[Muğla - MT]

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
oh ne guzel mıllet gezı planları kuruyor bız halen bıgboy dan moto bılgısı almaya calısıyoz yavfff :(

bigboy haremdar123@hotmail degıl mı senınkı
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
asi abicim ben sana kısaca motoru anlatayım
motor 200cc ön çift disk arka tek disk yani bu motordaki disk özelliği 600 lükleri andırıyor motorun internette bulduğun resimlere kanma çok küçük duruo inan bana çok kaslı motor.
ben açık söyliyeyimtek sorunu motorda granaj yarım ama yine de çok güzel motor u iyi kulanan ve biraz oynama yapan ibreyi 140 raha t dayıyo yalnız biz denedik 145 den sonra kilometre teli kopuo ben sana dürüst satıcısı olarak herşeyi anlatıorum umarım beni anlarsın sana resimlerini msn nine gönderirim
yalnız şuan elimizde yok çünkü dalamanda motordan anlayan yok....
geçen sene 3 tane vardı 2 si muğlaya 1 nide zorla dalaman sattık yalnız insanlar motoru satın aldıktan sonra anladılar şimdi 1 gün içinde getirebiliriz eve teslim i herşetini halederiz msn nine resimlerini göndemeye çalışcam:)

abi msn şimdi gönderdim alırsan haberini bekliommm
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
kardesım cok cok saol... teşekkur ederım... maılı aldım ınan saol...
bu motoru memleketımden motorcu arkadasım övdü ama bıraz bekle sana haberler aktarırım demıstı. onun tavsıyesıyle bu motora yonumu cevırdım... hos gorunuyor ve bana da yetecegını sanıyorum. benım peder araba sürerken bana hep karısırdı hele hele motor deyınce susardı. tlf ıle gorustuk araba alayım dedım yok dedı :mrgreen: vergılerını soyledı sımdı de motor dıyorum tlfnu kapatıyor :pr: peder bey den izin koparırsam hemen gelıp alırım senden ama peder bey den izin alamazsam hazıran da bana tatıle gelecek o gıdınce kendımı yanınıza atarım.
saol bigboy gelcem ınsallah o motoru sızın elınızden alıp onu kızım yapacagım...

yaa bu motorun selesı kac mm???
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satılık Lazer Vertigo Yaldız Kaplama "M" Kask ---- Bakmak isterseniz : http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=43871

Ayrıca Revit"ti Kırmızı Siyah Korumalı Mont ------ Montun Linkini Bulamadım ama Kaliteli Güzel birşey

2si Son 350 YtL olur 2 Ay once 600 Ytl Ye almıştım. Ankara dışındakilere kargo parası benden Ben Karşılarım
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selesini bilmiorum bak motorun ne selesi önemlidir ne lastik ebadı hı ssonuçta çin malı ama çinin kendi malı fason değil burda o motordan anlamadılar burda hemşerilik tabiri uygulanıo yalnız ken di hemşerisi kazıklıo sonra gekio bize takasa alırmısınız ben bunları çok yaşadım ve artık o zihniyeti yok ettik
bu seferde insanlar hem çin malı olmuyacak hemde ucuz olcak böyle bi sistem yokki sen 2 milyara japon malını nerde alıyon
burda tüm motosiklet almayı düşünenlere söylüyorum önce ne alcağınıza karar verin


motor almanın kuralları:farao:
1- motoru nerde kulanacaksınız ona göre motor alın
2-almadan önce motorun yedek parça sorunu olup olmadığını öğrebin
3-asla ucuz pahalı diye ayırmayın motorun kalitesini göz önune alın
4-motorun özeliğine ve işçiliğine çok dikkat edi

son olarakat cebinize uygun fiyatta motor alın:cat:
kusra bakmayın akşam akşam kafanızı şişirdim :queen: daha uzatmıyayım iyi akşamlar ben kaçtım:queen:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
herkese selamlarrr tekrardann:)
nasıl gidior başlamadınızmı daha gezi, planlarına :silent:
sıyahlımuzın hatırlarsan seni erkek sanmıştım onu kastettim gaf derken :queen: :p
kendinize ii bakın mugla mtli dostlarım...:rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
ilegalim raiderim nerelerdeydin sen bakem iyi misin arada şöyle ses ver :cat:
Şahin kardeşim mutlaka beliyorum ya ösledim sizi :salut:
herkese selamlar saygılar
sabah eğitim seminerleri akşamlar düğün işileri
canım çıkıyor :pale:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
arada bir giriom lordum daha onceki sayfalarda yazdımya konyadayım die perş sabahı ordayım..
bi istek varmı konyadan :p
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
arada bir giriom lordum daha onceki sayfalarda yazdımya konyadayım die perş sabahı ordayım..
bi istek varmı konyadan :p

Afyon da olsaydın kaymak getir derdim,Konya dan da uygun bişey getir işte:queen: hadi çabuk dön sensiz geziler eksik oluyor kanka:queen: :rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
tamam mesut abi geliom az kaldı :p bnmde gozumde tuttu oralar...
toztoprak burası yaw :p
etliekmek var işte :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Merhaba arkadaşlar,

2 Mayıs itibariyle Marmaris'te işbaşı yapıyorum, en az 4 ay sizlerleyim. Listelere beni de alın bundan sonra. günübirlik gezilerin hepsine varım :)

arkadaşlar,şu anda giydiğimiz isim yazan siyah t-shırt ler için bugün ilave liste vereceğim.isteyen arkadaşlar isim ve beden bildirmek için buraya yazabileceği gibi tel dende arayabilir.0533 4101396

Hocam beni de alır mısın listeye? t-shirt lazım...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
25
arkadaşlar,şu anda giydiğimiz isim yazan siyah t-shırt ler için bugün ilave liste vereceğim.isteyen arkadaşlar isim ve beden bildirmek için buraya yazabileceği gibi tel dende arayabilir.0533 4101396

Merhaba, dün Gökova'da görüşmüştük. Benim tişört de XXL bedeninde olsun ve üzerinde rumuzum yazsın. Teşekkür ederim. :wiinkk:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
gunaydınlar muğla mt....
tum herkese, motorluya motorsuza, yolda kalana kalmayana selam olsun...
rastgeleeeeeeeeeeee......................
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
günaydın abi, :) yoldan kalan kalmayan demişsin sabah yolda kaldım işe gelirken benzin bitti abim akşamdan tüketmiş:pr: bende bakmadım neyse allahtan benzinliğin yakınıda bitti

tüm muğla mt lilere ayriyetten günaydın :queen:
bu mt tişörtlerde ismimiz yazıyormu yazıyorsa rumuzum yazarsa çok sevincem :rendeer:
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
günaydın arkadaşlar,t-shırt lar büyük ihtimalle hafta sonuna hazır.herkez listede var.gittardando acele beden bildir abi.hatta hafta sonuna kadar bandanalarımızda hazır olabilir.hadi bakalım hafta sonu için önerilerinizi alalım:mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi bana laf düşermi bilmem daha yeni üyelerdenim ama yaz geldi mangala ne dersin abi...:queen: benim önerim :silent:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
vatanoğlu t-shırt ıstıyorum ama benım ismim CasH olarak yazılabılır mı?
aynen buyuk kucuk harf yazdıgım gıbı ve olursa bı de ayrıca CasH son harfı H yuvarlak ıcınde olabılır mi? olursa benım beden midium M

bigboy gonuller bır olsun demek kı ben onu soylerken senın yasadıgın da gonlumuzden gecmıs neden olmasın... eyvallah can kardes
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst