Yeşimmmmmmmm hayırlı uğurlu olsun......
:rendeer:
Allah kazadan beladan korusun, nazar değmesin... Bir hayale kavuşvak ne güzel...
Keyifli sürüşler diliyorum....
Emre
Yeşim şehir içinde geçer seni
Sağol canım benim Amin :mrgreen: Geçerim di mii di mii :queen:
Yeşim hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşler.
Teşekkür ederim :rendeer:
Hayırlı olsun kazasız belasız

çeşmeye bekliyoruz bu yyyyyaaaaaaaaaaaaaaazzzzzz :queen:
Sağol gelicez inş. :wiinkk:
Uğurlu & kadimli olsun Yeşim & Emre. Keyifli sürüşler diliyorum.
Teşekkür ederim teşekkür ederiiimmm :mrgreen:
hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
Çok teşekkürlerr :rendeer:
hayırlı uğurlu olsun allah kaa bela vermesin yteşim abla geçen cbr sini geri veren firmayla kapışan abla dimi?
Evet canımcıım da o geçen bayaa bi geçti seneyi de geçti hatta :queen:
Çoooooooooooooooooooooooooook sevindim Yeşim abla anlatamam nası sevindiğimi yaaa:cherry:
Neden diye bi sor Cbr ımda gözün vardı biliyorum:queen:
Hayırlı olsun abla gerçekten çok sevindim ne kadar istediğini biliyodum bu motoru.(Emre abi sıkışık trafikte yanyana gelmeyin triplere girersin valla)
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Hadi yırttın bakalım :queen: Uğraşmayın benim kocamla
hayırlı olsun dedik ama bide burdan diyelim bari

yeni motorun hayırlı olsun
allah kaza bela vermesin
tekerin düz bassın
acele etmeden alış yeni motoruna
bu arada birde geçmiş olsun diyelim :queen::queen:
fenerbahçe 4 galatasaray 1
Amin Amin eksik olma :mrgreen:
Bu arada demesen olmaz yani kılfıçyüs :mrgreen:
Hayırlı olsun abla. Kuyruğu eğri duruyo sanki
eğriymiş hhhıııhhh ::miiz:: hooşşşiik :queen:motoruma laf söyletmem abla filan dinlemem daatırım :queen:
hayırlı olsun kaza bela versmesin allahım
Sağol Burak :rendeer: Hepimizi korusun Allahımm :rendeer:
yeşimcim hayırlı uğurlu olsun, gazlamaya seni de çağıracaz bundan soora, emre yi geçtiğin her gün en işlerini ona yaptır

Allah kaza bela vermesin aman dikkatli ol bu trafikte, özellikle hem cislerin olan şöförlerden uzak dur
Teşekkür edrriimm arkadaşım tabii her zaman :mrgreen:
:queen: güzel fikir wallahi
Amin amin kadın şoför müü :cyclopsan :queen:
Bu sene ne kadar çok ruhsat aldın be ablam.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle, kazasız belasız binin inşallah.:rendeer:
Gerçekten öyle oldu eee darısı olmayanların başına :mrgreen: Sağol cnm Amin :rendeer:
hayırlı uğurlu olsun yeşim
allah kaza bela göstermesin tekerin düz bassın kardeşim:cat:
Sağol Alper hep birlikte inş. kazasız belasız :rendeer:
canım kardeşim hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin iyi gunlerde kullan
tekerin düz bassın:rendeer::rendeer:
Sağol sağol sağol :mrgreen:
yeşim kardeşim allah kaza vermesin çok sevindim yakışmısınız birbirinize şindi emre hızda yapamıcak seni beklicek :rendeer:
Amiin abicim de beklicek derken :queen: Yanlışın olmasın :queen:
çok sevindim artık benim hanıma da gaz verirsin kız
Ben daha çok sevindim :queen: Çok sağol :rendeer:
Veriyorum gazı bak hhııııınnn hhııınnnn hhhıııınnn :queen:
Güzel haberleri öğrenme günü falan bugün sanırsam
Güle güle kullan Yeşim:rendeer:, altından yol, vizöründen rüzgar, kalbinden heyecan eksik olmasın...
Ayyyy olmasın olmasın Aminn :rendeer: Teşekkür ederimm
hayırlı olsun yeşim..katılırsın gezilerede....darısı çağlaya
Sağol canım inş. :rendeer: Çağlaaa :mrgreen:
yeşim kardeşim motorun hayırlı olsun,üstünde çok şık durmuşun,kazasız belasız güvenle kullan inşallah.
Sağol Ümmet abi senin yolunda ilerliyoruz hayırlısıyla :mrgreen: :rendeer:
allah sizi akraba evliliğinden olma şöförlerden ve kuş serisi modifiyeli araçların gazabından korusun.güle güle kullanın.:cat:
AAAMMMMMİİİİNNNN :rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun.Süpürgeyi sattınmı:mrgreen:[/QUOTHatlar karıştı sanırım cadı olan ben diilim :queen:
yeşim abla hayırlı olsun cok sevindim hayalinin gercekleşmesine tabi bunda eniştemizinde payı var hakkını yememek lazım. umarım 70'inize qeldiqinizde de ikinizde hala motor üstünde, hep ßu qünkü qißi mutlu olursunuz 41 kere maşallah nazar değmesin qöze qelceksin motora hemen ßi nazar ßoncuqu tak herkesin qözü kaldı ßenim ßile :rendeer:
güzel ßi dilek :queen:
Sağol canım çok şekersin Amin :rendeer: Çağla şırank diye motoru görür görmez verdi nazar boncuunu wallahii yapıştırcaz inş. :cat: Kalmasın ne zaman hayırlıysa senin ve herkes için Allah o zaman verir motoru merak etme sabır :cat: