Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
chatkut, böcek, Wallace, rots, lodos, karmacoma, racing iski, big_malibu
iski bak konuyu şu anda okuyanlar bile yapman gerekn hazırlık için sana bir fikir vericektir.... :queen:
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
chatkut, böcek, Wallace, rots, lodos, karmacoma, racing iski, big_malibu
iski bak konuyu şu anda okuyanlar bile yapman gerekn hazırlık için sana bir fikir vericektir.... :queen:
ulen iski ne yaptın farkındamısın :queen:
bir aylık maaşı bi günde yiyeceksin (sadece wallace yeter)
ben o gün ıraq'a yıllık iznimi kullanmaya gidiyim bari daha güvenli olur hehe :cherry:
Yiyecek listesi
5 kilo büftek
4 kilo köftee
15 but
6 kilo balık
....
...
..
.
İlk iki madde ceyz için sadecebenden çok yiyooosuuuuuuuuuuuuun
![]()
Lodos kaçabilirsin ama saklanamazsın yiğeniim nı ha ha haaa![]()
bırak kaçsın kardeşim elbet dönecek o zaman daha beter olacak. o dönene kadar bişey yiyip içmem görür sonra gününü. hem benim izmirden obez.net sitesinden üye arkadaşlarla demlicay.com dan da kankaları alırım yetmezse kuzucevirenler.gen.tr dekileri de çağırırım.
:cherry::cherry::cherry::cherry:bittin olum serkan bittinnnn. ceydanın haline bakılırsa çok yemek yiyen birine benzemiyor. ama gözüm korktu valla. chatkut ben iyisimi hazırlıklara başlayayım. forrap yap abicim sen bir liste. nasıl olsa kaçacak bir yer buluruz.
dostlarım hepinizden özür diliyorum. inanın kendimi iyi hissetmediğim için aranızda olamadım. bu aralar üstüste geldi. valide kalp krizi geçirdi. ben rahatsızım. anlayacağınız pek tadım yok. ama haftasonuna kadar toparlanırsam kuşadasına gelmeye çalışacağım. hepinizi seviyorum. saygılar.
NOT: Wallace(murat)kardeşimin hakkımda öyledikleri düpedüz yalannnnnn. ben sizleri çok ama çokk seviyorum. aranızda olamasamda kalbim sizlerle. en kısa zamanda görüşmek umuduyla. iski
selam bende birçok yeni arkadaş kazandığım tanıştığımm içinn çokk mutluyumm, etkinliklere devammm aqua da buluşmakk üzereeee (abi bi ara garsonun beyni yandı zaten ondan sonra bir daha ifla olmadı...)........bide benim motonun arkadan uzak durunn valla...mıknatıs özelliğimi ne varrr.... çekiyor...
.....şaka bi yana arkadaşlar her ufak büyük hatalar çok önemli tecrübe deneyimlerrr...ders almasını bilmekk lazım... tüm arkadaşlarıma önce emniyetli sonra zevkli sürüşler diliyorum....bu arada fotolar için tşk. hepsi birer anı.........selamlar saygılarrr...
motorun arkasında ne varki_?ne oldu_?:silent::silent:
Herşeyiyle mükemmeldi toplantıydı
Herkese teşekkürler :rendeer:
sucuk ekmekler nasıldı güzelmiydi wallace abi? kusura bakma ismini çıkaramadım:cherry:::tutkuy::
sucuk ekmek yemek için karşıya geçerken