Tarih : 26 Haziran 2007 Salı veya 27 Haziran 2007 Çarşamba
Yer : Körfez Pisti
Ücret : Kişi başı 120 YTL
NOT : Bu listeye girdikten sonra iptal söz konusu değildir, ücret ödenmek zorundadır!
Kesin gelecekler listesi :
01. boy (CBR1000RR)
02. GorkeM (CBR125R)
03. edy (R6)
04. dinmeyen (CBR1000RR)
05. Skullhunter (Fazer)
06. MarlboroMan (CBR600RR)
07. Danger0 (Fazer)
08. Sword (Fazer)
09. necdet (CBR1100XX)
10. onr.sual (CBR125R)
11. Luxor (CBF150)
12. kaya34 (R6)
13. sonic (CBR600F)
14. dreamdark (GT250R)
15. scuba (DL650)
16. not_fear (???)
17. tayfun (600RR)
18. mkirdal (SWING600)
19. viper22 (R1)
20. leto (600RR)
21. Shamyl (800S)
...
...
...
Arkadaşlar hala sizlerden kesin cevap dönen olmadı. Bu işi yarına netleştirip kapora vermemiz gerekiyor...
Acele falan olmadı, kaç gün öncesinden yazdım. Pisti istediğin zaman kiralayamıyorsun, bir hafta öncesi de son derece uygun bir zamanlama. Diğer gruplar son derece hızlı organize olabiliyorlar. MT'de ise başka şeyler gibi bu da problem. Topu topu 20 kişiyi toparlayamıyorsun işte. Temmuz ayı içerisinde herkes yaz tatiline çıkacağından önümüzdeki haftaya gidelim dedik. Pist, Temmuz ayında 2-3 Temmuz tarihinde uygun dediler. Temmuz ikinci haftası ben yokum, 3.haftası da başka arkadaşlar tatile gidiyor. O yüzden önümüzdeki hafta en uygun zamandı, hem ben ve Hasan için de iyi olacaktı, yarıştan önce antreman olacaktı bize de. Bugün içerisinde yeterli kişi sayısı çıkmadığı taktirde bu organizasyonu iptal etmek durumunda kalacağım. Artık bir daha ne zamana yaparız bilemem...biraz acele oldu bu pist işi sanki ... erteleyin bence...
Eğer 20 kişi gidersek ve organizasyon gerçekleşirse, sonradan gelenler de piste girebilir. Ancak şu durumda pist organizasyonu yatacak gibi gözüküyor.Benim iş sakat, 1 gün öncesine kadar ne yapacağım belli olmuyor maalesef...mesela, önceden söz vermeden 26 Haziran'da atlayıp gelsem piste giremiyor muyum?
Valla organizasyonun olup olmayacağını bilemem de benim organize etmeyeceğim kesin. Bundan sonraki pist organizasyonunu başkası ayarlasın, ben size destek olurum. Üç gündür uğraşıyorum organizasyon için ama son duruma bak, üç beş kişi kaldı gelecek olan...İnsallah agustos-eylul gibi de olur bu organizasyon. Kısmet olursa Yeni almayı dusundugum motorumun sınırlarını orada daha net ogrenebilirim.