Norveçe geçerken isveçe de uğrayalım da MUĞLA MT neymiş görsünler herkese selam lar:queen: :rendeer:Bodur da kahvaltımızı yapıp öyle yola çıkalım Vatanoğlu...Norveç az buz yol değil:queen:
Bigboy48 Sabah 10 gibi çıktım yola ,akşam 1830 da geldim eve.İllegalrider bilgisayarın başına oturup resimleri girerse göreceğiz. Naaptın lan illegal yoksa bütün resimleri sildin mi :mrgreen: