MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
14
arkadaşlar iyi bir toplantı oldu, mecit kardeşimin hala oğlu murat ın yaptığı kazadan dolayı, biraz keyfim kaçtı ve ayrılmak zorunda kaldım yanlış anlaşılmasın, tuncercim anahtarlık için çok teşekkür edrim. müdüüüüüüüüür repsol anahtarlık yolladım mecit le sana.............:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abicim ben bu fotoğraf makinasını sürekli MT toplantı ve gezilerinin resimlerini çekeyim sonrada onları siteye yüklemek için bilgisayar başında saatlerce vakit geçireyim diye mi aldım. Paramla eziyet bu bana. Forrap, ya benim nickin altına resmi fotocu yaz, ya bana bi bütçe yaratın(negatif var, banyosu var, elektürük, pil çay hava yakmıyor yani) yada bırakacam bu işleri. Zaten otobanfaresi.net ten çağırdılar gel bizim Ka ları çek diye. şartlarda iyi sınırsız çay:cat::queen:


man.jpg

Kardeşimin bahsettiği ayin buydu

man1.jpg

ve sonuç

man2.jpg

yakıştı valla ama

man3.jpg

bi ben de deneyeyim dedim arabayı

man4.jpg

içi çok güzel az da yakıyor sportif görünüm. bende mi alsam acaba:queen:

man5.jpg


man6.jpg


man8.jpg


man9.jpg


man10.jpg


man11.jpg

iyi bak bunlar son pozların olacak 10 dakikaya geliyorum ha. 1,5 saat sonra geldiniz be.

man12.jpg

duyulmaz ahmetim bunu duyunca sinir oldu. Eski delidumrul deli kadir günleri aklına geldi. Zor sakinleştirdik ama Extreme 1925 den intikamı kötü olacak.

man13.jpg

vur be kafasına Duyulmaz dök pekmezini. Daha ceza verecez ona

man14.jpg


man15.jpg


man16.jpg


man17.jpg


man18.jpg

sen de bakalım bir daha böyle keyif yapabilecen mi?

man19.jpg


man20.jpg


man21.jpg


man22.jpg


man23.jpg


man24.jpg




Gürkay senin mazeretlerin var kardeşim ama çok özledik keşke gelebilseydin. nasip değilmiş inşallah haftasonu görüşürüz.

Bu arada Racingiski, Yönetime başvurup nickini değiştirecekmiş dörttekeriski diye yeni nick alacakmış. Ayrıca geçmişini unutmuş "ben ne yapacam o 2 tekerli serseriler arasında" demiş. hatta "ya zaten forrapla rots a uyuzum hiç sarmaz gelmeyeyim ben" demiş. Bu da yetmiyormuş gibi o mekandaki garson da iskenderin kankasıymış ondan bize böyle davrandı. (Ya iski sen gelme cezanı kesecez dedik, bu daha başlangıç. kardeşim valla özledik be ya keşke gelebilseydin)

Garson: Bi isteğiniz var mıdır?
Wallace: ben bi yarım çay alayım.
G: anlamadım yarım çay yok ki
W: e olsun getirdiğin çaylarında hep diğer yarısı yok. arap mıyız biz kardeşim yoksa arap dudağımız mı var?
G: siz onu en iyisi ocakcıya söyleyin
W: ya sen gidince söyle
G: yok ben sizin işinize karışmayayım
W:????????????????????????
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bence her hafta bi organizasyon fotoğrafçısı belirleyelim:p seni fazla yormayalım hocam :cyclopsan
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bence her hafta bi organizasyon fotoğrafçısı belirleyelim:p seni fazla yormayalım hocam :cyclopsan

Tamam Aykut,hemen senden başlıyoruz:cherry: Sıradan bir toplantıda bile yüzlerce fotoğraf çekildiğini düşünürsek,bil bakalım aqua da kaç foto çekilir :queen:
Buldum buldum buldummmmmm,şu dünkü olayın cezasını buldummmmm :p
Umut la Gökalp e verilecek ceza,Aqua olayının tüm fotolarının çekim ve upload u onlara ait :queen:Çok olmaz ama beyler üzülmeyin,en fazla 2.000 foto olur:queen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Upload ile korkutamazsınız beni burada 30 MB bağlantı var :cherry:

Daha adil bi ceza verin mesela ben çok güzel fotoğraf çekerim dimi Murat abi :queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Garson: Bi isteğiniz var mıdır?
Wallace: ben bi yarım çay alayım.
G: anlamadım yarım çay yok ki
W: e olsun getirdiğin çaylarında hep diğer yarısı yok. arap mıyız biz kardeşim yoksa arap dudağımız mı var?
G: siz onu en iyisi ocakcıya söyleyin
W: ya sen gidince söyle
G: yok ben sizin işinize karışmayayım
W:????????????????????????

:queen: abi bu yaşananlar gerçekti demii koptum ben :)
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
dostlarım hepinizden özür diliyorum. inanın kendimi iyi hissetmediğim için aranızda olamadım. bu aralar üstüste geldi. valide kalp krizi geçirdi. ben rahatsızım. anlayacağınız pek tadım yok. ama haftasonuna kadar toparlanırsam kuşadasına gelmeye çalışacağım. hepinizi seviyorum. saygılar.
NOT: Wallace(murat)kardeşimin hakkımda öyledikleri düpedüz yalannnnnn. ben sizleri çok ama çokk seviyorum. aranızda olamasamda kalbim sizlerle. en kısa zamanda görüşmek umuduyla. iski
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
wallace
Garson: Bi isteğiniz var mıdır?
Wallace: ben bi yarım çay alayım.
G: anlamadım yarım çay yok ki
W: e olsun getirdiğin çaylarında hep diğer yarısı yok. arap mıyız biz kardeşim yoksa arap dudağımız mı var?
G: siz onu en iyisi ocakcıya söyleyin
W: ya sen gidince söyle
G: yok ben sizin işinize karışmayayım
W:????????????????????????

walla benzerini ben yaşadım...garsonlar bi acaipti...Zaten bizi tattirevallimidir nedir ondanda indirdiler, hoş wallace ağır astığı için pek sallanamıoduk ama olsun...ne karışıyonuz kardeşim bineriz biz kırılcak sanki:pr:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
:queen: abi bu yaşananlar gerçekti demii koptum ben :)

evet ya gerçek. hatta bu garson çıkarken bi de bana dediki

G:abi iyi akşamlar
W:eywallah kardeşim sağol
G: ya espiriler yaptın ama bizim kafa dolu kaçırdık kusura bakma
W: yok be ne espirisi yaptım ben. yapmadım
G: yaptın abi yaptın
W: hmm kanka yaptım ama farkında değilim galiba
G: neyse abi gel öpeyim seni
W:?????????????????


NOT: Wallace(murat)kardeşimin hakkımda öyledikleri düpedüz yalannnnnn. ben sizleri çok ama çokk seviyorum. aranızda olamasamda kalbim sizlerle. en kısa zamanda görüşmek umuduyla. iski

tabiki yalan be kardeşim. valla gözlerimiz seni aradı durdu. keşke gelebilseydin ama senin derdin seni zaten aşmış. bizim yapabileceğimiz birşey olursa çekinme söyle. Özledik be seni sohbetini. Biz de seni seviyoruz belki böyle kışkırtırsak gelirsin diye yaptım. neyse kardeşim inşallah en kısa sürede görüşelim. bak izmir seni çağırıyor gel bi haftasonu al lodosu da fasıl masıl yapalım dağıtalım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
evet ya gerçek. hatta bu garson çıkarken bi de bana dediki

G:abi iyi akşamlar
W:eywallah kardeşim sağol
G: ya espiriler yaptın ama bizim kafa dolu kaçırdık kusura bakma
W: yok be ne espirisi yaptım ben. yapmadım
G: yaptın abi yaptın
W: hmm kanka yaptım ama farkında değilim galiba
G: neyse abi gel öpeyim seni
W:?????????????????


tabiki yalan be kardeşim. valla gözlerimiz seni aradı durdu. keşke gelebilseydin ama senin derdin seni zaten aşmış. bizim yapabileceğimiz birşey olursa çekinme söyle. Özledik be seni sohbetini. Biz de seni seviyoruz belki böyle kışkırtırsak gelirsin diye yaptım. neyse kardeşim inşallah en kısa sürede görüşelim. bak izmir seni çağırıyor gel bi haftasonu al lodosu da fasıl masıl yapalım dağıtalım

canım benim. sağol muratım. yapacağız elbette. dağıtacağız. dedim ya sizleri çok özledim. en kısa zamanda görüşeceğiz. allah sağlık, ömür verirse. akşam sesinizi duymak bile beni o kadar heyecanlandırdı ki, anlatamam. şener kardeşime ve sana teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
dostlarım hepinizden özür diliyorum. inanın kendimi iyi hissetmediğim için aranızda olamadım. bu aralar üstüste geldi. valide kalp krizi geçirdi. ben rahatsızım. anlayacağınız pek tadım yok. ama haftasonuna kadar toparlanırsam kuşadasına gelmeye çalışacağım. hepinizi seviyorum. saygılar.
NOT: Wallace(murat)kardeşimin hakkımda öyledikleri düpedüz yalannnnnn. ben sizleri çok ama çokk seviyorum. aranızda olamasamda kalbim sizlerle. en kısa zamanda görüşmek umuduyla. iski

Çağırılmayı bekleme muratın dediği gibi Abi gel aklına estiğinde...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Çağırılmayı bekleme muratın dediği gibi Abi gel aklına estiğinde...

abi öyle deme bunlara bi eserse yandık demektir. izmire çamur yağdığı gün yollardaydık iski,lodos ve ben. motorlar kahverengi biz kahverengi yetmezmiş gibi lodos hadi çeşmeye gidelim diyordu. zor tuttuk:queen:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Çağırılmayı bekleme muratın dediği gibi Abi gel aklına estiğinde...

duraklama dönemindeyiz abicim. ama gerileme olmayacak inan. biliyorum bizlere kapınız her zaman açık, teşekkürler. ama sizler henüz kapımızı çalmadınız.(hata mı yaptım bunu söylemekle bilmem?ordu gibisiniz maşallah:pale:muratı doyurmak çok zor da:p:p:p)şaka tabi ki.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
işte beklediğimiz fırsat buydu. hadi millet iskinin kapıyı yıkmaya gidiyoruz
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ayaküstü 25/30 kişi olduk( garsonu saymıyorum :cherry: ) duyan kokuyu alan geldi :)

MANİSA;
mecit
umutus
dondurmania(nam-ı diğer dondurma manyağı)
belifeless
favorii
lodos
35mert45
madbikermert
mete
beyazpapağan+2

DENİZLİ ;
antidepresan

İZMİR ;
forrap
wallace
böcek
ı-ben
duyulmaz
karmacoma
chatkut
rots
ceyd
baybface
motokaan+2
extreme1925
kumita45
darksilence

toplantımızı şenlendiren tüm dostlara sonsuz teşekkürler :rendeer:
ismini(nickini) yazmayı unuttuğun varsa özür dilerim yaşlılık işte :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
duraklama dönemindeyiz abicim. ama gerileme olmayacak inan. biliyorum bizlere kapınız her zaman açık, teşekkürler. ama sizler henüz kapımızı çalmadınız.(hata mı yaptım bunu söylemekle bilmem?ordu gibisiniz maşallah:pale:muratı doyurmak çok zor da:p:p:p)şaka tabi ki.

Bunu demeyecektin İSKİiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allah allah nidalarıyla geleceeeez:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:) İski,duraklama döneminden gerileme dönemine bu lafın yüzünden geçmezsen hiç geçmezsin zaten :p Allaaaahhh yürüyünnnnn İskilereeee:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Flash flash flash. Şimdi aldığımız habere göre Raciniski harıl harıl evden eve taşıma firmalarıyla görüşüyormuş. Evini taşıyacak ve kimseye yeni adresini söylemeyecekmiş.

Bunun nedenini soran muhabirimize" ya bi hata yaptık buyrun gelin dedik ama adamlar ocağıma incir dikecekler hele murat ne var ne yoksa yer doymadı mı saksıdaki çiçekleri bile yer" demiş
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
iskileremi gidiyoruz...tamam bende geliyorum :p
buluşma yeri ve zamanını özel mesajlarla kararlaştıralım kaçmadan yakalayalım :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ulen iski ne yaptın farkındamısın :queen:
bir aylık maaşı bi günde yiyeceksin (sadece wallace yeter :) )
ben o gün ıraq'a yıllık iznimi kullanmaya gidiyim bari daha güvenli olur hehe :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst