irfan abi , ben MT t-shirt ve gömleklerinden çok önceleri aldım , hani bir sabah seni aradığım gezinin devamında festivale katıldık ve MT den birçok kişi ile festival alanında olmamıza rağmen kimse kimseyi görmeden ve tanımadan geri dönmüştü ,
burdan yola çıkarak t-shirtlerimizin arkasına nicklerimizi yazdırmak geldi aklıma ve İstanbul'a döndüğümde asıl işi bu olmayan bir arkadaşımdan rica ettim.
benim sırtıma takendy eşimin sırtında takendy+1 yazdırdım ön sol göğüs üstüne de Türk Bayrağı diktirdim.
öncelikle baskıyı yapan arkadaşımı ayarlamam gerek sonra MT yönetimden sipariş ölçülerinde t-shirt almam gerek ,
işi üstlenirim sorun değil ancak öncelikle baskıyı yapacak arkadaşımın tek tek uğraşıp uğraşmayacağını garanti etmem gerek...
valla oğuzcum haklısın gözümcüm ancak sen o arkadaşına durumu bi anlat ancak şlede bir problem var gibi ben olcan ve alperden istemiştim sanırım ellerinde t şhört yoktu o dönem
valla ortaya bir konu attın şimdi sıyrıl sıyrılabilirsen oğuz banane bilader ben tişörtümü isterüm de isterüm :cherry::queen:
yani anlattığına bakılırsa sen mt yönetiminden tişörtleri alacaksın , doğrumu ? oradan asıl işi baskı olmayan arkadaşına gideceksin rica minet olacaksa ,,,, tişört isteyen sevgili dostlarımızın tek tek nıcklerini tişörtlere işleteceksin ve bizlere vereceksin buraya kadar durum anlaşılsada bana biraz sana karşı külfet olacak gibin geliyor aga
valla bu tişört konusunu sevgili yöneticilere duyurmak lazım gelir bence , çünki zaten daha öncelerden böyle bir tişört basılmış yada yapılmış onlar için zor olmayacaktır sanırım
aslında yapmamız gereken mt yönetiminden bu işlere bakan arkadaşın ümüğüne yapışıp , ben tişört istiyorumda tişört istiyorum deyip

bunalıma sokmak ve tişrtü kapmak lazım gelir sonrasında nıck yazma işi içinde seni bulmamız lazım gelir , daha sonra senin o yazıyı baskıyı yapacak arkadaşını buylman ve onla konuşman lazım gelir :cherry:
kısaca şöyle söyleyeyim , kara kedi nerde ? ağaca çıktı, ağaç nerde ? balta kesti, balta nerde ?? suya düştü, su nerde inek içti , inek nerde dağa kaçtı , dağ nerde ?? yandı bitti kül oldu :cherry::queen:
sevgili yöneticilerim , komserlerim şekspirlerim biz tişört istiyoz da tişört istiyoz ....:rendeer: