MT - KAN BAGISI KAMPANYAMIZ BASLIYOR..! İstanbul / İzmir / Adana

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Günahta gizlidir sevapta ilkesinden hareketle...Ben bir hasta yakınımız nedeniyle belirli dönemlerde İzmir Tepecik hastanesinde sürekli olarak kan veriyorum...Bence kimse benden almazlar diye ön yargılı olmasın gittiğim iki ayrı hastanedende kan almadan önce parmaktan numune alıyorlar kan sayımı yapıyorlar hatta arkadaşlar sizi bir sorumlu doktorla görüştürerek cinsellikle ilgili sorular dahi soruyorlar psikolojik bedensel hazırlığınızı dahi inceliyorlar...Hiç beklemediğimiz vücutsal olarak zayıf sayılabilecek insanlardan kan aldıklarına testler sonucu daha uygun olduklarına ben şahit bile oldum bazen...Benden bu güne kadar bir tek testte kan almadılar oda hepatit-B aşısı olmuştum onu tespit ettiler...Kan alındıktan sonra bir süre insan biraz halsiz oluyor 30 dk kadar o sürede zaten meyve suyu çikolata falan veriyorlar.Hatta ilk 2-3 dk kesinlikle ayağa kalkmana izin vermiyorlar insanın başı dönüyor biraz...Ama sonrası inanın insan üzerinden bir ağırlık kalkmış gibi rahatlıyor...Ben gitmenizi şansınızı denemenizi tavsiye ediyorum...Zaten daha önce Tepecikte kan vermiş arkadaşlar varsa bunu teyyid edeceklerdir...
Bunun iç huzuru değecektir herşeye...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
2nızın vereceği kanı topğlayın 5 le çarpın ben cumaya kadar toplarım onu be nolcek... canınız saolsun
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
eyvah cuma günü işteyim yaa erhannnnnn.........

Ogüncüm için rahat olsun sen yeter ki kan bağışında bulunmak iste. Türk Kızılayı ramazan ayı boyunca 24 saat süreyle kan bağışında bulunmak isteyenlere hizmet vermekte :cat: Bize düşense; belki sürekli kan takviyesine ihtiyaç duyan hastalar için, belki bir anne için , belki bir bebek için, belki de bir motorcu için kan vermek. İçin rahat olsun işden çıkıp gelene kadar biz ve kızılay ekibi orada olur. Hem belli mi olur belki hep birlikte sahur da yaparız :wiinkk:

Bu arada Türk Kızılayı ve ramazan ayı için yapılan özel çalışmaları hakkında küçük bir bilgi paylaşımında bulunmak istiyorum.

Türk Kızılayı “Güvenli Kan, Kaliteli Hizmet” sloganıyla başlatılan çalışmalar kapsamında, ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazandı.

Türk Kızılay Derneği Genel Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Kan Hizmetleri Yönetimi Kalite Koordinatörlüğünce Şubat 2005'te başlatılan “kalite yönetim sistemi” çalışmaları tamamlandı.

TÜV Rheinland tarafından 26-30 Haziran 2006 tarihleri arasında gerçekleştirilen belgelendirme denetimi sonrasında Türk Kızılayı Kan Hizmetleri Yönetimi Bölümü, Orta Anadolu, Ege, Karadeniz, Doğu ve Güney bölgesel kan merkezleri, İstanbul-Çapa, İstanbul-Zeynep Kamil, Bursa, Düzce, Balıkesir, Eskişehir, Kayseri, Konya, Zonguldak, Sivas, Adana, İskenderun, Diyarbakır, Antalya, Denizli, Samsun kan merkezleri ile Edirne, İzmit, Çanakkale, Karabük, Isparta, Manisa, Aydın, Ödemiş, Rize kan istasyonlarına ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi verildi. Yeni açılan merkez ve istasyonlar dikkate alınarak, her yıl kapsam genişletilecek.

Bu çerçevede, JCI laboratuvar akreditasyonu ile tıbbi laboratuvarlarda kalite ve yeterlilik için özel gereklilikleri içeren ISO 15189:2003 akreditasyonu alınması için çalışmalar devam edecek.

RAMAZAN İÇİN ÖZEL MESAİ

Açıklamada, ayrıca ramazan ayında vatandaşların dini vecibelere yoğunlaştığı ve kan bağışlama konusunda tedirginlik yaşadığı ifade edilerek, bu ayda ülke genelinde kan ihtiyacının arttığı belirtildi.

Ramazanda yaşanacak kan sıkıntısının önüne geçebilmek için acil eylem planı hazırlandığı bildirilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

“Diyanet İşleri Başkanlığının desteğiyle din görevlilerinin hutbe ve vaazlarında kan bağışı hakkında halkı bilgilendirmeleri, kan bağışına teşvik etmeleri istenmiş, hizmete kolay ulaşılabilirliği sağlamak ve insanların tedirginliklerini ortadan kaldırmak amacıyla iftardan ve teravih namazlarından sonra camilerde, alışveriş merkezlerinde, ramazan eğlencelerinde gezici ekiplerin düzenlenmesi planlanmıştır. Kan birimlerimiz 24 saat kan bağışı için açıktır
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Ogüncüm için rahat olsun sen yeter ki kan bağışında bulunmak iste. Türk Kızılayı ramazan ayı boyunca 24 saat süreyle kan bağışında bulunmak isteyenlere hizmet vermekte :cat: Bize düşense; belki sürekli kan takviyesine ihtiyaç duyan hastalar için, belki bir anne için , belki bir bebek için, belki de bir motorcu için kan vermek. İçin rahat olsun işden çıkıp gelene kadar biz ve kızılay ekibi orada olur. Hem belli mi olur belki hep birlikte sahur da yaparız :wiinkk:

Bu arada Türk Kızılayı ve ramazan ayı için yapılan özel çalışmaları hakkında küçük bir bilgi paylaşımında bulunmak istiyorum.

Türk Kızılayı “Güvenli Kan, Kaliteli Hizmet” sloganıyla başlatılan çalışmalar kapsamında, ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazandı.

Türk Kızılay Derneği Genel Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Kan Hizmetleri Yönetimi Kalite Koordinatörlüğünce Şubat 2005'te başlatılan “kalite yönetim sistemi” çalışmaları tamamlandı.

TÜV Rheinland tarafından 26-30 Haziran 2006 tarihleri arasında gerçekleştirilen belgelendirme denetimi sonrasında Türk Kızılayı Kan Hizmetleri Yönetimi Bölümü, Orta Anadolu, Ege, Karadeniz, Doğu ve Güney bölgesel kan merkezleri, İstanbul-Çapa, İstanbul-Zeynep Kamil, Bursa, Düzce, Balıkesir, Eskişehir, Kayseri, Konya, Zonguldak, Sivas, Adana, İskenderun, Diyarbakır, Antalya, Denizli, Samsun kan merkezleri ile Edirne, İzmit, Çanakkale, Karabük, Isparta, Manisa, Aydın, Ödemiş, Rize kan istasyonlarına ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi verildi. Yeni açılan merkez ve istasyonlar dikkate alınarak, her yıl kapsam genişletilecek.

Bu çerçevede, JCI laboratuvar akreditasyonu ile tıbbi laboratuvarlarda kalite ve yeterlilik için özel gereklilikleri içeren ISO 15189:2003 akreditasyonu alınması için çalışmalar devam edecek.

RAMAZAN İÇİN ÖZEL MESAİ

Açıklamada, ayrıca ramazan ayında vatandaşların dini vecibelere yoğunlaştığı ve kan bağışlama konusunda tedirginlik yaşadığı ifade edilerek, bu ayda ülke genelinde kan ihtiyacının arttığı belirtildi.

Ramazanda yaşanacak kan sıkıntısının önüne geçebilmek için acil eylem planı hazırlandığı bildirilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

“Diyanet İşleri Başkanlığının desteğiyle din görevlilerinin hutbe ve vaazlarında kan bağışı hakkında halkı bilgilendirmeleri, kan bağışına teşvik etmeleri istenmiş, hizmete kolay ulaşılabilirliği sağlamak ve insanların tedirginliklerini ortadan kaldırmak amacıyla iftardan ve teravih namazlarından sonra camilerde, alışveriş merkezlerinde, ramazan eğlencelerinde gezici ekiplerin düzenlenmesi planlanmıştır. Kan birimlerimiz 24 saat kan bağışı için açıktır
harikasın ya beklermisiniz beni :) peki 24/15 gibi programdan çıksam 00 1 gibi orada olurum hadi yapın öyle bişey sahuru'da yapalım çaylar kahveler benden sizi görmek beraber olmak aynı atmosferi paylaşmak beni çok mutlu eder:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi ara feshanede gezerken kızılayın çadırı gördüm ilk kezde olsa kan vermek istedim mesleğim hostes yazdım forma fakat olduğum aşılar nedeniyle menenjit aşısı ve sarı umma aşısı ben bu tarz bulaşan hastalıklardan korunuyomuşum ama kanım başkasına verilirse o kapabiliyomuş hastalığı böle dediler veremedim kan :silent:

Ama programımda uçuş yoksa sizinle olacağım kesin:cat:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
29
Böyle güzel bi organizasyonda bende olmak isterim
iftara gelemeyebilirim ama kan vermeye gelmek için elimden geleni yapıcam
emeği geçen uğraş veren herkeze saygılar sevgiler...:rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Belki mt cilerle beraber değilde cumartesi ayrı verebilirim duruma göre bakalım
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Bi ara feshanede gezerken kızılayın çadırı gördüm ilk kezde olsa kan vermek istedim mesleğim hostes yazdım forma fakat olduğum aşılar nedeniyle menenjit aşısı ve sarı umma aşısı ben bu tarz bulaşan hastalıklardan korunuyomuşum ama kanım başkasına verilirse o kapabiliyomuş hastalığı böle dediler veremedim kan :silent:

Ama programımda uçuş yoksa sizinle olacağım kesin:cat:
inşaalah bende gece 00.1 de gideceğim bakalım kimi bulup kan vereceğim:mrgreen: ama hande'nin dediğine göre 24 saat kan verilebiliyormuş bak bekleyin beni kader tamammı :) biz biliyorsun beklemeye alışığız okan bayülken ... si :wiinkk: hatırla tv den sabah 6 de çıktık :mrgreen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Şom ağızlılık yapmış olmıyım ama cuma meteoroloji yağmur gösteriyor aman dikkatli olun.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşaalah bende gece 00.1 de gideceğim bakalım kimi bulup kan vereceğim:mrgreen: ama hande'nin dediğine göre 24 saat kan verilebiliyormuş bak bekleyin beni kader tamammı :) biz biliyorsun beklemeye alışığız okan bayülken ... si :wiinkk: hatırla tv den sabah 6 de çıktık :mrgreen:

İşte kan verme aşkı bravo:rendeer:
Aman o günü hatırlatma ayaklarımız kaçmıştı biyerimize:queen:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
29
Arkadaşlar ben bişey duydum
bi kere kan verince 3 ayda bi düzenli olarak kan vermek gerekiomuş
varmıdır böyle bişey...
ben ilk defa duydum da
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Arkadaşlar ben bişey duydum
bi kere kan verince 3 ayda bi düzenli olarak kan vermek gerekiomuş
varmıdır böyle bişey...
ben ilk defa duydum da

Hayır öyle birşey yok. 3 aydan önce kan vermen sakıncalı sadece.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
arkadaşlar İFTAR YEMEĞİ İÇİN BİR liste oluşturalım
hem kaç kişi gidecek neytleşir hemde lokantadakı rezervasyon belırlenır
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
2
kan bağışı

kimim aklına geldiyse güzel bir şey ama bence yetersiz bizler makinalarımıza binince nerde başımıza bir şey geleceğini bilmiyoruz ve onun için bu kan bağışını ülke genelinde ve il bazında motorcuların adreslerini ,telefon numaralarını ve kan gruplarını belirden bir sayfa olursa ülke genelinde bütün arkadaşlara hatta yakınlarına bile faydalı olabiliriz diye düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar.
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
16
arkadaşlar bende antalya kemerde oturuyorum ve burada da bir motor grubumuz var bizde motorize 07 olarak bugün (12/10/2006)kan bağışı için kızılay güllük e gidiyoruz :cat:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
SAMİ AÇIKGÖZ;460689' Alıntı:
kimim aklına geldiyse güzel bir şey ama bence yetersiz bizler makinalarımıza binince nerde başımıza bir şey geleceğini bilmiyoruz ve onun için bu kan bağışını ülke genelinde ve il bazında motorcuların adreslerini ,telefon numaralarını ve kan gruplarını belirden bir sayfa olursa ülke genelinde bütün arkadaşlara hatta yakınlarına bile faydalı olabiliriz diye düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar.
Daha önce site içerisinde mevcut üyelerin kan gruplarının kayıt altına alındığı bir topic vardı telefon numaralarıda var...
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=5021&highlight=kan+grubu
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bayanların genelde tansiyonu erkeklere göre düşük çıkıyo kan verme sırasında birde kan verdikten sonra mümkünse 2 saat motor kullanmamak gerekiyo haberiniz olsun arkadaşlar...

Uçuş olmazsa yemeğede iftarada herbişeye oradayım...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
İftar Yemegi ve Kan Başığı arasındaki zamanı da Sultanahmette.
Sultanahmetteki Kızılay kan merkezine direk gelmek isteyenler saat:20:30 da Kızılayın önünde olsun. Kızılay Ramazan boyunca Sultanahmet meydanına ufak bir merkez kurdu.

SULTANAHMET'TE RAMAZAN EĞLENCELERİ
Sultanahmet Meydanı her yıl olduğu gibi bu yıl da kurulan eski Türk evleri dekorlarıyla Ramazan eğlenceleri ve iftar yemekleri için en çok tercih edilen yerlerden biri olacak. Eminönü Belediyesi tarafından düzenlenen Sultanahmet Ramazan Etkinlikleri, bu yıl da Türkiye'nin Ramazan buluşmalarına sahne olacak. Haftalar öncesinden başlayan hazırlıklar sürüyor. Ramazan'da Sultanahmet'te Türkiye'nin en ünlü sesleri ve grupları sahne alacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst