[Muğla - MT]

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
evet şimdilik
selim
can abi
ben
offflualper
bigboy var sanırım


illegal ses ver kortay kardeşim özledşim seni
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
şahin abicim bi amisafir motorcu bi arkadaş getirebilirim ona göre 1 kişilik yer daha... bize verirseniz sevincez
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
5
öncelikle hepinizi selamlıyorum.Arkadaşlar bende mugla merkezdeyim muğlalı arkadaşla tanışıp görüşmek isterim hatta burda motorcular olarak etkinlikler düzenleniyo mu ben yeni üye oldum 1 ay oldu kırmızı ybr mi alalı
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hosgeldin mesut! ozaman yarin saat 10da köycegizdeyim. kask problemi yassayacam gibi ya hadi bakalım.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
valla arkadaşlar ben şahine olayı cepten anlattım braz eger aranızda olamazsam bana kırılmayın ama imnkanları zorlayacagıma emin olabilirsiniz....
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaslar hepinize cok tesekkur ediyorum cok guzel bi tanisma gezisi oldu. hepiniz gercekten super insanlarsiniz.


bu arada bana grup sürüşü çok iyi geliyomuş meger :queen:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
biz teşekkur ederiz alper bey :cherry::cherry:

aramıza hoşgeldiniz :rendeer:

emin ol kışın dahada güzel olacak..:cat:

bu arada kızkumu dönüşü sınırları baya bi zorladık :cat:

baya iidik hani yani adrenalin yaradı :bounce:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
alper bizde tanıştığımıza çok menun olduk gezilerinin devamını dileriz.

beni kırmayıp gelen herkese çok teşekkürler çok güzel bir gün geçirdim:rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
gezi gerçekten müthiş oldu,herkeze çok teşekkürederim...dün gelmeseydim ağlardım yani.. :)
şimdiye kadar 4 geziye katılabildim,hepsi güzeldi ama bu bambaşkaydı....
fotoları en kısa zamnda bekliyoruz ,cümle alem gezi görsün...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar gezi resimlerini bekliyorum ben askere gidincemi yayınlayacaksınız.bigboy sizdekiler ne alemde açın siz başlığı:queen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi selim açtıktan sonra eklemeye başlıycaz ama bizde fazla yok
bide nete nasıl resim koycaz,,,,
bilen bi arkadaş anlatırsa bizde koycaz kusra bakmayın cahillik kötü birşey ... :) arkadaşlar başlığı kima çtısa bu enbaştaki gezi sayfasına ekleyebilirmi sonra bulması zor oluyorda...


arkadaşlar önümüzdeki haftalara katılamıyacam sabah işe gelirken ana caddenin bozukluğunun maruzana değdim o yüzden kaza yaptım allahtan fazla birşey yok,
işte böyle bir anda şanslıyım polis geldi bişeydiyemedi çünkü ehliyetim vardı neyse resimleri bekliyoruz senden selim....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
bigboy geçmiş olsun , ciddi birşeyin olmamasına sevindim
yorgun abim sesin soluğun çıkmıyor :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst