- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
bigboy kardes cok gecmis olsun. hayret onca yoldan sonra kaza kötü olmus ki tamda size alistim haftaya muhakkak bi gezi daha yapalım. bu sefer şahinin gitmesini kutlayalım
şaka yapıyorum şahin baba
en kısa zamanda sen tezkere mezkere bisiler ayarlada bi karadeniz turu yapalım. sermayemizde var :wiinkk: