- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Akin motor kapaklari nasil yere deger ya.
Peg var kapaktan once?
Zaten teknik olarak o aciyla yatarsa 2 tekerinde yerden kesilmesi gerek degil mi?
http://www.westcoastgpcycles.com/team/2011/1/18/andy-palmer.html
Bana o bilgiyi veren vatandas bu, kendisi burda motosiklet dukkani isletiyor.
Cok iyi bi tamirci ve yarisci.
Hafta sonlari yari profesyonel yarislarda ve AMA yarislarinda yarisiyor.
Turkce bilse keske tam Turk gibi zaten gobekli falan.:cherry:
Bana o dedi pistte virajda motoru cok yatirman bisey ifade etmez tam aksine dik tutarsan daha cabuk ve daha cok gaz acarsin.
Ben motoru yatırmanın iyi olduğunu söylemedim yalnız.. Ama motor kapaklarının yere değebileceğini söyledim. Fotoğrafı bulursam eğer paylaşıcam.Gözümle gördüğümü söylüyorum ben ve gayet yatıyor. VAllahi de aradım buldum buyrun...
Ayrıca gayet yerinde ve can alıcı bir bilgi evet motor ne kadar dik olursa o kadar hızlı olur viraj içerisinde...
46 numara Dr. Y.Kemal Aygün

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us