MT siz 15 ay

Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
39
Selam arkdaşlar konuyu nereye acacağımı bilemedim mod arkdaşlar nereye isterseniiz taşıyın

selam sevgili motosiklet.net üyeleri malumunuz vatan borcu namus borcu ve bende vatan'a olan borcumu ödemeye gidiyorum.
Sizlerle ama iyi ama kötü günlerimiz geçti ve herkesin bana çok yardımı oldu hepinize çok teşekkürler.Hakkınızı ödeyemem.Sizlerden iyiyi kötüyü çok şey öğrendim.
Hepiniz hakkınızı helal edin.
(Gidipte dönmemek Dönüpte görmemek var)

21 şubat 2008 gideceğim
mamak/ANKARA topçu tugayı
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı tezkereler. İnşallah hakkıyla yapıp dönersin..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
hayırlı olsun nekadr güzel bi olay yapmaya gidiyosun darısı başımıza bende seneye gidiyorum hayırlı teskereler
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Göz açıp kapayana kadar geçiyor. Seni bekleyeceğiz... Vatan sana emanet, biz MT'ye bakarız.. :rendeer:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
39
Saolun arkadaşlar inşallah sağ salim gelim hayalimdeki motoru alacağım ve zaman buldukça da siz MT üyelerini rahatsız edeceğim
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı teskereler. 15 ay sonra görüşmek üzere.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı teskereler abicim .. Ama bızı unutma ve Dondugunde de bı haber et :) ...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Demek ankaradaki evime komşu olacaksın...... Hayırlı teskereler.... Pek güzel yer değil ama şehrin içinde... Avantajı çok....:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı tezkereler.Biran önce sağ salim gidip gelmen dileğiyle..
Arada gir siteye,üç beş bişeyler yaz:cat:


Konuyla alakasız olacak ama,teskere yazan arkadaşlar var,doğrusu tezkere.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
en büyük asker bizim asker .. en büyük asker bizim asker hayırlısıyla git gel kardeşim ... hayırlı tezkereler
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı tezkereler
sayılı gün çabuk gecer derler göz acıp kapayıncaya kadar gecer inş. :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı tezkereler... Yolun Açık ola bilader... 15 ay inşallah Çabucak geçip gider sende dönersin aramıza... Allahım seni kanatları altına alır merak etme... Allaha Emanet Ol...
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hayırlı teskereler.sayılı zaman çabuk geçer bizlere, sanada kolay gelsin.Hayırlısı ile git gel
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı tezkereler paşam...Bir bakmışsın bitmiş..Benim gibi bide bakarsın 17 sene geçmiş aradan..:wiinkk:

Ah ulan ah.....Gençlik vız diye geçtin de haber vermedin...:pr:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı teskereler olsun :) 15 ay yattım askerde yazıcıyken=)) askerlık nedır ogrenemedım :) sağ sağlim git gel gözünü açıp kapayıncaya kadar geçer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst