ahmet-meloş;676577' Alıntı:
oooooo arkadaşlar hoş geldiniz ya bizde millet toptan kayboldu zannediyorduk arama falan başlatalım diye düşünmüştük.:queen::queen::queen:
Turgutreis de buluşmak dileğiyle Mes ve Ayçe ile bizde varız. Arkadaşlar ne yapıyorsak MT için katılımlarınızı bekliyoruz burayı boş bırakmayın. Nerde millet nerde motorcu ruhu taşıyan arkadaşlar. Sadece bizlermi kaldık.:salut:
Badem bile daha sıkı motorcu çıktı:queen::queen::queen:
Yorgun kardeş sen sepetleri at biz toplamaya geliriz:queen:
çalışan arkadaşlarada kolay gelsin ilk nefes molasında bekliyoruz:rendeer::rendeer:
vallahi abi bizim izinleri aynı güne vermiyolar! bana pazar günü hayatta izin vermezler c.teside vermiyolar

ne yapalım aranan eleman olmak zor demi illegal
abi bu arada senin motoru gördüm o gün eşimle senin resteorantın önünde durduk motora baktık hatırlamassın a gerçi ama olsun

bende en kısa zamanda GV650 almayi düşünüyorum bu konuda yorumlarınızı muhakkak bekliyorum. varsa baska tavsiyeleriniz onlarıda bekliyorum. teknik destek hariç gv 650 de takıldım kaldım fiyetıda cok uygun geldi ama bilmiyorum.
bunu alrsam baris abiyede air brush yaptiricam süper olacak
en kısa zamanda buluşmak dileğiyle ş,imdilik bye!
bakalım ben ne zaman 1 tane muğla mt tişörtü alabilicem!