[Muğla - MT]

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
değerli kardeşim biz bu sabah denizciler kahvesnden seni verdiğin no dan aradık,ancak bu no kullanılmıyormuş:(...yarn Bluewind ile enduro yarışlarında olacağız bekleriz.Muğla mt tişörtlerinden tanırsın artık:):queen:


ya kusura bakmayin, servisle ilgili bi problem galiba, bugun tum arkadaslarim boyle dedi...kimisi ulasti kimisi ulasamamis...

yarin kac gibi cikacaksiniz yola, beraber gidelim...
0 536 328 34 75 bu no dan da ulasabilirsiniz..

en kisa zamanda gorusmek dilegiyle...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ahmet-meloş;676577' Alıntı:
oooooo arkadaşlar hoş geldiniz ya bizde millet toptan kayboldu zannediyorduk arama falan başlatalım diye düşünmüştük.:queen::queen::queen:
Turgutreis de buluşmak dileğiyle Mes ve Ayçe ile bizde varız. Arkadaşlar ne yapıyorsak MT için katılımlarınızı bekliyoruz burayı boş bırakmayın. Nerde millet nerde motorcu ruhu taşıyan arkadaşlar. Sadece bizlermi kaldık.:salut:

Badem bile daha sıkı motorcu çıktı:queen::queen::queen:

Yorgun kardeş sen sepetleri at biz toplamaya geliriz:queen:

çalışan arkadaşlarada kolay gelsin ilk nefes molasında bekliyoruz:rendeer::rendeer:


vallahi abi bizim izinleri aynı güne vermiyolar! bana pazar günü hayatta izin vermezler c.teside vermiyolar :( ne yapalım aranan eleman olmak zor demi illegal :p

abi bu arada senin motoru gördüm o gün eşimle senin resteorantın önünde durduk motora baktık hatırlamassın a gerçi ama olsun :) bende en kısa zamanda GV650 almayi düşünüyorum bu konuda yorumlarınızı muhakkak bekliyorum. varsa baska tavsiyeleriniz onlarıda bekliyorum. teknik destek hariç gv 650 de takıldım kaldım fiyetıda cok uygun geldi ama bilmiyorum.

bunu alrsam baris abiyede air brush yaptiricam süper olacak ;)

en kısa zamanda buluşmak dileğiyle ş,imdilik bye!

bakalım ben ne zaman 1 tane muğla mt tişörtü alabilicem!
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Selamlar Muğla MT...

Daha tanışamadık ama Marmaris'te 20 gündür canı sıkılan ve yol yapmak isteyen İzmirli bir kardeşiniz var, haberiniz ola...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Selamlar Muğla MT...

Daha tanışamadık ama Marmaris'te 20 gündür canı sıkılan ve yol yapmak isteyen İzmirli bir kardeşiniz var, haberiniz ola...

kardesim sıkma canını az kaldı, guzel muhabbetlerimize devam edecegiz, hele ki sende ki cevheri bi farketsinler İzmir e bile salmazlar seni:)

bluewind ve mes boylesine guzel bi gun icin cok tesekur ederim... umarim bundan sonra da ayni hizla devam deriz:cat:

bugun ku motocross yarislari ufak tefek kazalarda olsa gayet keyifli ve cekismeli gecti, merak edenler icin resimleri daha sonra yukleyecegiz...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bakalım kimler online! ben bundan sonra her aksam saat 01:00 den sonra buraya bisiler yazarim. kimse cevap yazmassa belli bi zamandan sonra civitirim ona göre :p

bu arada ben bu hafta de,ilde haftaya pazar büyük bi ihtimalle izinliyim. inşallah ozaman bi gezi falan olurda hem sizinle de tanışmış oluruz! eşimde sizinle tanışmayı çok istiyo :D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
bodrum mt

gezi bencede çok güzel geçti mes ve ugly bendende size teşekkürler.mes üstad resimleri bekliyoruz.:cat:

bakalım kimler online! ben bundan sonra her aksam saat 01:00 den sonra buraya bisiler yazarim. kimse cevap yazmassa belli bi zamandan sonra civitirim ona göre :p

bu arada ben bu hafta de,ilde haftaya pazar büyük bi ihtimalle izinliyim. inşallah ozaman bi gezi falan olurda hem sizinle de tanışmış oluruz! eşimde sizinle tanışmayı çok istiyo :D

inş bekleriz etkinlik olmasada biz yine buralardayız..görüşmek üzere selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
gezi bencede çok güzel geçti mes ve ugly bendende size teşekkürler.mes üstad resimleri bekliyoruz.:cat:



inş bekleriz etkinlik olmasada biz yine buralardayız..görüşmek üzere selamlar


bu aralar motoru yenilemeyi düşünüyorum bu 1 ay içinde bakalım nasip olursa ya racing yada cruiser almayi düşünüyorum. şimdilik kanuni tiger var ama oda kesmiyor beni! ama kafamda ilk bodruma gitmek var. nasip! :)

bu arada blue kardes ilgine tsk ederim! görüşmek ve tanışmak ümidiyle şimdilik a.e.o
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
arkadaşlar herkese günaydın ,
bu hafta sonu yapılan bi plan varmı varsa bilgilendirirmisiniz sizden haberlerinizi bekliyecem ayritten abi bu tişörtler noldu onun hakında da bilgi verirseniz mutlu olcam :) :)
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Muğla mt ses ver...haftasonu için son durum nedir....ona göre yedeklerimi yapıcam:queen:biran önce kesinleşsin durum dii mi ya?:rendeer:kuşadasından ses çıkmadı iptal mi acaba?Yağış falan deniliyor:silent:

SON dURUM:mUĞLA MT son edindiğim bilgi ışığında yazıyorum.İzmir mt cumartesi saat 17,00 de kuşadasına doğru yola çıkıyor.Buna göre bizim de cumartesi sabahı yola çıkmamız gerekiyor.Marmaris tayfası nasıl yapıcaz?
isterseniz cumadan bize gelin hep birlikte buradan yola çıkalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
arkadaşlar bize kuşadası uyar.değişiklik olur,gitmediğimiz yer sonuçta.cumartesi haberleşerek milas ta buluşuruz.bafa gölü yolundan devam ederiz.oralarda görmeğe değer yerler.
bigboy senin t-shırt ve bandanayı banro dan alabilirsin.
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
vayyy bizsiz gezi yapmışlar çokta güzel olmuş. Badem soruyor o köfteleri keçi etindenmi yapmışlar diye :queen::queen::queen: Arkadaşlar sizlerle olmayı çok isterdik kısmet olmadı. Kuşadasın da hepberaber eğleniriz artık:cat:

merak ettim elarabasında köfte pişirme fikri kimindi çok iyi fikir:rendeer::rendeer:
Vatanoğlu ne tatlısı kaybetti. :queen:Kaybetmek acı verdimi:queen:
Haftasonu buluşmak dileğiyle kendinizi kollayın:rendeer::rendeer:

murat resimler çok güzel:rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selam

Muğla mt ses ver...haftasonu için son durum nedir....ona göre yedeklerimi yapıcam:queen:biran önce kesinleşsin durum dii mi ya?:rendeer:kuşadasından ses çıkmadı iptal mi acaba?Yağış falan deniliyor:silent:

SON dURUM:mUĞLA MT son edindiğim bilgi ışığında yazıyorum.İzmir mt cumartesi saat 17,00 de kuşadasına doğru yola çıkıyor.Buna göre bizim de cumartesi sabahı yola çıkmamız gerekiyor.Marmaris tayfası nasıl yapıcaz?
isterseniz cumadan bize gelin hep birlikte buradan yola çıkalım.

arkadaşlar bize kuşadası uyar.değişiklik olur,gitmediğimiz yer sonuçta.cumartesi haberleşerek milas ta buluşuruz.bafa gölü yolundan devam ederiz.oralarda görmeğe değer yerler.
bigboy senin t-shırt ve bandanayı banro dan alabilirsin.[/QUOT Selamlar. Plan ve program nedir. Kalmalı bir gezimi olacak. Sevgili mesut ve vatanoğlu haberlerinizi bekliyoruz. Saygılar.:rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Muğla mt,muğla mt ses ver...bu durum da Kuşadası gezisi netleşti gibi.Ben derim ki cumrtsi günü sabah 11.00 da yatağan yolu ile gelen tayfa Milas ışıklardan sağa dönüp hemen orada beklesin.Belkide Bodrum tayfası orada sizi bekler.Belli mi olur.:queen:şimdi kimler geliyor el kaldırsın.

Bodrum tayfası
---------------
Mes,Ayçe DL 650
Ahmet,Meloş Astra twinsport
Bluewind DL 650
Pazar günü Ergun katılıyor HD elctra classic
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
cumartesi 11.00 de verilen koordinatlarda olacağız.
::alkiis::::alkiis::
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
cumartesi 11.00 de verilen koordinatlarda olacağız.
::alkiis::::alkiis::

izmir mt rezervasyon için bizden kesin rakam istiyor.Katılacak olanlar perşembeye kadar bildirsinler hocam. Muğla mt,muğla mt hey hey heeeey:queen:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Cumartesi gece çalışıyorum.Kuşadasına gidemeyenler el kaldırsın,pazara buralarda bir gezi planlayalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst