[Muğla - MT]

Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
arkadaşlar,şu anda giydiğimiz isim yazan siyah t-shırt ler için bugün ilave liste vereceğim.isteyen arkadaşlar isim ve beden bildirmek için buraya yazabileceği gibi tel dende arayabilir.0533 4101396
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
vatanoğlu;645340' Alıntı:
arkadaşlar,şu anda giydiğimiz isim yazan siyah t-shırt ler için bugün ilave liste vereceğim.isteyen arkadaşlar isim ve beden bildirmek için buraya yazabileceği gibi tel dende arayabilir.0533 4101396


öncelikle tüm muğla ve bütün mtye günaydın ...

abi bu tişört olayına beni de yazarsan çoık sevineceğim bedenim medıum

kim tasarlamışsa gerçekte çok güzel miş tişörtler
peki sitıkır ları nerden bulabiliriz...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
stickerları belli zamanlarda ya ben ya kaptan yaptırıyordu.biraz şansa kaldı işin:wiinkk:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
öncelikle tüm muğla ve bütün mtye günaydın ...

abi bu tişört olayına beni de yazarsan çoık sevineceğim bedenim medıum

kim tasarlamışsa gerçekte çok güzel miş tişörtler
peki sitıkır ları nerden bulabiliriz...

sitikır olayını artıkın gezilere en az 15 tur mesaj sayınıda 50 yaptığı taktirde adresine ödemeli olarak postalarız :queen: :queen: :queen:


Şaka geldiğin ilk gezide eğer bende olursam veririrm sana merak etme :cat:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
bravo muğla mt ye...süper çalışıyosunuz.Devam yiğitler:queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
ben de ısterım ama kac para verıyoruz bu t-shırtlere???

bigboy maıle bı baksana cvp yazarsan sevınırım dostum...

bigboy kardes nirdesin yavfff:([MEDIA][/MEDIA]
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Van,to,tri,foroooooooo

arkadaşlar,şu anda giydiğimiz isim yazan siyah t-shırt ler için bugün ilave liste vereceğim.isteyen arkadaşlar isim ve beden bildirmek için buraya yazabileceği gibi tel dende arayabilir.0533 4101396
Selam Vatanoğlu . :queen: Tişörtler bana göre en büyük olan yani XXL 1 adet 1 adet de XL OK:queen:
iSİM VERİYORUM SONER XXL 1ADET LALE XL 1ADET teşekkkürler :rendeer:

:salut: Arkadaşlar geçici olarak 0.533 500 60 35 nolu telefon numarasını kullanmaktayım. :cherry: Öbür numaram da kayıtlı olan arkadaşlarda şimdilik durabilir.:bounce: Tekrar değişiklik olduğunda tarafımdan tarafınıza bildirilecektir. :queen: :queen: :cat: Banrooo Şahinnnnn nerdesiniz yaaaaa sesiniz çıkmıyor.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi ben yanlış beden vermişim BEDENİM : (L) olcak kusra bakma abi seni yorduk

gezi diyosunuz bi dahaki geziniz nereye ve şahin abi solo gezine nezaman başlıon yani bana ne zaman uğruycan seni bekliom abi sakın bana uğramadan geçme küserim şaka şaka :queen:
ve dikatimi çekti yaz yaklaştıkça üyeniz artıo hadi hayırlısı :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
valla bigboy bugün dalamanda işlerim olacaktı ama burada biraz yoğunum elemanımı gönderdim en yakın zamanda uğrmaya çalışrıım .


ben tekrara bi düşündüm harbi beden xxl se ben gelmeyeyeim bigboy korkarım ben:queen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
YOK BE ŞAHİ ABİ SENİN GİBİ BİŞETİM BOY:1 86
KİLO:69 _70 ARASI YANLIŞ YAZMİŞİM

korkmana gerek yok bi de bol böyle modaya o yüzden yoksa xxl olsa ha babamın tişörtünü giymişsin ha sizin tişörtü giymişsin :mrgreen: babam bunu okumaz inşallah babam motosiklet hastası yalnız işleri yüzünden fırsat kalıpta süremio onda önceden kardeşleriye birlikte simson eski motorlaından varmış ...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
heheheheee bigboy benim boy 170 kilo 63 klasmanlar farklı.yanlış anlama sen bana abi diyorsunda yaş kaç yawww.sen benim kel olduğuma bakma:queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
bigbooooyyyy yavf maılıme cvp versene kardessss yavffff:(

beklemedeyim vatanoğlu napem:salut:

arkadaslar nerdesınız yavf hele bı qelın sızı bı suru soru testınden gecırecegım :))
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
:) Şahİn Abİ Sen Benİm YaŞa Bakma Ben Daha EnkÜÇÜĞÜnÜzÜm Heralde ÇÜnkÜ YaŞ 18


Asİ Abİcİm Kusra Bakma Yenİ Motorlar Geldİ Onlari Depoyo GÖtÜr İŞlerİnİ Yaptim Bİlgİsayara Takilamadim Bİrazdan Bakcam Abİ..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
bigboy kardesim senın msn ı ekledım acarsan kabul et de barı goruselım ya da burdan yazısalım...
ZS200GS hakkında tam detaylı bılgı ıstıyorum
sele yukseklıgı nedır frenler hangılerıdır
motor gucu hakkında bılgıler
lastık kalınlıgı yanak kalınlıgı capı vs.vs.vs...
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi ben sizi enküçük üyenizim, resimlere göre öle gözüküo çünkü 18 yaşındayım ve akrep burcum.....o yüzden sana abi diyorum senin yaşın tahminen 21 22 gibii

asi abicim kusra bakma motor götürdüm depoya yaz geldi yoğunluk artı biraz maile derken msn mi mesaj attın henüz gelmedi de ...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Yeni Gezilere Merhaba...........

evet sevgili arkadaşlar:queen: . Hafta ortasını bulduk:queen: . Sizleri özlemeye başladık ta:salut: . Hadi bu haftanın yeni gezi planlarını bir yapında bakalım nerlere yelken açacağız.:queen: :queen: Herkese selamlarrrrrrrrrr:queen:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
evet sevgili arkadaşlar:queen: . Hafta ortasını bulduk:queen: . Sizleri özlemeye başladık ta:salut: . Hadi bu haftanın yeni gezi planlarını bir yapında bakalım nerlere yelken açacağız.:queen: :queen: Herkese selamlarrrrrrrrrr:queen:

Abi helal olusn du bakam yaa daha bugün salı he he he :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst