Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2006
- Mesajlar
- 1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende Beytül- Şebap lıyım..... Bide oralara gitsene....![]()
keskinin lalahanın elmadağın ne çok seveni varmış :mrgreen: memleket sevgisi demekki , ben bugün gittim o taraftan hiç çekici gelmedi , bozkır işte