muayeneden gecemezsek, 1 ay cikabilir miyiz ?

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
arkadaslar sorum basliktaki gibi, istasyona gittik agir kusurlu kaldik muayeneden gecmedi. Bu durumda tuvturkun bize tanidigi bir ay sure trafik polislerini alakadar eder mi yoksa yine ceza yazabilirler mi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir aylık süre sadece ücretsiz tekrar muayenesi için. Polis çevirirse yine ceza yazar.
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
tesekkur ederim slayerr ve ramazan abi.
Babaci sizde bile bile lades olmussunuz hocam bende koltuk sayisindan ve direksiyondaki hidrolik kacagindan kaldim
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Bende xenon dan kaldım ayın 20 sinde tekrar gireceğim şimdi kafama takılan cbf deki xenon u normal fara nasıl çevireceğim :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
muayene istasyonunda, motosikleti görevliye mi veriyoruz? bir başkası mı test ediyor?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
tesekkur ederim slayerr ve ramazan abi.
Babaci sizde bile bile lades olmussunuz hocam bende koltuk sayisindan ve direksiyondaki hidrolik kacagindan kaldim

Bende xenon dan kaldım ayın 20 sinde tekrar gireceğim şimdi kafama takılan cbf deki xenon u normal fara nasıl çevireceğim :)

aslında ben motorda xenon far takılı olduğunu bilmiyordum işin ilginç tarafı sahibide bilmiyor sadece beyaz ampül var zannediyormuş :)

ince balastı far tasının içine gizlemişler.

muayenede xenon takılı olduğu için değil,tek hüzmeli sistem var yani uzun yok.bizi uzunlar yanmıyor diye bıraktılar xenon takılı olduğu için değil.

yarına randevü almış kuzen tekrar,h4 takıp sokacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst