MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
chatkut, böcek, Wallace, rots, lodos, karmacoma, racing iski, big_malibu

iski bak konuyu şu anda okuyanlar bile yapman gerekn hazırlık için sana bir fikir vericektir.... :queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
chatkut, böcek, Wallace, rots, lodos, karmacoma, racing iski, big_malibu

iski bak konuyu şu anda okuyanlar bile yapman gerekn hazırlık için sana bir fikir vericektir.... :queen:

Yiyecek listesi

5 kilo büftek
4 kilo köftee
15 but
6 kilo balık
....
...
..
.

İlk iki madde ceyz için sadece:) benden çok yiyooosuuuuuuuuuuuuun:)
Lodos kaçabilirsin ama saklanamazsın yiğeniim nı ha ha haaa :)
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
arkadaşlar tam süper bi geceydi , manisa ve izmir e çok çok teşekkürrrrrrrr.
bu arada sabahtan beri kulaklarım çınlıyordu , şimdi anladım nedenini :)

lodos , piaggio ya "manisa" dedim , "gidelim gidelim " dedi :) tekrar geliriz, sizi de bekleriz
chatkut , tamam tamam sustuumm . sen konuş biz dinleriz sabaha kadar :pr:
forrap , CBB ye nazar etme ne olur, çalış seninde olur :)
Ha bi de bilmiyorsanız ; karayolunda karşıdan karşıya yatay olarak değil dikey olarak geçiliiir !!! :cherry: (anladınız siz onu)

görüşmek üzereee

Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
chatkut, böcek, Wallace, rots, lodos, karmacoma, racing iski, big_malibu

iski bak konuyu şu anda okuyanlar bile yapman gerekn hazırlık için sana bir fikir vericektir.... :queen:

ne zaman gidiyoruzzzzz , he he
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ulen iski ne yaptın farkındamısın :queen:
bir aylık maaşı bi günde yiyeceksin (sadece wallace yeter :) )
ben o gün ıraq'a yıllık iznimi kullanmaya gidiyim bari daha güvenli olur hehe :cherry:

sen dur daha sıra sana da gelecek. bakalım bana yetecek kadar uzun kulak vuracakmısın?sen bence dağda ne var ne yoksa vur gel ancak keser bizi

Yiyecek listesi

5 kilo büftek
4 kilo köftee
15 but
6 kilo balık
....
...
..
.

İlk iki madde ceyz için sadece:) benden çok yiyooosuuuuuuuuuuuuun:)
Lodos kaçabilirsin ama saklanamazsın yiğeniim nı ha ha haaa :)


desene biz aç kaldık. benim içinde bunları 6 ile çarp bi de 8 semaver çay 25 fincan da kahve.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
allahım ben ne yaptımmm. aç kurt bunların hepsi. çıldırmış olmalılar. ya arkadaşlar öğle yemeğinde yağlı yemek vardı. anladınız siz onu (çok klasik oldu bu ya):p. muhabbeti olmaz dostlarım. siz yeterki gelin. everallah yıkılmayız böyle şeylerden. sizleri ağırlamaktan mutluluk duyarım. ikinci bir emre kadar yıllık izinler durduruldu serkan. kaçamazsın hiç bir yere:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bırak kaçsın kardeşim elbet dönecek o zaman daha beter olacak. o dönene kadar bişey yiyip içmem görür sonra gününü. hem benim izmirden obez.net sitesinden üye arkadaşlarla demlicay.com dan da kankaları alırım yetmezse kuzucevirenler.gen.tr dekileri de çağırırım.
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
bırak kaçsın kardeşim elbet dönecek o zaman daha beter olacak. o dönene kadar bişey yiyip içmem görür sonra gününü. hem benim izmirden obez.net sitesinden üye arkadaşlarla demlicay.com dan da kankaları alırım yetmezse kuzucevirenler.gen.tr dekileri de çağırırım.

:cherry::cherry::cherry::cherry:bittin olum serkan bittinnnn. ceydanın haline bakılırsa çok yemek yiyen birine benzemiyor. ama gözüm korktu valla. chatkut ben iyisimi hazırlıklara başlayayım. forrap yap abicim sen bir liste:p. nasıl olsa kaçacak bir yer buluruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
:cherry::cherry::cherry::cherry:bittin olum serkan bittinnnn. ceydanın haline bakılırsa çok yemek yiyen birine benzemiyor. ama gözüm korktu valla. chatkut ben iyisimi hazırlıklara başlayayım. forrap yap abicim sen bir liste:p. nasıl olsa kaçacak bir yer buluruz.

Bakma abi sen onun öyle göründüğüne ufacık tefecik içi dolu turşucuk oo oo:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
dostlarım hepinizden özür diliyorum. inanın kendimi iyi hissetmediğim için aranızda olamadım. bu aralar üstüste geldi. valide kalp krizi geçirdi. ben rahatsızım. anlayacağınız pek tadım yok. ama haftasonuna kadar toparlanırsam kuşadasına gelmeye çalışacağım. hepinizi seviyorum. saygılar.
NOT: Wallace(murat)kardeşimin hakkımda öyledikleri düpedüz yalannnnnn. ben sizleri çok ama çokk seviyorum. aranızda olamasamda kalbim sizlerle. en kısa zamanda görüşmek umuduyla. iski

iski geçmiş olsun
abi bi kurşun falan döktürsen de şu üzerindeki kara bulutlar dağılsa:queen:
çeşme gezisinden beri bende yatan fasıl cd ni yolladım serkanla haberin olsun
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Fotoğraflara bakılırsa ben izmir'e döndüğümde birçok insanla tanışacağım.
Abicim kim bunlar? Ben en son Umutus ve Rots ile tanıştıydım.

Lodos, Ka hayırlı olsun abim...

İski, geçmiş olsun..

MT, sizleri seviyorum...
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
5
bende ehliyet yok ya kahretsin ehliyet olsa motrla gelecektim ama ford ka ile geldik ne yapalım daha 3 sene daha beklemem lazım of of ehliyet olsaydı dün akşam orası yanardı yanar::angry2:::)

harika bir geceydi gerçektende daha bu benim ikinci toplantımdı birkaç mt üyesi tanıdım herşey için çok teşekkür ederim forrap(tuncay) abi sana çok teşekkür ederim anahtarlık ve sticker için stickerı motorun en çok gözüken yerine yapıştırdım lodos(serkan) abicim sen olmasan ben ne yapardım sayende baya bi motorcu abimizi tanıdık ismini bilmediğim birkaç mt üyesinede çok teşekkür ediyorum sucuk ekmekler nasıldı güzelmiydi wallace abi? kusura bakma ismini çıkaramadım:cherry:::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
selam bende birçok yeni arkadaş kazandığım tanıştığımm içinn çokk mutluyumm, etkinliklere devammm aqua da buluşmakk üzereeee (abi bi ara garsonun beyni yandı zaten ondan sonra bir daha ifla olmadı...:))........bide benim motonun arkadan uzak durunn valla...mıknatıs özelliğimi ne varrr.... çekiyor...:).....şaka bi yana arkadaşlar her ufak büyük hatalar çok önemli tecrübe deneyimlerrr...ders almasını bilmekk lazım... tüm arkadaşlarıma önce emniyetli sonra zevkli sürüşler diliyorum....bu arada fotolar için tşk. hepsi birer anı.........selamlar saygılarrr...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
selam bende birçok yeni arkadaş kazandığım tanıştığımm içinn çokk mutluyumm, etkinliklere devammm aqua da buluşmakk üzereeee (abi bi ara garsonun beyni yandı zaten ondan sonra bir daha ifla olmadı...:))........bide benim motonun arkadan uzak durunn valla...mıknatıs özelliğimi ne varrr.... çekiyor...:).....şaka bi yana arkadaşlar her ufak büyük hatalar çok önemli tecrübe deneyimlerrr...ders almasını bilmekk lazım... tüm arkadaşlarıma önce emniyetli sonra zevkli sürüşler diliyorum....bu arada fotolar için tşk. hepsi birer anı.........selamlar saygılarrr...

motorun arkasında ne varki_?ne oldu_?:silent::silent:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
motorun arkasında ne varki_?ne oldu_?:silent::silent:

darksilence dünki toplantıda yoktun yaa ondan yabancı kaldın konuya... katılanlar arklar bilir sucuk ekmek yemek için karşıya geçerken özge benden etkilenip hemen arkamdan takip etti ve benim yüzümden ewet ewet benim yüzümden tehlikeli bir geçiş yaptık tabiki biz ikimiz farkında bilem değiliz daha sonra oturduğumuzda diğer arklar söyledi..neyse uzatıyoruzzz...tekrar emniyetli sürüşler..........iii geceler....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Herşeyiyle mükemmeldi toplantıydı
Herkese teşekkürler :rendeer:

hadi be sen ne kadar durdun ki toplantı da. Kesecem sizin cezanızı.

sucuk ekmekler nasıldı güzelmiydi wallace abi? kusura bakma ismini çıkaramadım:cherry:::tutkuy::

Mert süperdi süper bi daha yemek için uğrayacağım en kısa zamanda. Sen bu arada serkan abine iyi yapış o bu alemdeki doğru kişilerle seni kesin tanıştırır.

sucuk ekmek yemek için karşıya geçerken

ama güzel de sucuk ekmekti değdi be kardeşim öyle değil mi?
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
5
abi gelebilirsem arabada yer varsa bende gelmeye çalışacağım ama çok zor gibi eğer bir daha sucuk ekmek yemek için gelirsen yanımıza uğrarsan seviniriz misafirimiz olursun iyi sabahlar manisa-izmir mt
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
belifeless, gittardando teşekkür ederim arkadaşlar. bir kurşun döktürmek lazım esasında.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ALİ(GİTARDANDO) kardeşim özledik seni be...teşekkür ederim bu arada en kısa zamanda görüşmek dileği ile kardeşim ...
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
süper bi topic olmus yannız karnım agrıdı gülmekten wallace lodos iski siz üçünüz birarada süper siniz ya güsel gezi olmus görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst