?rkada?elecek olanlarda listeye isimlerini eklettirebilir. ben boray?liyorum.

alper bora yanımda 3 te marmariste olması lazım karting işini erkene alsak ayrıca yarın özgenin doğum günü var biz barbar sokağına gitcez sizde akşamdan gelin burdan gideriz pazargünü
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Evet Alper geç olursa gelemem ben. Saat 10 gibi gökovada buluşsak daha iyi olur hem erken gideriz. Sonra ben 2 yada 2:30 gibi dönerim. Sen gelişmeleri yiğite bildir ama olmaz geç gidek diyosan ben gelemem siz gidersiniz görüşürüz

He Bu arada yiğitciğim yani motürün hayırlı uğurlu olsun. Artık bi tepsi baklava falan yaptırın bunun şerefine :cherry: He bu arada C.tesi akşamı unutma neyse ben seni ararım.

Saol alper tebriğin içinde
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
beyler olmassa saati 10:00 yaparız ama ben gelemem siz toparlanır gidersiniz. elçin hasta uykusunu alması lazım. olmassa ben sizi bitirmeden yakalamaya falan çalışırım. artık bi party de bizim için haftaya yaparsınız :wiinkk:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar maalesef yağmur yağmur ve sağanak yağmur:pr: var. Alper çok iyi düşünmüştün ama hava şartlarına teslim oluyoruz. Bu hafta olmazsa en kısa zamanda yapalım.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bana uyar abi. bu hafta sonu olmaması daha iyi oldu aslında çünkü eşim rahatsız. ozaman ben bu işi haftaya ayarlayayım ve katılım daha çok olur inş.
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
7
belki bu sefere gelemeyebiliriz ama bu şekilde duyurular oluyorsa biz de Datça'dan 3-4 motor başka sefere gelebiliriz
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hmmm güzel :) genelde burda 1 2 gün önceden yapılacak tam plan söylenir. bunda bi değişiklik yapılsa bile burdan takip edebilirsiniz arkadaşlar. bu arada datçadan yeni arkadaşların olması sevindirdi beni :) en kısa zamanda buluşup tanışmak umuduyla kib :wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
alper aldınız başınızı gidiyorsunuz helal olsun gelince türkiye turunu unutma ben 4 haftalık planımı yaptım haberin olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
evet bu hafta evdeyiz gibi gözüküyo kara bulutlar toplanıyo gece marmariste kopar yağmur

bana uyar abi. bu hafta sonu olmaması daha iyi oldu aslında çünkü eşim rahatsız. ozaman ben bu işi haftaya ayarlayayım ve katılım daha çok olur inş.

alper geçmişolsun üşüttümü elçin selam söyle
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
alper aldınız başınızı gidiyorsunuz helal olsun gelince türkiye turunu unutma ben 4 haftalık planımı yaptım haberin olsun.

ooo şahin baba bana her türlü uyar. sen sadece bana tarihi söyle ben varım :wiinkk: bu arada özlettin kendini

phynx' Alıntı:
alper geçmişolsun üşüttümü elçin selam söyle

evet ya üşütmüş gerçi yarın hava iyi olursa marmarise gelicez ama saat 13:00 ten sonra gelebiliriz. belki ozaman hava düzelir :wiinkk:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
7
hmmm güzel :) genelde burda 1 2 gün önceden yapılacak tam plan söylenir. bunda bi değişiklik yapılsa bile burdan takip edebilirsiniz arkadaşlar. bu arada datçadan yeni arkadaşların olması sevindirdi beni :) en kısa zamanda buluşup tanışmak umuduyla kib :wiinkk:

buradan takip edeceğim. Diğer sitelerde İzmir, İstanbul gibi büyük illerde bir beraberlik var ama görüyorumki bu sitede Muğla ilide oldukça aktif, buna çok sevindim, bir an önce görüşmek dileği ile
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
alper egeden başlıyorum.köyceğiz-marmaris-datça-bodrum-kuşadası-selçuk-efes-oadan manisa çanakkale ve kocaelinden karadeniz.


2008 ağustos...


herkese selamlar
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bu forumun en büyük özelliklerinden biri motor sınıflaması yok! bu sayede iller çok daha aktif bir gezi sezonu yaşıyor. inan toplu il gezileri çok zevkli olur. katılınca sende görürsün!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst