MT Pist Günleri - Piste girmek isteyen ???

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@tronic
Neden bırakacaksın mehmet hocam yarışı?Zorluklarını biliyorum ama sen gerçekten sağlam bir pilotsun nazar değmesin.
Sağlam pilot olmak hiçbir şeyi çözmüyor ne yazık ki çünkü sistem kelek. Şu anda henüz bırakıp bırakmayacağım net olmadığından bir yorumda bulunmak istemiyorum. Zamanı gelince içimi dökerim...
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
illa pist yarışı mı olmalı?

toplanın abicim güzel bir yerde,yemeğimizi yiyelim muhabbetimizi edelim,sonra şöleeee güzel virajlı bir yere gidelim.alalım biz kameraları elimize sizleri çekelim yani ne olacak..:)

böle pist olayını beklersek yalan olacaksınız siz..hayır ben mi heyecanlıyım ne yahuuuu:queen:
bende şimdi r6 olcaktı ben bu kadar gazlıcaktımm,heyt be ne olurdu bu piysa biliyonuz mu sizzz:queen::mrgreen:

şaka bi yana bence bu fikir daha iyi...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sokakta gazlamak ile pistte gazlamak arasında cbr125 ile Rc212V kullanmak kadar fark var :p

Hoş körfez pistinin de sokaktan farkı olmadığını söylesek uygun olur. Bizim sokakta bile oradan daha güzel asfalt var , en azından yama yok :p
Dün gece pistin yanındaki otlarda koyunlar otluyordu... Sabah sanırım kışkışlamışlar...

Yinede sokakta dönerken (örneğin riva yolu) hiçbirzaman pist kadar rahat olamazsınız... Önünüze neyin çıkacağı , nasıl çıkacağı hiç belli olmaz.

Çoğu tekniği uygulamak için pist gereklidir... Bunları sokakta uygulamaya çalıştığınızda ne ile karşılaşacağınızdan emin olamicağınız için kesinlikle kaza yapma riskiniz çok daha fazladır.

Ayrıca biz SS topic'i altında sık sık toplanıyoruz.... Takip edebilirsin :cat:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
çok güzel bir organizasyon.
katılacak olan arkadaşlara başarılar dilerim.
saygılarımla,
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Peril
toplanın abicim güzel bir yerde,yemeğimizi yiyelim muhabbetimizi edelim,sonra şöleeee güzel virajlı bir yere gidelim.alalım biz kameraları elimize sizleri çekelim yani ne olacak
Çiğdem senelerdir yiyip içiliyor, gezilip tozuluyor zaten. Trafiğin olduğu yerlerde bu tip antremanlar yapılmaz, kaç kişi öldü hala akıllanmadınız mı? Pistin asfaltı kötüymüş iyiymiş farketmez, sonuçta orası trafiğe kapalı bir alan ve yamalar hariç durumu çok da kötü değil, ayrıca piste çıktığınız zamanlarda devamlı ambulans orada oluyor. Trafikte her an herşey olabilir. Bunun sorumlusu kim olacak?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
mehmet abi hafta sonu gelemedim.nasıl geçti yarış?kaza bela yoktur inşallah
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@onr.sual
mehmet abi hafta sonu gelemedim.nasıl geçti yarış?kaza bela yoktur inşallah
Kaza bela yok... Motorda sorunlar oldu, yarış esnasında onlarla uğraşmaktan yarışa konsantre olamadım. Dördüncü oldum.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Peril

Çiğdem senelerdir yiyip içiliyor, gezilip tozuluyor zaten. Trafiğin olduğu yerlerde bu tip antremanlar yapılmaz, kaç kişi öldü hala akıllanmadınız mı? Pistin asfaltı kötüymüş iyiymiş farketmez, sonuçta orası trafiğe kapalı bir alan ve yamalar hariç durumu çok da kötü değil, ayrıca piste çıktığınız zamanlarda devamlı ambulans orada oluyor. Trafikte her an herşey olabilir. Bunun sorumlusu kim olacak?

senin kadar bende herkes te biliçli biz akıllıyız da akıllanmayanlarıda yaptıkları kazalardan görüyoruz...

sanki bu kadar duyarlıda millet hiç trafikte kapışmıyo mu sanıyosun sen acabaaa:bounce:caddebostanda yarışın demioruz herhalde yarışaak yeri siz bilirsiniz bizi ilgilendirmez..oraya geliyosand a herşeyi göze almışın demektir zaten kimsenin sorumlu olmasına gerek yok..

neyse olsun ya da olmasın sorun değil zaten..

şu yarışlara bi gün de konsantre ol be kardeşimmm...

son bişey, burdan polemiğe girmek istemiyorum bişey diceksen de özelden at lütfen..
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Peril
son bişey, burdan polemiğe girmek istemiyorum bişey diceksen de özelden at lütfen..
Diyeceğim birşey yok. Polemik yapmana da gerek yok. Sadece trafikte viraj çalışmak diye birşey olmaz bunu anlatmaya çalıştım. Bu tür denemeler trafiğe kapalı yerlerde yapılmalı diyorum. Bunun için de en uygun yer hem düzlük hem de bir sürü viraj olduğu için pist.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
şu organizasyon bi olsada bizde rahatlasak şaka bi yana orda olup o havayı teneffüs etmek bile deger bence pist ap ayrıdır eminim
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ peril,
sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz :cherry:
ne öyle şekerpınar virajıymış felan suzukinin önündeki viraj bence daha güzel. hem 2 viraj art arda. birinden çık öbürüne gir. pist gibi. :queen:arada gişeler var o da problem değil::piloot::

dimi boy? :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
peki hafta sonu pist e girmek kaç lira bir bilen var mı acaba??

yav bi race e dönmek lazım :( onun havası başkaaaaa
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e nemrut o dediğin yeri de değerlendiririz sağolasın..:)

pistlere gelince,herşeyin bir eğitimi bir tecrübesi ve oluru vardır..yakın değil ama zamanı gelince düşünüyorum açıkçası..:)

şimdi sizleri görelim:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Antalya'da pist var da biz mi yarışmıyoruz kardeşim :mrgreen: :mrgreen:

Çiğdemm, Mehmettttt kapışmayın bakimmmm :p
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim normal halimiz tubişim, bi gün kapışmadann yapamıyoruz malesef:)))

istanbul'da pist var da noluyo,anca konuşuluyo iştee:mrgreen:ama olcak ümidimiz var:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst