- Katılım
- 13 May 2007
- Mesajlar
- 470
iskileremi gidiyoruz...tamam bende geliyorum
buluşma yeri ve zamanını özel mesajlarla kararlaştıralım kaçmadan yakalayalım :queen:
iskender abiyi özledik yaaa,e özlem gidermek için de şimdi kuru kuruna eve gidilmez değil mi,ya hiç olmadı aqua dönüşü uğrarız iskender abiye,yol üzerinde olması önemli değil ahahahahaa:queen::queen::queen: HAzır karnımızda aç olur...
işte işteeeee bir cümle nelere maal oluyor. :queen::queen::queen::rendeer::rendeer:
şaka bi yana da iskender abi özledik seni yaaa
:cherry::cherry::cherry::cherry:bittin olum serkan bittinnnn. ceydanın haline bakılırsa çok yemek yiyen birine benzemiyor.
görünüşe aldanmamak lazım,mesela geçenlerde Murat abi bi karpuz almış.Dışına baktım ama çok samimiyetsiz bi karpuz gibi geldi.Sonra kesip bakınca ne kadar cana yakın bir karpuz olduğuna hepimiz şahitmiyiiz????
-ŞAHİDİİİİİZZ!!!:mrgreen::mrgreen:
Ayrıca 4 kişi 6 ekmek aldık ama gel gör ki biz 3 kişi 3 ekmek yedik(Ceyda'yı katmıyorum).Buradan denklemi kurunca Ceyda'nın görünüşüne aldanmamamız gerektiğini anlıyoruz.:queen::mrgreen:
Saygılar efenm...
Herşeyiyle mükemmeldi toplantıydı
Herkese teşekkürler :rendeer:
Hadi yaaaa,sen bize teşekkür etme,git Örtmen evindekilere teşekkür et.Hohh de bakiiiymm:farao::farao::farao: Adama bak yaaaa
Son düzenleme: