mt nin şirin kızı ve onun şirin cıbırı :)

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
çok sevindim artık benim hanıma da gaz verirsin kız:)

onun gaza filan ihtiyacı yokki sen ver anahtarı yeter :p

hayırlı olsun yeşim..katılırsın gezilerede....darısı çağlaya

aminnnn inşallah :cherry:

Başta topikimi açan tatlı cadıma sonra da iyi dileklerini sunan tüm arkadaş ve dostlarıma çok teşekkür ederim.
Canım sevgilim sen git bana sürriz yap, gecenin bir yarısı motoru kapıya getir :mrgreen: SENİ ÇOK SEVİYORUUUUMMM AAŞŞŞKKIIIMMM ::138: Sana layık olmaya çalışıcam hep seni geçicem merak etme :queen:
TUĞPERİM senin için sahilde motorun üzerine abanıp vın vın yapıcam, beni görüp mutlu olacaksın biliyorum. Senin kapına getirmek isterdim bak işte oldu aldım sonunda diye ama sen o gece zaten yanımdaydın :)
Çok çok çok ama çok mutluyum Allah herkese gönlündekini versin hepimizi kazalardan belalardan korusun :rendeer:
Cadı rüzgar olayında bi yanlış var sanırım :queen: gece motorsuz gittin eve şaşırdın kendini di mii :p

canımsın.... düzelttik bagırma hemen korkuyorum :p

cadı alıştı artık artçı olmaya motor almaya niyeti yok bence

yusuf döverim :p
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
allah sizi akraba evliliğinden olma şöförlerden ve kuş serisi modifiyeli araçların gazabından korusun.güle güle kullanın.:cat:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
yeşim abla hayırlı olsun cok sevindim hayalinin gercekleşmesine tabi bunda eniştemizinde payı var hakkını yememek lazım. umarım 70'inize qeldiqinizde de ikinizde hala motor üstünde, hep ßu qünkü qißi mutlu olursunuz 41 kere maşallah nazar değmesin qöze qelceksin motora hemen ßi nazar ßoncuqu tak herkesin qözü kaldı ßenim ßile :rendeer:

allah sizi akraba evliliğinden olma şöförlerden ve kuş serisi modifiyeli araçların gazabından korusun.güle güle kullanın.:cat:

güzel ßi dilek :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yeşim-marushin-cbr125r ve enişte :cat: Allah birlikteliğinizi bozmasın kazasız sürüşler :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeşimmmmmmmm hayırlı uğurlu olsun......

:rendeer:

Allah kazadan beladan korusun, nazar değmesin... Bir hayale kavuşvak ne güzel...

Keyifli sürüşler diliyorum....

Emre
Yeşim şehir içinde geçer seni :p

Sağol canım benim Amin :mrgreen: Geçerim di mii di mii :queen:

Yeşim hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşler.

Teşekkür ederim :rendeer:

Hayırlı olsun kazasız belasız:p çeşmeye bekliyoruz bu yyyyyaaaaaaaaaaaaaaazzzzzz :queen:

Sağol gelicez inş. :wiinkk:

Uğurlu & kadimli olsun Yeşim & Emre. Keyifli sürüşler diliyorum. :)

Teşekkür ederim teşekkür ederiiimmm :mrgreen:

hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :)

Çok teşekkürlerr :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun allah kaa bela vermesin yteşim abla geçen cbr sini geri veren firmayla kapışan abla dimi?

Evet canımcıım da o geçen bayaa bi geçti seneyi de geçti hatta :queen:

Çoooooooooooooooooooooooooook sevindim Yeşim abla anlatamam nası sevindiğimi yaaa:cherry:
Neden diye bi sor Cbr ımda gözün vardı biliyorum:queen:


Hayırlı olsun abla gerçekten çok sevindim ne kadar istediğini biliyodum bu motoru.(Emre abi sıkışık trafikte yanyana gelmeyin triplere girersin valla)









:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:


Hadi yırttın bakalım :queen: Uğraşmayın benim kocamla :p

hayırlı olsun dedik ama bide burdan diyelim bari :)
yeni motorun hayırlı olsun
allah kaza bela vermesin
tekerin düz bassın
acele etmeden alış yeni motoruna

bu arada birde geçmiş olsun diyelim :queen::queen:
fenerbahçe 4 galatasaray 1

Amin Amin eksik olma :mrgreen:

Bu arada demesen olmaz yani kılfıçyüs :mrgreen:

Hayırlı olsun abla. Kuyruğu eğri duruyo sanki :)

eğriymiş hhhıııhhh ::miiz:: hooşşşiik :queen:motoruma laf söyletmem abla filan dinlemem daatırım :queen:

hayırlı olsun kaza bela versmesin allahım

Sağol Burak :rendeer: Hepimizi korusun Allahımm :rendeer:

yeşimcim hayırlı uğurlu olsun, gazlamaya seni de çağıracaz bundan soora, emre yi geçtiğin her gün en işlerini ona yaptır:p
Allah kaza bela vermesin aman dikkatli ol bu trafikte, özellikle hem cislerin olan şöförlerden uzak dur :p

Teşekkür edrriimm arkadaşım tabii her zaman :mrgreen:
:queen: güzel fikir wallahi
Amin amin kadın şoför müü :cyclopsan :queen:

Bu sene ne kadar çok ruhsat aldın be ablam.:p

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle, kazasız belasız binin inşallah.:rendeer:

Gerçekten öyle oldu eee darısı olmayanların başına :mrgreen: Sağol cnm Amin :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun yeşim
allah kaza bela göstermesin tekerin düz bassın kardeşim:cat:

Sağol Alper hep birlikte inş. kazasız belasız :rendeer:

canım kardeşim hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin iyi gunlerde kullan
tekerin düz bassın:rendeer::rendeer:

Sağol sağol sağol :mrgreen:

yeşim kardeşim allah kaza vermesin çok sevindim yakışmısınız birbirinize şindi emre hızda yapamıcak seni beklicek :rendeer:

Amiin abicim de beklicek derken :queen: Yanlışın olmasın :queen:

çok sevindim artık benim hanıma da gaz verirsin kız:)

Ben daha çok sevindim :queen: Çok sağol :rendeer:
Veriyorum gazı bak hhııııınnn hhııınnnn hhhıııınnn :queen:

Güzel haberleri öğrenme günü falan bugün sanırsam:)

Güle güle kullan Yeşim:rendeer:, altından yol, vizöründen rüzgar, kalbinden heyecan eksik olmasın...

Ayyyy olmasın olmasın Aminn :rendeer: Teşekkür ederimm :)

hayırlı olsun yeşim..katılırsın gezilerede....darısı çağlaya

Sağol canım inş. :rendeer: Çağlaaa :mrgreen:

yeşim kardeşim motorun hayırlı olsun,üstünde çok şık durmuşun,kazasız belasız güvenle kullan inşallah.

Sağol Ümmet abi senin yolunda ilerliyoruz hayırlısıyla :mrgreen: :rendeer:

allah sizi akraba evliliğinden olma şöförlerden ve kuş serisi modifiyeli araçların gazabından korusun.güle güle kullanın.:cat:

AAAMMMMMİİİİNNNN :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun.Süpürgeyi sattınmı:mrgreen:[/QUOTHatlar karıştı sanırım cadı olan ben diilim :queen:

yeşim abla hayırlı olsun cok sevindim hayalinin gercekleşmesine tabi bunda eniştemizinde payı var hakkını yememek lazım. umarım 70'inize qeldiqinizde de ikinizde hala motor üstünde, hep ßu qünkü qißi mutlu olursunuz 41 kere maşallah nazar değmesin qöze qelceksin motora hemen ßi nazar ßoncuqu tak herkesin qözü kaldı ßenim ßile :rendeer:



güzel ßi dilek :queen:

Sağol canım çok şekersin Amin :rendeer: Çağla şırank diye motoru görür görmez verdi nazar boncuunu wallahii yapıştırcaz inş. :cat: Kalmasın ne zaman hayırlıysa senin ve herkes için Allah o zaman verir motoru merak etme sabır :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
81
yeni gördüm topiği hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler,bol keyifli geziler dilerim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ablam hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seni yıbırcı seniii :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ablaaaa yesimm ablaaaaaa
hayirli olsunnnn:DDDD
(gec gordum nappiyim ablacim sinav haftam)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst