MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Akin motor kapaklari nasil yere deger ya.
Peg var kapaktan once?
Zaten teknik olarak o aciyla yatarsa 2 tekerinde yerden kesilmesi gerek degil mi?


http://www.westcoastgpcycles.com/team/2011/1/18/andy-palmer.html

Bana o bilgiyi veren vatandas bu, kendisi burda motosiklet dukkani isletiyor.
Cok iyi bi tamirci ve yarisci.
Hafta sonlari yari profesyonel yarislarda ve AMA yarislarinda yarisiyor.
Turkce bilse keske tam Turk gibi zaten gobekli falan.:cherry:

Bana o dedi pistte virajda motoru cok yatirman bisey ifade etmez tam aksine dik tutarsan daha cabuk ve daha cok gaz acarsin.

Ben motoru yatırmanın iyi olduğunu söylemedim yalnız.. Ama motor kapaklarının yere değebileceğini söyledim. Fotoğrafı bulursam eğer paylaşıcam.Gözümle gördüğümü söylüyorum ben ve gayet yatıyor. VAllahi de aradım buldum buyrun...

Ayrıca gayet yerinde ve can alıcı bir bilgi evet motor ne kadar dik olursa o kadar hızlı olur viraj içerisinde...

46 numara Dr. Y.Kemal Aygün



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
466
benide aranıza kabul ederseniz sevinirim 02 636 ile ss alemine bulaşmış oldum hadi hayırlısı
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
benide aranıza kabul ederseniz sevinirim 02 636 ile ss alemine bulaşmış oldum hadi hayırlısı

Hocam hoşgeldiniz hayırlı olsun.Benimde kafamda şuanda bu model var, 2005-6 kasa düşünüyorum ama ben...
Resim falan ekleyebilirmisiniz konuya iyi olur, birde ne kadara aldınız kac km de vs. bilgi verirmisiniz, malum pek zx6r kullanıcısı denk gelmiyo, faydalanalım biraz.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2002 kasa Kawasaki 636 ilk makyajlandığı 2000 yılında gayet şık makineydi:cat: Hayırlı olsun
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
2000 kasa 636'lardan hala daha sağlam kalan var mı ya..Çok severim o kasasını ben 636'nın.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
hocam bu tarz yarışlar ya da benzer etkinlikler türkiyede nerelerde ve ne zamanlar oluyor? bir de nereden ve nasıl takibini yapabiliriz acaba?
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
466
resim koymak için çok erken makina dağıtıldı yeniden topluyoruz(motor kısmı hariç) ultraukalanın dediği gibi sağlamını bulmak marifet hep şişik patlak delik ezik yorgun ama inşallah benimki şiir gibi olacak detaylar daha sonra inşallah
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
resim koymak için çok erken makina dağıtıldı yeniden topluyoruz(motor kısmı hariç) ultraukalanın dediği gibi sağlamını bulmak marifet hep şişik patlak delik ezik yorgun ama inşallah benimki şiir gibi olacak detaylar daha sonra inşallah

Nihat Usta' mı çıkarıyor makinayı =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:10 ----------

hocam bu tarz yarışlar ya da benzer etkinlikler türkiyede nerelerde ve ne zamanlar oluyor? bir de nereden ve nasıl takibini yapabiliriz acaba?

www.tmf.org.tr

Türkiye Motosiklet Federasyonu Resmi Sitesi


Adresinde gerekli bilgiler 2012'nin ilk aylarında yayınlanır.Sezon takvimi yayınlandıktan sonra İstanbul Park'a bekleriz...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yarışlara katılan arkadaşlar varmı bu sene?
Benim lisans harici herşeyim tam , motoru satıp cbr125 almayı düşündüm fakat 125cc o pistte keyif vermeyeceğini düşünüyorum, bu senede izleyelim seneye 600lüğe gireriz :p
250cc grubu açmadılar gitti.:jocolor:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
akın bu sezon yarışıyor musun? takvim belli olmuş, ilk ayak mart sonunda

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Ben motoru yatırmanın iyi olduğunu söylemedim yalnız.. Ama motor kapaklarının yere değebileceğini söyledim. Fotoğrafı bulursam eğer paylaşıcam.Gözümle gördüğümü söylüyorum ben ve gayet yatıyor. VAllahi de aradım buldum buyrun...

Ayrıca gayet yerinde ve can alıcı bir bilgi evet motor ne kadar dik olursa o kadar hızlı olur viraj içerisinde...

46 numara Dr. Y.Kemal Aygün

[url]http://img862.imageshack.us/img862/6880/38504410150371450709248.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img26.imageshack.us/img26/3479/27122010150265160574248.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

burada yere değen motor kapağı değil. motor kapağı değmişse düşmüşsündür :) kapaktaki çiziklerin sebebi başkadır...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Yarışlara giderken motosikletlerinizi piste nasıl götürüyorsunuz acaba? Hazır işin ustaları buradayken sorayım dedim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:34 ----------

Yarışlara katılan arkadaşlar varmı bu sene?
Benim lisans harici herşeyim tam , motoru satıp cbr125 almayı düşündüm fakat 125cc o pistte keyif vermeyeceğini düşünüyorum, bu senede izleyelim seneye 600lüğe gireriz :p
250cc grubu açmadılar gitti.:jocolor:

Rica etsem tulumunun bir fotoğrafını koyabilir misin? Ha unutmadan ne kadara aldın? :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
akın bu sezon yarışıyor musun? takvim belli olmuş, ilk ayak mart sonunda

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------



burada yere değen motor kapağı değil. motor kapağı değmişse düşmüşsündür :) kapaktaki çiziklerin sebebi başkadır...

KAç sefer virajda motor kapakları yere değdide düştün =) Nerden vardın bu kanıya ? Canlısını gördüğüm bir fotoğrafı paylaştım ;)

Kısmetse busene de yarışacağım bakalım. Külfet geldi bu sene lisans için tam teşekküllü hastane sağlık raporuyla onunla uğraşıcam bakalım tatil bitmeden... sen?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
kanucan ben yarış günü yarışacağım motora atlayıp gidiyorum. böyle yapan 3-5 kişiyi geçmez. genelde sponsoru, parası veya tanıdığı olan motoru ya nakil ettiriyor ya da motoru içinde taşıyabilecek transporter türü bir araçla getiriyor.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
kanucan ben yarış günü yarışacağım motora atlayıp gidiyorum. böyle yapan 3-5 kişiyi geçmez. genelde sponsoru, parası veya tanıdığı olan motoru ya nakil ettiriyor ya da motoru içinde taşıyabilecek transporter türü bir araçla getiriyor.

Cevap için teşekkür ederim. :) Piste giderken yarışta kullandığınız karenajlarını nasıl taşıyorsunuz?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
akın kardeş ben boğaz köprüsünden hiç atlamadım ama atlarsam ne olacağını biliyorum. gözümle gördüm demişsin, senin sözüne güvenim tam ama insan bazen yanılabilir. belkide ben yanılıyorum, fotoğraftaki kıvılcımların motor kapağından çıktığını mı söylüyorsun? motorun en dışındaki parça peg değil mi? açıkçası şu fotoda olduğundan daha fazla yatılacağına inanamıyorum;

633814459257787000valentino-rossi-catalunya-03.jpg
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kemal hocanın fotoğrafındaki kıvılcımlar peglerden çıkıyor kapaktan çıkmıyor onu demedim. Lakin paylaştığın fotoğraftaki motosikletin dizaynı ve amortisörleri tamamıyla yarışa odaklı bir gp motosikleti hatırlatırım. Standart şekilde yarışa sokulan motosikletlerle karıştırma.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Motor/alternatör kapağının deyip deymediği önemsiz bir detay bence. Belki tam asfalta değmez de, üstteki resimdeki gibi çok yatınca bordürlere falan değebilir. Laverty'nin 2010 sezonunda motoru garajda dururken çekilmiş bir fotoğrafında alternatör kapağının üzerinde bayağı çizikler görmüştüm. Önce "düşmüş herhalde antrenmanda" diye geçirmiştim aklımdan ama resmin altındaki yorumlara bakınca herifin bazı virajlarda harbi harbi kapağı sürtecek kadar yatırdığını okudum. Düşüp düşmeme meselesine gelirsek aslında motorun viraj alıren lastikler haricinde hiçbir parçasının yere deymemesi lazım teorik olarak, yükü lastiklerin üzerinden alan her türlü paça motosikletin moment vektörü yönünde (merkezkaç kuvvetinin yönü) kaymasına/sürüklenmesine sebep olacaktır. Otomobilden düşünürseniz daha basit, lastikler yol tutuşun sınırında viraj alırken taban yere değerse merkezkaç kuvvetinin yönünde savrulur araç.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst