[Muğla - MT]

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
herkese selamlar :rendeer:

vay 12 ağustos buyuk gun olacak gibi gorunuyor:)

ee şahin kardeşimizde varsa malum asker onuda gormek bnm için ii olur:rendeer:

o yuzden benide ekleyin listeye pazar gunu aranızdayım hemen shift planıma bi ayar çekeyim ...:bounce:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Herkese selam'lar...

Bundan sonra Muğla MT'de aktif olmaya çalışacağım, ayrıca ilk fırsatta muğlaya gelmek istiyorum.Bu nedenle burada yapılan sohbetlere katılıp hepinizi tanımak istiyorum.Şimdilik hoşçakalın...
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar 12 ağustos saat 10.00'da Köyceğiz sahilde buluşalım.Sahildeki çocuk parkının yanına motorları bırakır kahvaltı yaparız.(ptt nin yanı, jandarmanın karşısı) Dalaman-Ortaca ekibi 09.30'da Dalaman'dan yola çıkarız Ortaca ekibini yoldan alır(Ortaca hali karşısı) devam ederiz.(Lord uuuyuuumaaaaaa) 12 ağustos'ta misafirim olabilir,uzun boylu kalamasamda büyük bir ihtimalle gelirim.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar gelmek isteyen arkadaşlar için pazar günü köyceğizden ekinciğe gidelim bizim orada 3 odalı bi ahşap baraka var.gelebilirseniz gerçekten güzel br aktivite yapabiliriz.sabah saat 10 da köyceğizde buluup 11 gibi kahvaltı için ekinciğe ulaşırız.güzel bir manzarası var :)geçmiş gezilerimizdeki kaplıca gezisine bakabilir görmeyen arkadaşlar.(sultaniye)ben can abi ile iletişime geçer ayrıntıları buradan ayarlarız.


herkes sevgiyle kalsın
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
arkadaşalar müthiş bir plan olcak.....

can abi benim garajıma biri araba koyuyo oyüzden bazen senin garaja sıkışabilirim kusra bakma...:)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Herkese selam'lar...

Bundan sonra Muğla MT'de aktif olmaya çalışacağım, ayrıca ilk fırsatta muğlaya gelmek istiyorum.Bu nedenle burada yapılan sohbetlere katılıp hepinizi tanımak istiyorum.Şimdilik hoşçakalın...


Demiştim ama görüyorumki burada hayat durgun akıyor...:)
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
arkadaşalar müthiş bir plan olcak.....

can abi benim garajıma biri araba koyuyo oyüzden bazen senin garaja sıkışabilirim kusra bakma...:)


Benim garaj boş.Çekinmeden koyabilirsin.3 motor vardı, hepsi satıldı yalnız kaldım.:cat:

Demiştim ama görüyorumki burada hayat durgun akıyor...:)

1-Hava çok sıcak:farao:
2-Turizm bolgesi olduğundan herkes işinde gücünde:queen:
3-Yaz olduğu için tatil veya misafir ağarlama faaliyetleri var:p

Ekim ayına kadar ufak tefek geziler oluyor, ama esas geziler ekim -mayıs arası olacak gibi.Gezi yazılarına bakarsan yoğunluk kış aylarında.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
bende varım tabiki :cat:
can ağabey merak etme bu sefer 2 saat önceden kalkcam :p
görüşmek üzreee
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
ekip tamam müthiş olcak...garaj için saol can abi...
selim ben motora modifiye yaptım.senin egsozdan taktırdım biide suzuki intruder farlarından buldum 2. el onu takıolar şuan mütiş oldu
bisorunum sisi bar onuda senin yaptığın gibi yada kanuninin tigerınkini takmaya düşünüom acaba hangisini taksam....
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
Benim garaj boş.Çekinmeden koyabilirsin.3 motor vardı, hepsi satıldı yalnız kaldım.:cat:



1-Hava çok sıcak:farao:
2-Turizm bolgesi olduğundan herkes işinde gücünde:queen:
3-Yaz olduğu için tatil veya misafir ağarlama faaliyetleri var:p

Ekim ayına kadar ufak tefek geziler oluyor, ama esas geziler ekim -mayıs arası olacak gibi.Gezi yazılarına bakarsan yoğunluk kış aylarında.:)

aynen katılıyorum can abiye olayı cok guzel bi şekilde ozetlemiş...

valla nete girmeye bile fırsat kalmıyor ...

12 agustos için sınırları zorlıyacagım umarım orda olucam..:cat:
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Bende milastayım arkadaşlar adım saadettin Barış abinin gt250 cometini almıştım şimdi gt250r sahibiyim gezilere toplantılara elimden geldiğince katılmaya çalışacağım.Bu haftaki gezi tam geçici vergi dönemi işler yoğun:pr: bakalım ne yapacağız.İnşallah bi şekilde halledeceğim...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
beyler ben derimki sabah erken çıkalim çınarda kahvalti yapıp ordan kız kumuna geçelim. orda biraz durduktan sonra çiftlige geceriz ki buralar motorcularin ugrak yerlerididir. ama genede siz bilirsiniz. ben bunu sunuyom ama olmassada diyerine uyarim ;)
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
2
Ortaca Merpez Petrol'e Mola'ya Bekliyoruz..

Slm Motorcu Arkadaşlar,Ben Ortaca Bölgesinden Merpez Petrolden den Müd.Nurullah,Ortacaya yolu düşen arkadaşları Merpez Petrole çay içmeye ve sohbete beklerim.Yeni motor almak istiyorum,yardıma ihtiyacım var.İyi yolculuklar..
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
merpez hoşgeldiniz umarım en kısa zamanda gezilere katılırsınız
345 bugün olmaz yarın olur en kısa zamanda görüşmek tanışmak umuduyla
sanırım organizasyon şahin geldikten sonra tam oluşur
yani cuma - cumartesi gibi tam şekillenmiş olcaktır
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
organizasyon tamamlansında bi gezelim..:)

345 sende hoşgeldin,senlede en kısa zamanda tanışmak üzere...

merpez kardeşim teklifin için saolasın,senide gezilede görüşmek üzere....
motor olarak yeni başlıycaksan gezi motoru tarszı tavsiye ederim(regal raptor,honda cbf 250,hyosung 250 ....vb gibi motorlar sana yetecekdir :) )
şimdiden gezilerde görüşmek üzere....
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
merpez usta en seni tanıyorum aramıza hoşgeldin.
şimdilik askerdeyim ayın 12 sinde toplaşıyoruz beyler hareketlenin.12sine köyceğiz sahilde toplanalım saat 10da can abi ses ver.:) ben birazdan yola çıkacağım sivastan sabaha doğru köyceğizde olacağım allah izin verirse.pazar gününe görüşmek dileklerimle.cep telim açık ulaşabilirsiniz.

arkadaşlar planımız şöyle olacak sanırım.
saat 10.00 da köyceğiz sahilde buluşma
10.30da ekinciğe hareket.

yolda kahvaltılık ihityaçları gideririz.buluşalım yeter gelecekler parmak kaldırsın.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
valla parmak kaldırmaya korkuyorum ama şahin kardeşim askerden gelcegi icinde içim içimi yiyo ...:salut::pale::salut::silent::pr:

ama hic bişey ayarlıyamazsam bile en geç 3 gibi aranıza dahil olacagım geziyi erken kesmeyin ama brazda ben gelince takılalım :bounce:

herkesin gelecegini ve guzel bi gezi olacagını umuyor hepinise sevgiler yolluyorum.... :rendeer::rendeer:

iLLeqaL
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst