MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@the_cayman
Honda bence böyle şeyler için itibarını zedelemez ..Distribütör firma böyle yapmış olabilir. Hondaya şikayet maili atmak gerek
Türkiye'de distirbütör yoluyla yer almayan tek marka Honda. Honda Türkiye ile iletişim kurabilirsiniz. Farklı birşey diyeceklerini sanmıyorum. Sonuçta Honda satan mağazalar Honda Türkiye'ye bağlı. Ama yurtdışına bir mail atıp neden 2007 modelin Türkiye'ye gelmediğini sormak ilginç olabilir...

@Marlboro.Man
Led sinyal taktırmak istiyorum.Nereden bulacağım.Korlas ta varda.Söylemiyim şimdi fiyatını.
Birçok yerde özel indirimim var, belki birşeyler yapabilirim :p
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Mehmet
bunlarıda benim akü gibi garantiye sokturamazmıyız.Heheheheh.Valla cidden şunu unutmayalım konuşalım ya.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bir SS Klasiği..Kaskı kolunda...arkada yenge aplamız...bilindik alışagelmiş görüntü... bu sabah 10:00 civarı...



 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bunca zamandır "motora ehliyetsiz binmeyin" derken boşa konuşuyormuşuz meğerse... :farao:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
GN 125 li caylaktan selam hepinize
Selam vereyim dedim zira benim bebek buyudugu zaman yine çaka satacak motor olacak :))
Size iyi gazlamalar Fazla toz cıkarmayın takipteyim :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
Bir SS Klasiği..Kaskı kolunda...arkada yenge aplamız...bilindik alışagelmiş görüntü... bu sabah 10:00 civarı...




mete han kardeşimiz gibi duyarlı, sorumlu vatandaşlarımız iğneyi de çuvaldızı da SS çilere batırırlar.

güzel kardeşim madem bu kadar doğrucu davutsun herhalde sıkışık trafikte arabalarla aynı hızda aynı şeritten gidiyorsun, karşıya geçerken emniyet şeridini kullanmıyorsun, ehliyetsiz motot asla kullanmıyorsun.

elbette bu yasakları işlemiyorsun çünkü sen iki yüzlü riyakar bi insan değilsin

kardeşim benim.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@dinmeyen
mete han kardeşimiz gibi duyarlı, sorumlu vatandaşlarımız iğneyi de çuvaldızı da SS çilere batırırlar.
SS'çilere ölüüüüüüüm! Şerefsizler sizi! Altına 600cc, 1000cc makina alıp kullanamayanlar, wheelie ve stoppie yapamayanlar, otobanda 299 göremeyenler, diğer motorcuları kıskandıranlar, performans egsozu takıp 100 ile gidip etrafı gürültüye boğanlar, caddede caka satanlar, yarışanlar... Herkes size düşman oooolummmmm! Ben mi? Ben artık SS'çi değilim. Satıyorum motoru artık CBR125R ile gezecem :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
kendimi ikna edebilmenin bi yolunu bulsam ben de satıcam. ama genlerimi değiştirmeden mümkün değil bu saatten sonra.

giyimi-servisi-lastiği-benzini-kredi taksiti derken 1 senedir bütün kazancımı, varımı-yoğumu motora yatırdım.

ev sahibi olmayan yaşını başını almış bi adamın yapacağı şey değil bunlar. ama kendimi kötü hissetmiyorum nedense, deli işi bu motor hakkaten :mrgreen:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
honda niye 750 cc üretmiyor veya varsa getirmiyor hiç anlamıyorum(aslında anlıyorum da :mrgreen:).
suzuki de bıraktı zaten 750 getirmeyi anlamadıgım sebepten :cherry:
600'ün alt devirleri çekse de 600 alsak :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Çömez SS çi geldiiiiiii :mrgreen:
Arkadaslar en kısa zamanda mesela cumartesi aksamı bostancı da bulusmaya ne dersiniz ?
Yada önerebileceginiz baska bir yer :cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
@CERRAHI

Biz de Yalova'da olacağız. Bence Cumartesi Anadolu yakası buluşma noktasına gel, hem de tanışmış oluruz. Festival boyunca da bol bol konuşuruz.

Abi yeni bir şirkete basladım. Yani hem iş hem motor 1 2 ay sonrada cocuk falan o kadar cok sey yelindeniyor ki hayatımda inan bana ayak uydurmakta zorlanıyorum :)
Abi cumartesi gunu calısıyoruz o nedenle katılamayabilirim. Ama aksam saatlerinde gelmeye calısırım kimbilir kafam eserse bakmısınız oradayım :wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu gece Kenan'ın Ortaköy-Kuruçeşme arasında gösteri yapacağı duyumunu aldım 600RR ile... Ben orada olacağım katılmak isteyen olursa haber versin hem muhabbet ederiz ne zamandır toplanmıyoruz...

Bu arada , bir televizyon ekibiyle beraber Kenan gezerek motorcuları durdurup roportaj yapıyormuş ona göre :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Saatini tam olarak ben de bilmiyorum...
Yarın akşam buluşma ayarlasak nasıl olur?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Cuma akşamı buluşaması:
1-Nemrut
2-CERRAHI
3-GorkeM
4-edy
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
46
Yaklaşık bir haftadır 1. sayfadan itibaren başlığı okuyorum :) Ancak bitirebildim.Öncelikle yazılanlardan SS motosikletlerle ilgili çok şey öğrendiğimi söylemek istiyorum.İsterseniz birazda kendimi tanıtayım :) Adım özer 27 yaşindayim istanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum.Şu anda hayatımda ne kadar belirsizlikler ön planda olsada bildiğim şey er yada geç bir SS motosikletimin olacağı(allah ömür verirse tabii:p).Aranıza kabul ederseniz ne mutlu bana.Herkese Saygılar...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
07CBR125Rbigimage01.jpg

07CBR125RFB1.jpg

07CBR125Rbigimage04.jpg

07CBR125RFB2.gif
Shrieker'ın verdiği linkteki şu beyaz olana bittim...

cbrvl4.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst