- Katılım
- 3 Eki 2005
- Mesajlar
- 707
arkadaslar serzenişlerinizde haklısınız daha önceleride belirtmiştim evde 20 aylık hiperaktif bir veletle panik atak bir hanım var uzun surecek gezılere ( tam gun ) yada sehır dısı gezılere katılma sansım yok eşim motosıkletten korkuyor onu alıp gelme sansım hıc yok ancak hadı gıdıp sahılde bı cay nargıle yapalım seklındekı toplantılara katılabılırım bu durum benımde hosuma gıtmıyor ama gercekler bunlar bu yuzden aranızda olamadıgım organızasyonlarda affımı ıstıyorum sevgıler saygılar
eee hazıran donemı ehlıyet ıslatma organızasyonunu yapalım ehlıyetını ıslattırmayanı denıze atalım
eee hazıran donemı ehlıyet ıslatma organızasyonunu yapalım ehlıyetını ıslattırmayanı denıze atalım