- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 755
Ben orda olamayacağım rahatsızım biraz
ale:
Böyle anlamlı bir işe imza atan herkese teşekkürler şimdiden..
Unutmayın birgün hepimizin acil kan ihtiyacı olabilir..
Böyle anlamlı bir işe imza atan herkese teşekkürler şimdiden..
Unutmayın birgün hepimizin acil kan ihtiyacı olabilir..