- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #41
Bu gibi organizasyonlarda ilk başta herkes gelirim der, son dakika kimseyi bulamazsın
Bakalım bu sefer öyle olmaz umarım...
@Sword
@Sword
Abi görüşmek için illa ki pist gününü bekleme, fırsat bulduğun an görüşelim. Biz arada SS grubuyla bir araya geliyoruz akşamları. Görüşmeyeli bayağı uzun zaman oldu...uzun zamandır görüşemiyorduk çok güzel bir gün olacak.